Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Informatyka Europejczyka Podręcznik Zakres podstawowy Część 3 Szkoły ponadpodstawowe

Danuta Korman, Grażyna Szabłowicz-Zawadzka

Informatyka Europejczyka Podręcznik Zakres podstawowy Część 3 Szkoły ponadpodstawowe

49,38

 



Technologia informacyjna i informatyka to dziedziny, których wykorzystanie i dostępność stale rosną, a tempo zachodzących w nich zmian jest nieporównywalne z rozwojem innych dyscyplin. Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem i bezpiecznego korzystania z sieci komputerowych są obowiązkowe na rynku pracy. Wkrótce każdy z nas będzie musiał legitymować się wiedzą z zakresu programowania oraz tworzenia strony internetowej zgodnie z obowiązującymi standardami. Rolą szkoły, a w szczególności nauczyciela przedmiotu, jest zaznajomienie uczniów z tą wiedzą i wskazanie pozytywnych aspektów włączenia cyfrowego.

Informatyka w szkole ponadpodstawowej na poziomie podstawowym:

jest przedmiotem obowiązkowym prowadzonym we wszystkich klasach
nie jest przedmiotem maturalnym
stanowi podstawę do nauczania informatyki na poziomie rozszerzonym

Dzięki pracy z książką Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 3 poszerzysz swoje umiejętności programowania w języku Python. Poznasz nowe algorytmy na ciągach liczbowych i tekstach i nauczysz się je stosować. Wykorzystasz język Python w robotyce. Zapoznasz się z podstawowymi poleceniami biblioteki MicroPython i będziesz wykonywać proste zadania z zakresu programowania płytki micro:bit. Dowiesz się, jaka jest rola systemu operacyjnego. Scharakteryzujesz sieć Internet i poznasz korzyści z włączenia cyfrowego i konsekwencje wykluczenia. Stworzysz stronę internetową zgodnie ze standardami, wzbogaconą tabelami, listami i elementami dynamicznymi. Zrealizujesz zespołowy projekt informatyczny.

W skład kompletnego pakietu edukacyjnego dla szkoły ponadpodstawowej wchodzą także podręczniki:

Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 1
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres podstawowy. Część 2
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres rozszerzony. Część 1
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadpodstawowych. Zakres rozszerzony. Część 2

Podręczniki z serii Informatyka Europejczyka ułatwią uczniom zdobywanie wiedzy i umiejętności podczas wykonywania ćwiczeń praktycznych, a nauczycielom ? przekazywanie nowego materiału w interesujący i niebanalny sposób.
Wciśnij Enter i do dzieła!

Helion
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-283-5898-0

Liczba stron: 216

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...