Zarządzanie twórczością w organizacji - koncepcja, metody i narzędzia Książka

Zarządzanie twórczością w organizacji - koncepcja, metody i narzędzia
77,41 zł
110,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 388
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2025
Zobacz więcej
77,41 zł
„Tematyka odnosząca się do roli twórczości jest coraz częściej podejmowana w polskiej i zagranicznej literaturze ekonomicznej. Problematykę publikacji należy uznać za bardzo istotną, aktualną i praktyczną. (...) Autorka książki stworzyła własny, oryginalny sposób prezentowania tej interesującej tematyki. (...) Książka znacząco wzbogaca stan dotychczasowej wiedzy naukowej z zakresu funkcjonowania i zarządzania twórczością w organizacji. Okazuje się, że wiedzę o twórczości można z różnych stron prezentować oraz ciągle ją wzbogacać o nowe doświadczenia i płynące z nich wnioski. Książka poświęcona jest ważnemu problemowi, który posiada szczególne znaczenie w warunkach nowego paradygmatu gospodarczego, jakim jest gospodarka kreatywna. Sukces organizacji w warunkach współczesnej gospodarki uzależniony jest od sprawnego zarządzania zasobami niematerialnymi." Z recenzji prof. UG dr hab. Sylwi Pangsy-Kani „Celem naukowym Autorki było wyjaśnienie i rozszerzenie konceptualizacji twórczości organizacyjnej oraz zależności występujących w organizacji twórczej, które uruchamiają procesy twórcze i wpływają na ich rozwój. Ten cel znalazł swoje uzasadnienie w prezentowanej autorskiej, oryginalnej koncepcji zarządzania twórczością w organizacji. Koncepcja ta jest bardzo udana i z pewnością poszerza granice konwencjonalnej wiedzy i mądrości w dziedzinie kreatywności. (...) Ponadto książka zawiera wiele wyzwań badawczych, które mogą być uznane, jako konkretne pomysły naukowe i przekonujące motywy dla kolejnych i długoterminowych działań badawczych nie tylko realizowanych na polskich uczelniach, ale w międzynarodowej społeczności naukowej. Już w tym momencie pragnę wyrazić przekonanie, że pomysły Autorki zainspirują połączone wysiłki badawcze nauczycieli akademickich na Słowacji, w Czechach, na Litwie, na Węgrzech itp." Z recenzji prof. dr hab. Martiny Blaškovej

Szczegółowe informacje na temat książki Zarządzanie twórczością w organizacji - koncepcja, metody i narzędzia

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788381029599
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 388
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2025
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Zarządzanie twórczością w organizacji - koncepcja, metody i narzędzia

Nowość

Oceny i recenzje książki Zarządzanie twórczością w organizacji - koncepcja, metody i narzędzia

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Zapowiedź
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość