Konto

Filozofia reklamy Historia Psychologia Techniki Magdalena Napierała Książka

Filozofia reklamy Historia Psychologia Techniki
22,43 zł
29,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Petrus
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 208
Format: 145x200mm
Rok wydania: 2012
Zobacz więcej

Podobne do Filozofia reklamy Historia Psychologia Techniki

Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość.

Szczegółowe informacje na temat książki Filozofia reklamy Historia Psychologia Techniki

Wydawnictwo: Petrus
EAN: 9788377200254
Autor: Magdalena Napierała
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 208
Format: 145x200mm
Rok wydania: 2012
Data premiery: 2011-11-03
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo PETRUS Paweł Piotrowski
Raciborska 13/31
30-384 Kraków
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Magdalena Napierała

Oceny i recenzje książki Filozofia reklamy Historia Psychologia Techniki

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.