Menu

Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13 Alicja Waszkiewicz Książka

33,75 zł
33,75 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
45,00 zł (-25%) - cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Aspra
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 250
Format: 16.0x23.5cm
Rok wydania: 2012
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 – Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 – Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 – Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 – Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 – Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 – Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 – Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 – Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 – Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Tom 12 – Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. Dziedzic Tom 13 – Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni, A. Waszkiewicz Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Szczegółowe informacje na temat książki Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13

Wydawnictwo: Aspra
EAN: 9788375453201
Autor: Alicja Waszkiewicz
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 250
Format: 16.0x23.5cm
Rok wydania: 2012

Oceny i recenzje książki Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!