Menu

Elemental

Elemental
Wojna między siłami Vegi i Goldorakiem jest już odległym wspomnieniem. Actarus i jego siostra wrócili na planetę Eufor, tymczasem Alcor i Venusia próbują prowadzić normalne życie na Ziemi. Wtem z najdalszych zakątków kosmosu przybywa najpotężniejszy z dotychczasowych golgotów: Hydragon. Gdy potwór z ostatniego gwiaździstego dywizjonu miażdży armie Ziemian, żądania ostatnich przedstawicieli imperium Vegi szokują całą planetę: pod groźbą całkowitej zagłady wszyscy mieszkańcy Japonii mają w przeciągu siedmiu dni opuścić swój kraj i pozwolić najeźdźcom na skolonizowanie archipelagu. W obliczu takiego ultimatum pozostaje tylko jedna nadzieja... Goldorak. Mijają 43 lata od telewizyjnej premiery kultowego serialu. Niektóre z dzieci zapatrzonych kiedyś w Goldoraka zostały uznanymi autorami komiksów. A dziś składają poruszający hołd najsłynniejszemu robotowi w kosmosie.
Paryż, 1889. Podczas trwania wystawy światowej, na będącej klejnotem stolicy Francji Wieży Eiffla grasuje tajemniczy seryjny morderca. Młoda inspektor Éléonore Kowalski musi liczyć na pomoc nowego partnera, nieco ekscentrycznego Julesa Castignaca, jeśli chce znaleźć winnego, zanim „przekleństwo Wielkiej Damy Paryża” stanie się pożywką dla prasy poszukującej skandalu.
Po udaremnieniu sprzysiężenia Drapieżców, senator Alix zniweczył plany gallusów, fanatycznych czcicieli bogini Kybele. Ale nie udało mu się ocalić Chefrena, syna Enaka, ani Lidii, swojej odwiecznej miłości. Ciężko dotknięty tą stratą, postanowił wyjechać z Rzymu i wrócić do Galii śladami swego utraconego dzieciństwa. Kolejne historie, słynnej postaci stworzonej przez Jacques Martina, Alixa, który już jako senator w Rzymie, przeżywa nowe i ekscytujące przygody stworzone przez Valérie Mangin i narysowane przez Thierry Démarez. Zawiera dwa kolejne tomy: Drapieżna puszcza; Niewolnik z Chorsabadu.
Oto pierwsza opowieść graficzna o historii seksualności w ciągu wieków na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji. Pozwala nam ona odbyć pełną humoru podróż przez wszystkie epoki rozkoszy na tych terenach. Niniejszy album pokazuje to, czego nie mają odwagi opowiedzieć autorzy opracowań historycznych.
Przyszłość po wojnie nuklearnej. Jeremiah i Kurdy, przemierzający pozostałości odradzającej się ze zgliszcz cywilizacji, trafiają do miasta, w którym dochodzi do serii makabrycznych zbrodni. Niewyparzone języki i krewki temperament obieżyświatów narażają ich na konflikt ze skłonnymi do nadużywania władzy miejscowymi policjantami. Choć zostają zwolnieni z aresztu, ich kłopoty dopiero się zaczynają. Na odległym pustkowiu rozegra się krwawy i bezwzględny pojedynek… W kolejnym epizodzie kultowej serii belgijskiego mistrza komiksu Hermanna ponownie zanurzamy się w sugestywny, pełen przemocy i tajemnic świat postapokaliptycznej Ameryki.
Czy wiecie, jak balwierze zostali chirurgami? Przypuścilibyście kiedykolwiek, że znieczulenie narodziło się na jarmarku? Czy powiedziano wam w szkole, że Pasteur odkrył szczepienia, ponieważ jego asystent wyjechał na wakacje? Czasami znaczona genialnymi pomysłami – od czasów prehistorycznych po niesamowicie przemyślne wszczepianie narządów – historia medycyny to ogromnych rozmiarów, pełna zwrotów akcji powieść, w której miłość, władza, geniusz i przypadek mieszają się z nauką. W pierwszej komiksowej historii medycyny profesor Jean-Noël Fabiani wyrusza w podróż poprzez stulecia i kontynenty z entuzjazmem, a jednocześnie przestrzegając rygorów warsztatu historyka, w tandemie z Philippe'em Bercovicim, genialnym rysownikiem serii Kobiety w bieli. Ten przystępny dla każdego, pasjonujący album wprowadza nas w życie prywatne legendarnych lekarzy, uparciuchów, odkrywców, ale także wizjonerów, szarlatanów i kłamliwych naukowców. Bercovici i Fabiani przedstawiają na ponad 300 stronach antologię opowieści, układającą się w historię naszej cywilizacji.
