Menu

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Agnieszka Dejnaka Książka

37,50 zł
50,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 200
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2019
Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym." Prof. zw. dr hab. Aniela Styś

Szczegółowe informacje na temat książki Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788375565836
Autor: Agnieszka Dejnaka
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 200
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2019

Oceny i recenzje książki Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!