Konto

Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce Joanna Łodziana-Grabowska Książka

Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce
33,00 zł
44,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 190
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2014
Zobacz więcej

Podobne do Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce

Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spojrzenia na klienta i partnerów rynkowych. Książka adresowana jest do podmiotów funkcjonujących na konkurencyjnym i trudnym rynku, partnerów transakcji handlowych, studentów interesujących się marketingiem, badaczy tej sfery, ale także konsumentów, których opinia zawarta w opracowaniu dostarcza aktualnej, użytecznej wiedzy.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788375567274
Autor: Joanna Łodziana-Grabowska
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 190
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2014
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.