Menu

Marketing Philip Kotler Książka

74,25 zł
99,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Rebis
Rodzaj oprawy: Miękka ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 848
Format: 21.5x27.5cm
Rok wydania: 2020
Najnowsze wydanie najważniejszego podręcznika o marketingu! „Marketing” jest najcenniejszym dziełem Kotlera. Autor jest fenomenem, którego osiągnięcia w zakresie marketingu są nieocenione. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management. Za swoją działalność był niejednokrotnie nominowany i nagradzany prestiżowymi nagrodami. Dzięki niemu wiele największych firm zmieniło swoje podejście m.in. IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America. Kotler jest autorem wielu książek i ponad stu artykułów. Z zawartej w nich wiedzy korzystają tysiące uczniów i studentów na całym świecie- również w Polsce. Współautorem książki jest Kevin Lane Keller, który obecnie jest uznawany za czołowego naukowca w zakresie marketingu. Pełni rolę profesora na Tuck School of Business. Keller opublikował dziewięćdziesiąt prac naukowych. Z jego wiedzy korzystało wiele znanych firm takich, jak: Procter & Gamble, American Express oraz Levi Strauss. Dzieło Kotlera jest uznawane za biblię marketingu od ponad czterdziestu lat. To najważniejsza książka dla każdej osoby pełniącej funkcje menadżerskie w firmie. Budzi ona wiele emocji. Podstawą tego wydania jest zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska (2011). Dla autorów najważniejsze było, aby wiedza płynąca z podręcznika była aktualna i wszechstronna. Kotler i Keller przeanalizowali obecne zmiany na rynku marketingowym. Uwzględnili oni wszelkie nowości i wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Autorzy starali się, aby informacje zawarte w książce mogły być zastosowane w obecnym systemie zarządzania marketingowego. Treść obejmuje: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. „Marketing” to książka, w której znajdziecie zarówno część teoretyczną, jak i aktualne przykłady z życia, które ułatwią wprowadzanie zmian we własnym środowisku.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing

Wydawnictwo: Rebis
EAN: 9788375109337
Autor: Philip Kotler
Tłumaczenie: Marek Zawiślak, Jacek Środa, Jacek Środa
Rodzaj oprawy: Miękka ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 848
Format: 21.5x27.5cm
Rok wydania: 2020
Data premiery: 23/04/2014

Oceny i recenzje książki Marketing

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Dzięki tej książce i wcześniejszym wydaniom napisałam swoją pracę inżynierską. Marketing to temat rzeka, który aby zebrać w jedną książkę trzeba być mistrzem, jak Pan Philip Kotler. Trudno inaczej nazwać człowieka, dzięki któremu wielkie firmy zmieniły swoją strategię. Zaufali mu najwięksi. My studenci nie musimy się długo zastanawiać kogo wybrać jako naukowe wsparcie. Polecam każdemu studentowi marketingu i kierunków pobocznych. Znajdziecie tu wszystko, dzięki czemu studia nie będą walką o przetrwanie, a przyjemną drogą w poszerzaniu wiedzy. POLECAM

25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Świetny podręcznik, nie dziwi mnie to, że jest uznawany za biblię marketingu. To komendium wiedzy. Nazwałbym to wiedzą typu must have (no chyba, że marketing cię kompletnie nie dotyczy). Kiedyś myślałem, że marketing to tylko reklamy. Gdyby nie Kotler nadal mógłbym tkwić z takimi brakami. Doskonała książka. Najlepsza na polskim rynku w zakresie marketingu. Serdecznie polecam.

25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Dzięki autorowi poznałam najważniejsze kwestie o marketingu. Zawsze mnie interesował- nawet zanim poszłam na studia. Fascynowały mnie relacje firm z innymi gigantami na rynku, a także umiejętne ocenianie bieżącej i przyszłej sytaucji na rynku. Nie spodziewałam się, że aż tyle na studiach da mi wcześniej zaczerpnięta wiedza. Naprawdę z łatwością przeszłam każdy rok,a obecnie pracuje w dużej firmie. Myślę, że to wszystko dzięki Kotlerowi i jego niezwykłym książkom, które serdecznie polecam.