Menu

Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych Szeliga-Kowalczyk Anna, Bolesław Goranczewski Książka

43,50 zł
58,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 238
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2015
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: - normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, - wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., - metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).

Szczegółowe informacje na temat książki Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788375567700
Autor: Szeliga-Kowalczyk Anna, Bolesław Goranczewski
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 238
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2015

Oceny i recenzje książki Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!