Konto

Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych Bugdol Marek Książka

Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych
36,00 zł
48,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Difin
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 248
Format: 16.0x23.0cm
Rok wydania: 2011
Zobacz więcej

Podobne do Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych

W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem). Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów. Pracę można gorąco polecić tym wszystkim, którzy są już znudzeni stosowaniem prostych systemów zarządzania jakością i poszukują nowych inspiracji, pomysłów na osiąganie trwałego sukcesu ekonomicznego. Książka może być również podręcznikiem akademickim dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych, które w programach nauczania mają takie przedmioty jak zarządzanie zasobami ludzkimi, wymagania jakości, zarządzanie jakością.

Szczegółowe informacje na temat książki Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych

Wydawnictwo: Difin
EAN: 9788376414874
Autor: Bugdol Marek
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 248
Format: 16.0x23.0cm
Rok wydania: 2011
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Difin sp. z o.o.
Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Bugdol Marek

Oceny i recenzje książki Zarządzanie pracownikami klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.