Konto

Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska Kamil Glinka Książka

Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska
42,00 zł
56,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 280
Format: 160x220mm
Rok wydania: 2020
Zobacz więcej

Podobne do Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska

Celem monografii jest analiza zależności pomiędzy polityką miejską a aktywnością marketingową prezydentów czterech największych miast Dolnego Śląska, która przypada na okres samorządowej rywalizacji o władzę. Przyjęcie założenia, że polityka miejska może być interpretowana w dwóch kontekstach: nie tylko wyborczym, ale również prorozwojowym, determinuje prezentowaną perspektywę badawczą. Zestawienie i porównanie obu kontekstów działalności prezydentów, uzupełnione o parametryczny ogląd ich pozycji na arenie miejskiej, składa się na koncepcję pracy.

Szczegółowe informacje na temat książki Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska

Wydawnictwo: Adam Marszałek
EAN: 9788380198234
Autor: Kamil Glinka
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 280
Format: 160x220mm
Rok wydania: 2020
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Adam Marszałek
Lubicka 44
87-100 Toruń
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.