Menu

Adamigo

Adamigo
Układanka literkowa to doskonała pomoc dydaktyczna. Pomagająca dziecku opanować znajomość literek.
„Kości do gry” to dodatek, który możesz wykorzystać w grach planszowych, fabularnych, bitewnych i hazardowych. To przedmiot, dzięki któremu zagrasz w swoja ulubioną grę. Zestaw gry zawiera: - 20 kości Wiek 3+
Zestaw składa się z 40 elementów (8 kompletów po 5 puzzli). Zadaniem dzieci jest ułożenie zwierzątek we właściwej kolejności - od najmniejszego do największego. Tworzenie szeregów pozwoli Twojemu dziecku na nabycie pierwszych matematycznych umiejętności oraz zapozna je z nowymi pojęciami: najmniejszy, mniejszy, duży, większy, największy... Liczba graczy: 1-4 Wiek: 3+
Jesteś żądny przygód i lubisz wyzwania? Jeśli tak, to przekonaj się, jakie niezwykłe zdarzenia czekają Cię na pustynnym szlaku. Nie martw się, nie będziesz tam sam. Twoim przewodnikiem będzie dzielny Ali, z którym wyruszysz na wyprawę do ukrytego skarbca. Gra planszowa „Skarbiec” to idealny sposób na to, abyś ćwiczył i rozwijał swoją koncentrację. Gra pobudza do myślenia, ponieważ często stawia zawodników w dość trudnych sytuacjach. Doskonała zabawa planszowo-strategiczna, w którą mogą grać wszyscy w wieku od 5 do 105 lat. Zawartość: - plansza - kostka - 4 pionki
Komplet brydżowy to klasyczny zestaw karciany. Gra w karty uczy strategii, a jednocześnie rozwija zdolność logicznego myślenia. Karty wchodzące w skład kompletu, wykonane są starannie i są bardzo trwałe. Gra w karty to ciekawa rozrywka, w którą możesz grać ze znajomymi lub w gronie rodzinnym. Zestaw gry zawiera: - 2 talie po 54 karty w każdej, zapis brydżowy.
„Kości do gry” to dodatek, który możesz wykorzystać w grach planszowych, fabularnych, bitewnych i hazardowych. To przedmiot, dzięki któremu zagrasz w swoja ulubioną grę. Zestaw gry zawiera: - 50 kości
Zestaw edukacyjny „W domu” składa się z 4 plansz, a także 40 plakietek z przedmiotami, które możesz znaleźć w poszczególnych pomieszczeniach w swoim domu. Dzieci po kolei analizując swój rysunek, dobierają elementy pasujące do swojej planszy. Zestaw edukacyjny „W domu” uczy myślenia, rozwija zdolność kojarzenia, identyfikowania poszczególnych przedmiotów i ich przeznaczenia. Oddając w ręce Twojego dziecka tą grę nie tylko dostarczysz mu wspaniałej zabawy, ale być może zachęcisz do pomocy w domu, dzięki czemu zyskasz małego pomocnika. Zestaw edukacyjny „W domu” to wspaniała zabawa, ćwicząca spostrzegawczość, koncentrację i logiczne myślenie. Zestaw gry zawiera: - 4 plansze, - 40 sztywnych plakietek.
Zestaw zawiera tablicę suchościeralną oraz mazak.
W skład zestawu wchodzą 4 dwustronne plansze oraz 108 dwustronnych tafelków zawierających 24 różne 9-elementowe komplety. Pierwsza strona plansz zawiera propozycje rytmicznych szlaczków. Należy dokończyć na planszy szlaczki wg wzoru. Zabawa może być bardziej kreatywna: układanie szlaczków według własnego pomysłu. Możliwości są nieograniczone: można tworzyć sekwencje powtarzających się 2, 3, 4 lub wielu elementów, układając długie wzory na stole lub podłodze. Druga strona plansz zawiera propozycje rytmów. Zadaniem gracza jest odnalezienie algorytmu i odtworzenie poprawnego ciągu obrazków na stole. Ćwiczenia wyrabiają spostrzegawczość i zdolności przyporządkowania liniowego, zachęcają do kreatywności oraz logicznego myślenia. Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 1-8
„Na zakupy” to zestaw edukacyjny, który pozwala dziecku zapoznać się z asortymentem różnego rodzaju sklepów. To okazja dla najmłodszych do zetknięcie się elementami codzienności i poznawania otoczenia w domowym zaciszu. Dzięki zabawie dziecko rozwija słownictwo tematyczne i jednocześnie poznaje kolory. Zestaw gry zawiera: - 4 plansze i 40 sztywnych plakietek. 1-4 graczy 3+
EKOBOHATER to gra, która zapewni całej rodzinie świetną zabawę i zachęci do dbania o środowisko! Zadaniem graczy jest zebranie z planszy różnego rodzaju śmieci np.: puszek, starych gazet, butelek, plastikowych opakowań. Wygra ten, kto jako pierwszy posegreguje i wyrzuci śmieci do pojemnika w odpowiednim kolorze. - rozwija świadomość ekologiczną - przekazuje wiedzę na temat segregacji odpadów - ćwiczy myślenie strategiczne - zapewnia znakomitą zabawę
Gra memory - zwierzaki: rozwija pamięć uczy koncentracji uprzyjemnia wolne chwile wyzwala pozytywne emocje. Liczba graczy 1-4 Wiek 3+
Gra memory - pojazdy: rozwija pamięć uczy koncentracji uprzyjemnia wolne chwile wyzwala pozytywne emocje. Liczba graczy 1-4 Wiek 3+
