Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.
edu-Libri
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-656-4885-3
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-656-4885-3
Liczba stron: 120
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 49,00 zł
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 49,00 zł