Konto

Marketing miast i regionów Tożsamość, wizerunek, komunikacja Gracz Leszek, Ostrowska Izabela, Jacek Rudewicz Książka

Marketing miast i regionów Tożsamość, wizerunek, komunikacja
48,75 zł
65,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 1
Liczba stron: 204
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2024
Zobacz więcej

Podobne do Marketing miast i regionów Tożsamość, wizerunek, komunikacja

Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania atrakcyjności miejsc dla różnych grup interesariuszy. Miasta i regiony konkurują ze sobą o inwestorów, mieszkańców, pracowników oraz turystów. Poprawa wizerunku i odpowiednia promocja unikalnych cech danego miejsca przyciągają inwestycje, przedsiębiorców i nowych mieszkańców, co z kolei wpływa pozytywnie na wzrost gospodarczy i jakość życia. Skuteczne zarządzanie wizerunkiem pozwala kontrolować narrację i budować pozytywny, spójny obraz miejsca. Aktywne zaangażowanie społeczności w kształtowanie swojego otoczenia przyczynia się do większej satysfakcji mieszkańców z życia w danym miejscu. W dobie cyfrowej komunikacji, wykorzystanie narzędzi internetowych i mobilnych staje się kluczowe dla skutecznego docierania do różnych grup odbiorców. Zrozumienie tych nowoczesnych trendów jest istotne dla efektywnej promocji miejsc.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing miast i regionów Tożsamość, wizerunek, komunikacja

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
EAN: 9788379727643
Autor: Gracz Leszek, Ostrowska Izabela, Jacek Rudewicz
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 1
Liczba stron: 204
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2024
Data premiery: 2024-09-28
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Mickiewicza 64
71-101 Szczecin
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Marketing miast i regionów Tożsamość, wizerunek, komunikacja

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.