Słówkomania to gra, która zachęca do sprawnego posługiwania się językiem polskim. Wyrazy można układać we wszystkich możliwych kierunkach. Każde ułożone słowo jest punktowane. Poza samodzielnym układaniem, można również wykorzystać słowa rywali, dokładając litery. Gra wymaga od zawodników myślenia, obserwacji, wyobraźni i sprytu. Wygrywa ten z graczy, który zdobędzie najwięcej punktów. W rozgrywce liczy się każde słowo! - Układaj słowa we wszystkich kierunkach! - Zdobywaj punkty na polach premiowanych! - Dokładaj litery do słów przeciwników! Liczba graczy: 2-4 Wiek: 8+
Gra zawiera 80 sztuk sztywnych tafelków, na których znajduje się 40 par zdjęć zwierząt z całego świata oraz instrukcja gry. adamigo memory: rozwija pamięć uczy koncentracji
Symetria to aż 48 elementów, z których można ułożyć 24 kolorowe, duże obrazki. Jest to świetna układanka dla najmłodszych dzieci, które uczą się nowych słów i ćwiczą koordynację wzrokowo-ruchową. Trzy gry opisane w instrukcji sprawdzą się podczas zabawy z przedszkolakami • ćwiczy koncentrację i pamięć • rozwija zdolności manualne • wzbogaca słownictwo Zawrtość: 24 pary tafelków instrukcja Wiek 3-6 lat Liczba graczy 2-4
Sprytne myszki próbują dostać się do spiżarni pełnej zapasów. Muszą być czujne i uważać na dwa koty, które próbują je złapać. Kuchnia jest w trakcie sprzątania, więc myszki mogą schować się za wiadrem czy szczotą i … siedzieć cicho jak mysz pod miotłą. Czy myszkom uda się przechytrzyć kocury i dostać się do spiżarni? Proste zasady, strategia i rywalizacja pomiędzy graczami zapewnią emocjonującą zabawę! Zawartość gry: • plansza do gry, • 2 pionki kotów, • 12 pionków myszy, • instrukcja
Calineczka to prosta gra planszowa, w którą mogą zagrać już najmłodsze dzieci. Gracze biorą udział w wyścigu i razem z Calineczką przeżywają niezwykłe przygody! Zapraszamy Was do baśniowego świata, gdzie spotkacie życzliwego motyla, przebiegłą ropuchę i złośliwego kreta. Spieszcie się, aby jak najszybciej dotrzeć do jaskółki i uciec do krainy Elfów! Zawartość gry: • plansza, • 4 pionki i kostka, • 12 żetonów, • instrukcja Liczba graczy 2-4 Wiek 3-8 lat
Jeż, dzik, borsuk, lis – to tylko kilka ze ssaków występujących w Polsce. Czy znasz i wiesz jak wyglądają zwierzęta dziko zamieszkujące lasy, pola, parki. Poznaj świat naszej niesamowitej i różnorodnej fauny! Adamigo memory: • rozwija pamięć, • uczy koncentracji, • uprzyjemnia wolne chwile, • wyzwala pozytywne emocje. Zestaw zawiera: - 40 tafelków (20 par), - zasady gry Liczba graczy 1-4 Wiek 3+
Jakie znasz zwierzęta zamieszkujące lasy, pola, parki w Polsce? Czy potrafisz je rozpoznać i wiesz, gdzie występują? Poznaj świat niesamowitej i różnorodnej FAUNY POLSKI! Adamigo memory: • rozwija pamięć, • uczy koncentracji, • wyzwala pozytywne emocje, • zbliża rodzinę. Zestaw zawiera: - 80 tafelków (40 par), - zasady gry Liczba graczy 2-4 Wiek 5+
Pięknego piątkowego ranka ktoś zadzwonił pod numer 998. Jeden ze strażaków odebrał zgłoszenie do pożaru. Cała ekipa wsiadła do wozu strażackiego i pojechała na niebezpieczną akcję, aby ratować mieszkańców budynku. Kto wykaże się szybkością i taktyką? Kto uratuje najwięcej osób z płonącej kamienicy? Instrukcja posiada dwa warianty gry – kooperacyjny oraz rywalizacyjny. GRA UCZY: • podstaw kodowania, • odczytywania kierunków, • czytania od lewej do prawej, • liczenia. Zawartość gry: • plansza do gry, • 3 pionki strażaków, • 36 kart ruchu, • 2 kostki, • 16 tafelków, • instrukcja Liczba graczy 2-4 Wiek 3+
Zostań dyrektorem ZOO i zbierz najciekawsze okazy zwierząt. Podczas gry będziecie odpowiadali na wierszowane zagadki i zdobywali punkty za zwierzęta, które trafią do waszych ogrodów zoologicznych. Ten, kto wykaże się większą wiedzą i różnych zwierzętach, wygra grę, a jego ZOO okryje się sławą.
Gra w chowanego to trzy propozycje zabaw, które ćwiczą pamięć, refleks i koncentrację oraz rozwijają orientację przestrzenną. Zabawa wywołuje dużo pozytywnych emocji. Doskonale sprawdzi się w grupie przedszkolaków oraz w mniejszym gronie. Gra zawiera: 24 karty, 48 żetonów, instrukcję 2-4 graczy Wiek: 3+
Harcerze wybrali się do lasu, aby zdobyć nową sprawność Tropiciela. Zadaniem graczy jest rozpoznanie tropów leśnych zwierząt przez wieczornym ogniskiem. Utrudnieniem będą pojawiające się w lesie śmieci, które koniecznie trzeba posprzątać. Trzy propozycje zabaw oraz różne stopnie trudności umożliwiają zabawę najmłodszym oraz starszym Tropicielom.
1 2 3 4 5
z 5
skocz do z 5