Konto

Oglivy o reklamie David Oglivy Książka

Oglivy o reklamie
51,75 zł
69,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Studio Emka
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Wydanie: Pierwsze
Liczba stron: 226
Format: 180x245mm
Zobacz więcej

Podobne do Oglivy o reklamie

Mimo, że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to „najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej” (magazyn Time). Jest przedstawicielem reklamy wszechczasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; sex w reklamie 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.

Szczegółowe informacje na temat książki Oglivy o reklamie

Wydawnictwo: Studio Emka
EAN: 9788360652220
Autor: David Oglivy
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Wydanie: Pierwsze
Liczba stron: 226
Format: 180x245mm
Data premiery: 2013-10-14
Podmiot odpowiedzialny: Studio Emka
Zapłocie 32 C
02-970 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Oglivy o reklamie

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.