Autorzy artykułów zebranych w tej książce podejmują próbę określenia między innymi komponentów obrazu Rosji w środkach masowego przekazu, dywersyfikowania treści w zależności od medium, wizerunków polityków kształtujących dyskurs publiczny, formy obrazu. Osią główną wszystkich rozważań jest polityka Rosji definiowana przez wartości i funkcjonalność. Zainteresowanie mediów w Polsce polityką neoimperialną Federacji Rosyjskiej wynika z historycznych zależności oraz układu geopolitycznego. Uwarunkowania te narzucają niejednokrotnie potrzebę oceny działań Rosji przez pryzmat ewentualnego zagrożenia. Analiza przekazów medialnych, dotyczących współczesnej Rosji po 1991 roku, stanowi studium przedstawiające nie tylko agendę ważnych dla społeczeństwa polskiego zdarzeń, procesów czy biografii, ale także przybliża obraz życia i mentalności Rosjan.
Ze Wstępu
UMCS
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-778-4832-6
ISBN: 978-83-778-4832-6
Liczba stron: 360
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 39,90 zł
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 39,90 zł