Powiedz nam, co myślisz!
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Zaloguj się, aby dodać opinię
R.O.
05/05/2020
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
6 lat pracy w Centrum Powiadamiania Ratunkowego to bardzo dużo. Nie jest to bowiem łatwa praca, wręcz przeciwnie – obciążenie psychiczne jest ogromne, czasami ponad siły zwykłego, prostego człowieka. Roman Klasa opisuje swoje doświadczenia, mówi o procesie rekrutacji, przypadkach z jakimi przyszło mu się zmierzyć i o tym, jak taka praca w rzeczywistości wygląda. Książka otwiera oczy na wiele aspektów tej pracy, pokazuje jak często pracownicy muszą poświęcić siebie i swoje życie tej pracy i jak bardzo wpływa na nich każdy telefon. Należy się im ogromny szacunek!
Ewelina Wodecka
05/05/2020
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Krótka książka, która zawiera w sobie maksimum treści. Praca w CPR nie należy do łatwych i stanowi ogromne, czasami wręcz nieludzkie obciążenie psychiczne dla pracowników. Po przeczytaniu tej książki jeszcze bardziej doceniam tych ludzi i to, jak ze spokojem i opanowaniem potrafią niejednokrotnie pomóc osobom w potrzebie przez telefon. A historie, których muszą tam słuchać często mrożą krew w żyłach.
Tadeusz
05/05/2020
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Pracowałem w CPR, więc doskonale wiem i rozumiem o czym mówi autor. Podskakiwałem na każdy dźwięk telefonu, a to, co czasem słyszałem po drugiej stronie na zawsze pozostanie w mojej głowie. W 100% potwierdzam to, co znajdziecie w tej książce. Zarządzanie kuleje, ludzie zupełnie nie szanują pracy osób z CPR, a pracownicy każdego dnia wracają do domu coraz bardziej przytłoczeni. To jest praca tylko dla ludzi o bardzo mocnej psychice – trzeba być tego świadomym. A książka Romana Klasy bardzo dobrze uświadamia i pokazuje „od kuchni”, jak to wszystko wygląda – lektura, którą powinien przeczytać każdy.
Anonimowy użytkownik
25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Krótka książka, która zawiera w sobie maksimum treści. Praca w CPR nie należy do łatwych i stanowi ogromne, czasami wręcz nieludzkie obciążenie psychiczne dla pracowników. Po przeczytaniu tej książki jeszcze bardziej doceniam tych ludzi i to, jak ze spokojem i opanowaniem potrafią niejednokrotnie pomóc osobom w potrzebie przez telefon. A historie, których muszą tam słuchać często mrożą krew w żyłach.
Anonimowy użytkownik
25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Pracowałem w CPR, więc doskonale wiem i rozumiem o czym mówi autor. Podskakiwałem na każdy dźwięk telefonu, a to, co czasem słyszałem po drugiej stronie na zawsze pozostanie w mojej głowie. W 100% potwierdzam to, co znajdziecie w tej książce. Zarządzanie kuleje, ludzie zupełnie nie szanują pracy osób z CPR, a pracownicy każdego dnia wracają do domu coraz bardziej przytłoczeni. To jest praca tylko dla ludzi o bardzo mocnej psychice – trzeba być tego świadomym. A książka Romana Klasy bardzo dobrze uświadamia i pokazuje „od kuchni”, jak to wszystko wygląda – lektura, którą powinien przeczytać każdy.
Anonimowy użytkownik
25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
6 lat pracy w Centrum Powiadamiania Ratunkowego to bardzo dużo. Nie jest to bowiem łatwa praca, wręcz przeciwnie – obciążenie psychiczne jest ogromne, czasami ponad siły zwykłego, prostego człowieka. Roman Klasa opisuje swoje doświadczenia, mówi o procesie rekrutacji, przypadkach z jakimi przyszło mu się zmierzyć i o tym, jak taka praca w rzeczywistości wygląda. Książka otwiera oczy na wiele aspektów tej pracy, pokazuje jak często pracownicy muszą poświęcić siebie i swoje życie tej pracy i jak bardzo wpływa na nich każdy telefon. Należy się im ogromny szacunek!
Anonimowy użytkownik
01/10/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Krótka książka, która zawiera w sobie maksimum treści. Praca w CPR nie należy do łatwych i stanowi ogromne, czasami wręcz nieludzkie obciążenie psychiczne dla pracowników. Po przeczytaniu tej książki jeszcze bardziej doceniam tych ludzi i to, jak ze spokojem i opanowaniem potrafią niejednokrotnie pomóc osobom w potrzebie przez telefon. A historie, których muszą tam słuchać często mrożą krew w żyłach.
Anonimowy użytkownik
01/10/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
6 lat pracy w Centrum Powiadamiania Ratunkowego to bardzo dużo. Nie jest to bowiem łatwa praca, wręcz przeciwnie – obciążenie psychiczne jest ogromne, czasami ponad siły zwykłego, prostego człowieka. Roman Klasa opisuje swoje doświadczenia, mówi o procesie rekrutacji, przypadkach z jakimi przyszło mu się zmierzyć i o tym, jak taka praca w rzeczywistości wygląda. Książka otwiera oczy na wiele aspektów tej pracy, pokazuje jak często pracownicy muszą poświęcić siebie i swoje życie tej pracy i jak bardzo wpływa na nich każdy telefon. Należy się im ogromny szacunek!
Anonimowy użytkownik
01/10/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Pracowałem w CPR, więc doskonale wiem i rozumiem o czym mówi autor. Podskakiwałem na każdy dźwięk telefonu, a to, co czasem słyszałem po drugiej stronie na zawsze pozostanie w mojej głowie. W 100% potwierdzam to, co znajdziecie w tej książce. Zarządzanie kuleje, ludzie zupełnie nie szanują pracy osób z CPR, a pracownicy każdego dnia wracają do domu coraz bardziej przytłoczeni. To jest praca tylko dla ludzi o bardzo mocnej psychice – trzeba być tego świadomym. A książka Romana Klasy bardzo dobrze uświadamia i pokazuje „od kuchni”, jak to wszystko wygląda – lektura, którą powinien przeczytać każdy.
Sylwia Górska
22/04/2020
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
To nie jest łatwa książka. Ale za to potrzebna! Często nie zdajemy sobie sprawę, że po wybraniu numeru 112, po drugiej stronie słuchawki jest człowiek, który takich telefonów mógł odebrać tego dnia dziesiątki, a kto wie, może nawet setki. Może chcąc celebrować spokojny dzień w pracy, w ostatnich jej minutach otrzymuje telefon, który będzie go dręczył potem całą noc...Niezwykły reportaż.