Menu

O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19 Bryła-Cruz Agnieszka, Bryła Władysława Książka

29,93 zł
39,90 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: UMCS
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 210
Rok wydania: 2024
Książka O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19 jest poświęcona praktykom dyskursywnym wykrystalizowanym w przekazie medialnym narastającym wokół problemów społecznych wywołanych wirusem SARS-CoV-2. W roku 2021, w czasie gdy pandemia koronawirusa z wolna wygasała, ukazała się pierwsza monografia Autorek pt. Retoryka „okołokoronawirusowa”. Szkice językowo-kulturowe (Wydawnictwo UMCS). Ponowne opracowanie problemu, jak wyjaśniają Autorki, znajduje uzasadnienie w mnogości zagadnień, dotąd nieomawianych, a które można było dostrzec i właściwie zinterpretować dopiero z perspektywy ponad 3 lat od wybuchu pandemii. Niniejsza książka to językoznawczo-kulturowa analiza praktyk dyskursywnych stosowanych w przekazie medialnym dotyczącym pandemii i obejmuje dyskurs z zakresu komunikacji urzędowo-dyrektywnej, medyczno-eksperckiej, ekonomiczno-biznesowej, religijnej i społecznej. Ze względu na swoje niewątpliwe walory dokumentacyjne stanowić ona będzie, podobnie jak poprzednia książka Autorek, pozycję o wartości ponadczasowej. Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Lisowskiego, kierownika Zakładu Lingwistyki Antropologicznej, UAM

Szczegółowe informacje na temat książki O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19

Wydawnictwo: UMCS
EAN: 9788322798065
Autor: Bryła-Cruz Agnieszka, Bryła Władysława
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 210
Rok wydania: 2024
Data premiery: 10/07/2024
Język wydania: polski

Oceny i recenzje książki O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!