Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Od zera Osiąganie niemożliwego z Hooponopon

Joe Vitale

Od zera Osiąganie niemożliwego z Hooponopon

44,90 zł

2877

 

Kontynuacja bestsellera Zero ograniczeń!
Oświecenie

Poprzednia książka Joego Vitale - Zero ograniczeń - odkryła przed Tobą mistyczną hawajską technikę o nazwie Ho'oponopono, kiedyś dostępną tylko dla wybranych. Dzięki Joemu technika ta stała się jasna dla każdego - dziś ludzie mogą cieszyć się zdrowiem, bogactwem i szczęściem bez ograniczeń. Książka, którą trzymasz w ręku, zaczyna się w miejscu, w którym skończyła się poprzednia. Zawiera nowe historie, objaśnia kolejne procesy, przybliża sylwetki nowych uzdrowicieli i przeprowadza przez czwarty etap przebudzenia: oświecenie.

Prawie wszystko, co robimy, czego doświadczamy i co nas ogranicza, to efekt działania naszego nieświadomego umysłu. To on nami steruje, choć najczęściej nie zdajemy sobie z tego sprawy. Programuje nas i każe zachowywać się w określony, często bardzo niekorzystny dla nas sposób. Na szczęście nie jesteśmy wobec niego bezbronni - mamy moc, która pozwala przekroczyć te ograniczenia i zacząć żyć naprawdę dzięki przebudzeniu i otwarciu na nieskończone możliwości.

To właśnie cud, który dokonuje się, gdy praktykujemy Ho'oponopono.
O autorze
Dr Joe Vitale zwany Mr.Fire, jest prezesem amerykańskiej firmy Hypnotic Marketing, Inc. specjalizującej sie w marketingu internetowym ale na całym świecie znany jest przede wszystkim jako prekursor „marketingu hipnotycznego”, którego sekrety wyjawia w swoich książkach bijących na świecie rekordy popularności, wygrywając na listach bestsellerów Amazon.com nawet z „Harry Poterem”! Jest autorytetem w dziedzinie copywritingu, dzięki opracowanej przez siebie strategii pisania tekstów reklamowych „Hipnotic Writing”. Metoda ta pozwala osiągać zaskakujące wyniki sprzedaży przy pomocy odpowiednio skonstruowanej treści. Stworzył także oprogramowanie, "HypnoticWriting Wizard i Intention Kreator" oraz opracował kurs do samodzielnej nauki zatytułowany "Spiritual Marketing: How to Earn $1,000,000 or More This Year Alone". Posiada dwa doktoraty: z marketingu i metafizyki, a w swoich książkach doskonale łączy obie dziedziny i swoje doświadczenie prezentując nam gotowe i sprawdzone receptury na sukces. Jest obecnie wymieniany w piątce najlepszych marketerów na świecie!

Joe jest jednym z bohaterów megahitu „Sekret” i autorem książki „Klucz do sekretu” (Onepress, 2008). Jeśli chcesz uczyć się osobiście od niego, koniecznie odwiedź stronę www.vitale.pl.

Sensus
Oprawa twarda

ISBN: 978-83-283-6584-1

Liczba stron: 296

Cena katalogowa: 44,90 zł

Cena pakietu

89,80 zł

5571

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...