Menu

Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy Martin Lindstrom Książka

26,18 zł
34,90 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Znak
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 224
Format: 154x215
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia. Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy to kolejna książka w serii Punkty Przełomowe. W serii ukazują się książki odkrywcze, przełomowe, pokazujące najnowsze osiągnięcia z dziedziny marketingu, nauk społecznych, a także opisujące najbardziej palące zagadnienia otaczającej nas rzeczywistości. Seria Punkty Przełomowe uczy myśleć inaczej. Polecamy kubek motywacyjny idealny dla każdego człowieka biznesu! Zobacz jak otrzymać go za 1 zł

Szczegółowe informacje na temat książki Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

Wydawnictwo: Znak
EAN: 9788324011803
Autor: Martin Lindstrom
Tłumaczenie: Magdalena Zielińska
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 224
Format: 154x215
Data premiery: 22/05/2009

Oceny i recenzje książki Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Fascynująca książka o neuromarketingu. Lindstrom pokazuje, że bardzo wielkie znaczenie mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Każdy z nas jest konsumentem, niezależnie od tego, co kupujemy. Duży wpływ ma reklama w telewizji, billboardy na ulicach, internetowe bannery, plakaty w sklepowych witrynach i dżungle, które łatwo zapadają w pamięci. Również dużą rolę odgrywają neurony lustrzane.

25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Wchodzisz do zwykłego supermarketu. I już wiesz, że wszystkie te półki z towarami to teatr, który cię zachwyci tak bardzo, że zostawisz w kasie o wiele więcej pieniędzy, niż zamierzałaś. To znaczy... powinnaś wiedzieć, ale zazwyczaj nie zdajesz sobie z tego sprawy. O tym właśnie jest „Zakupologia" Martina Lindstroma. O świadomym kupowaniu i o tym, dlaczego w ogóle kupujemy.

25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Niezwykle wartościowa książka o zaskakującej i ciekawej treści. Pozwala poznać od kuchni sposoby "nakłaniania" konsumenta do zakupów, wyjaśnia, jak powstają skuteczne i przynoszące zyski reklamy oraz przytacza mnóstwo ciekawych, momentami nawet szokujących badań dla poparcia wszystkich podawanych informacji.