Menu

CONTENT. Elementarna cząstka marketingu Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski Książka

37,43 zł
49,90 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Znak Horyzont
Rodzaj oprawy: twarda
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 288
Format: 163x235
Rok wydania: 2018
Content – elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Szczegółowe informacje na temat książki CONTENT. Elementarna cząstka marketingu

Wydawnictwo: Znak Horyzont
EAN: 9788324054527
Autor: Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
Tłumaczenie: Jacek Środa, Marek Zawiślak, Jacek Środa
Rodzaj oprawy: twarda
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 288
Format: 163x235
Rok wydania: 2018
Data premiery: 20/06/2018

Oceny i recenzje książki CONTENT. Elementarna cząstka marketingu

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!