Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Organizowanie i monitorowanie procesów transportowych A.31

Radosław Kacperczyk

Organizowanie i monitorowanie procesów transportowych A.31

35,26

 

Podręcznik wyczerpuje efekty kształcenia zawarte w kwalifikacji A.31.1 wyodrębnionej w zawodzie technik logistyk. Treści omówione w książce obejmują zagadnienia związane z transportem i podstawami spedycji, do których można zaliczyć informacje dotyczące:
- ogólnych zagadnień związanych z transportem, kwalifikacją, systemem transportowym, procesami transportowymi;
- podstawowych informacji związanych z poszczególnymi rodzajami transportu;
- infrastruktury poszczególnych gałęzi transportu;
- planowania przewozów;
- organizowania zadań transportowych;
- formowania ładunków i transportu;
- kosztów i przychodów, jakie występują na rynku usług transportowych;
- stosowanych systemów - taryfowych i umownych;
- podstawowych wiadomości o pracy spedytora;
- dokumentów stosowanych na rynku usług transportowych;
- ustaw i formuł handlowych stosowanych w transporcie;
- konwencji, umów i regulaminów stosowanych w pracy spedytora.

Podsumowania i pytania kontrolne po każdym rozdziale zapewniają systematyczne sprawdzanie poziomu opanowania wiedzy z poszczególnych działów. Bogaty materiał ilustracyjny umożliwia łatwy i przyjazny sposób przyswojenia przedstawianych zagadnień. Liczne informacje i odniesienia do praktyki gospodarczej zachęcają do samodzielnego pogłębiania wiadomości. Zawiera aktualne dane dotyczące branży transportowej w ;Polsce.

Podręcznik dopuszczony do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania i wpisany do wykazu podręczników przeznaczonych do kształcenia w zawodzie technik logistyk. Rok dopuszczenia: 2018.

Difin
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-808-5692-9

Liczba stron: 338

Format: 15.9x23.2

Cena detaliczna: 39,90 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...