Menu

200 odpowiedzi na pytania z marketingu Tadeusz Wojciechowski Książka

41,25 zł
55,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Difin
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 312
Format: 16.0x22.9
Rok wydania: 2013
prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski: Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu.

Szczegółowe informacje na temat książki 200 odpowiedzi na pytania z marketingu

Wydawnictwo: Difin
EAN: 9788376418643
Autor: Tadeusz Wojciechowski
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 312
Format: 16.0x22.9
Rok wydania: 2013

Oceny i recenzje książki 200 odpowiedzi na pytania z marketingu

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!