Konto

Komunikacja wizerunkowa w reklamie Antoni Benedikt Książka

Komunikacja wizerunkowa w reklamie
48,75 zł
65,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Astrum
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 1
Liczba stron: 176
Format: 14.0x20.0cm
Rok wydania: 2015
Zobacz więcej

Podobne do Komunikacja wizerunkowa w reklamie


Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama i kto powinien się nią zajmować w firmie, kim jest dyrektor kreatywny i jakie powinien mieć cechy, jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy, kto i dlaczego pisze teksty reklamowe.
Według Autora reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym, ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, może też namawiać do popierania określonych idei, marki, spraw. Reklama, posługując się swoim własnym językiem ( język reklamy-language advertising), powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt.
Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy i komunikacji wizualnej - wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów.
Niezbędną częścią reklamy jest copywriting - etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów, powinien znać potrzeby klientów i sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych – to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących.Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie zawiera uporządkowaną wiedzę z tej dziedziny, dlatego to świetna pozycja do biblioteki menedżera.

Szczegółowe informacje na temat książki Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Wydawnictwo: Astrum
EAN: 9788372778208
Autor: Antoni Benedikt
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 1
Liczba stron: 176
Format: 14.0x20.0cm
Rok wydania: 2015
Data premiery: 2015-01-30
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Astrum
Norwida 19/6
50-374 Wrocław
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Antoni Benedikt

Oceny i recenzje książki Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Średnia ocen:
5.00 /10
Liczba ocen:
1
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.