Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Agnieszka Dejnaka Książka
Chwilowo niedostępny
37,50 zł
50,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: | CeDeWu |
Rodzaj oprawy: | Miękka |
Wydanie: | pierwsze |
Liczba stron: | 200 |
Format: | 16.5x23.5cm |
Rok wydania: | 2019 |
37,50 zł
Szczegółowe informacje na temat książki Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Wydawnictwo: | CeDeWu |
EAN: | 9788375565836 |
Autor: | Agnieszka Dejnaka |
Rodzaj oprawy: | Miękka |
Wydanie: | pierwsze |
Liczba stron: | 200 |
Format: | 16.5x23.5cm |
Rok wydania: | 2019 |
Oceny i recenzje książki Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji
Pomóż innym i zostaw ocenę!