Menu

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Gibson Bond Jeremy Książka

108,95 zł
100,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
149,00 zł (-27%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy 2024-11-06
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Helion
Rodzaj oprawy: Twarda
Wydanie: drugie
Liczba stron: 984
Rok wydania: 2023
108,95 zł
Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu. W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry. Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko sprawia, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie dobrej gry, jest zadaniem trudnym i pełnym wyzwań. Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka praktycznych teorii projektowania gier oraz praktyk pomocnych w rozwijaniu i udoskonalaniu pomysłu na projekt. Znalazło się tu również sporo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Istotnym elementem książki jest opis procesu opracowywania prototypów dla różnych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia szybkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego. W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko sprawia, że maksymalnie ułatwia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier! W tej książce między innymi: czterowarstwowa struktura programowa i iteracyjny proces projektowania programowanie w języku C# zasady testowania gier i rozwiązywania problemów projektowych praca w środowisku Unity na zaawansowanym poziomie przykłady prototypów gier i materiały szkoleniowe Jaki pomysł dziś wcielisz w grę? O autorze JEREMY GIBSON BOND jest nauczycielem akademickim na Uniwersytecie Michigan, uczącym projektowania i tworzenia gier kompterowych w ramach jednego z najlepszych na świecie programów związanych z tą dziedziną (http://gamedev.msu.edu). W latach 2009 – 2013 wykładał na Wydziale Mediów Interaktywnych i Gier w Szkole Sztuk Kinowych (USC’s School of Cinematic Arts) znajdującej się na pierwszym miejscu listy placówek szkolnych prowadzących programy projektowania gier. Zasiada w katedrze edukacji i postępu festiwalu gier IndieCade, a także często przemawia na zjazdach projektantów gier (Game Developers Conference). Jeremy współpracował z firmami Electronic Arts/Pogo.com, Walt Disney Imagineering i Maxis. Zdobył tytuł magistra technologii rozrywkowej (Master of Entertainment Technology) na Uniwersytecie Carnegie Mellon.

Szczegółowe informacje na temat książki Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry.

Wydawnictwo: Helion
EAN: 9788328342521
Autor: Gibson Bond Jeremy
Rodzaj oprawy: Twarda
Wydanie: drugie
Liczba stron: 984
Rok wydania: 2023
Data premiery: 06/12/2018

Oceny i recenzje książki Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry.

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!