Konto

200 odpowiedzi na pytania z marketingu Tadeusz Wojciechowski Książka

200 odpowiedzi na pytania z marketingu
41,25 zł
55,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Difin
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 312
Format: 16.0x22.9
Rok wydania: 2013
Zobacz więcej

Podobne do 200 odpowiedzi na pytania z marketingu

prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski: Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu.

Szczegółowe informacje na temat książki 200 odpowiedzi na pytania z marketingu

Wydawnictwo: Difin
EAN: 9788376418643
Autor: Tadeusz Wojciechowski
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 312
Format: 16.0x22.9
Rok wydania: 2013
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Difin sp. z o.o.
Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki 200 odpowiedzi na pytania z marketingu

Średnia ocen:
4.00 /10
Liczba ocen:
1
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.