Menu

Pracownik call center Amelia Marczyńska Książka

17,31 zł
17,31 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
18,90 zł - cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Ekonomik
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 76
Format: 145x205mm
Rok wydania: 2011
17,31 zł
Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze). Książka składa się z trzech rozdziałów: 1. Na czym polega praca w call center. 2. Jak znaleźć pracę w call center. 3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy. Z książki można dowiedzieć się: - co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje; - na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera; - jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach; - czego będzie wymagał pracodawca.

Szczegółowe informacje na temat książki Pracownik call center

Wydawnictwo: Ekonomik
EAN: 9788377350065
Autor: Amelia Marczyńska
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 76
Format: 145x205mm
Rok wydania: 2011

Oceny i recenzje książki Pracownik call center

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!