Genialny Esteban Maroto perfekcyjnie wpasował zawartość – trzy najlepsze historie Howarda Phillipsa Lovecrafta, mistrza kosmicznej grozy – w kadry i dymki. Komiksy te przeleżały w zapomnieniu ponad trzydzieści lat, aby przypomnieć o sobie w starannym, kompletnym i niepozostawiającym miejsca na wątpliwości wydaniu, które trafia teraz do waszych rąk. Cała kariera Marota zaświadcza o tym, że jest on artystą płodnym i wszechstronnym, ale właśnie w niniejszym albumie ukazuje swoją najmniej znaną i docenianą twarz mistrza horroru.
W centurii wszyscy znają Meloniusza Brytanika zwanego Piktem. To istna bestia, maszyna do zabijania, żywy okaz barbarzyństwa, z jakim rzymskie legiony przybyły walczyć na tereny dzisiejszej Szkocji. Teraz przetrwanie kilku niedobitków z niezwykle krwawej bitwy zależy od dobrej woli tego, którego zawsze trzymano na dystans. I tylko Jowisz wie, co dzieje się w głowie Pikta…
Po ostatnich dramatycznych przygodach Jeremiah i Kurdy ponownie odwiedzają ciotkę Marthę. Przywożą ze sobą Milovę, której pomogli się wydostać z odciętej od świata osady fanatyków religijnych. Ciekawa świata nastolatka szybko wikła się w tarapaty w niebezpiecznych zaułkach miasta. Z pomocą przychodzi jej uliczna dziewczyna Elsie, która marzy o wyrwaniu się spod kurateli miejscowych gangsterów…
Zagadkowe ziemie, mściwy tyran i jego sługusy, niespotykane niebezpieczeństwa i trzech niezłomnych bohaterów… Gabe, Joe i Sam, przyjaciele wychowani w klasztorze wojowników, mają jeden główny cel: zemstę! Aby jej dokonać, muszą działać jako drużyna, a także nauczyć się ufać sobie i niespodziewanym sojusznikom. Czy uda im się pokonać straszliwe bestie oraz wyzwolić krainę z jarzma okrutnego Khora i armii zarij? Czy może polegną jak ich poprzednicy?
Następna przygoda obieżyświatów, którzy przemierzają Amerykę dźwigającą się z ponuklearnych zniszczeń. Spotkana po drodze dziewczyna prowadzi Jeremiaha i Kurdy’ego do odciętej od świata nadmorskiej osady zamieszkanej przez fanatyków religijnych, ślepo posłusznych swemu kaznodziei. Jednak nie wszystkim wyznawcom podobają się surowe zasady – pewna grupka myśli o odzyskaniu wolności wszelkimi dostępnymi środkami. Pojawienie się dwóch obcych może być doskonałą ku temu okazją… Klasyczna seria postapo belgijskiego mistrza komiksu Hermanna jak zawsze wyraziście i przekonująco odmalowuje zdziczały świat zdegenerowanej przyszłości, w którym dwaj wędrowcy toczą nieustanną walkę o przetrwanie i – choć nie chcą tego przyznać – obronę ludzkich wartości.
Balbok i Rammar - zawarli umowę z niegodziwym magiem. Nie bez powodu nazywanym Rurak Rzeźnik. Teraz dwaj orkowie muszą udać się na północ i zaatakować Świątynię Elfów. Po drodze spotykają krasnoludy, których to potajemnie śledzą ...
Kolejna porcja perypetii dwóch zawadiaków w odradzającej się z nuklearnego kataklizmu Ameryce. Jeremiah odwiedza swoją ukochaną ciocię Marthę i pomaga poczciwemu Woody’emu w rozbudowie jej domu. Tymczasem niesforny Kurdy, ujmując się za miejscowym kaleką Winstonem, wdaje się w konflikt z lokalnym rozrabiaką Montaną. Jednocześnie w mieście pojawia się gang motocyklowy, którego członkowie najwyraźniej kogoś szukają… Splot okoliczności prowadzi do kolejnego wybuchu przemocy, a Jeremiah z przyjacielem muszą ponownie stoczyć walkę o życie. Postapokaliptyczna wizja świata wykreowanego przez belgijskiego mistrza komiksu Hermanna przybiera w tej opowieści sugestywną, naturalistyczną postać, nie wahając się ukazywać brzydoty prezentowanej rzeczywistości i jednocześnie zachwycając graficzną maestrią.
Pierwsza część serii uznawanej za najwybitniejsze dzieło twórcy znanego z takich perełek komiksowych jak Wieże Bois-Maury czy Krwawe gody. Komiks z gatunku "postapo".
Jeremiah i jego przyjaciel Kurdy, błąkając się po pustyni, natykają się na mężczyznę w mundurze. David należał do oddziału milicji, eskortującego transport pieniędzy. Tylko on i jego dowódca ocaleli z napadu, ale udało im się ukryć skarb. Zostali schwytani przez bandytów, którzy próbowali zmusić Davida, by doprowadził ich do kryjówki. Wbrew swojej woli Jeremiah i Kurdy zostają wplątani w krwawą rozgrywkę między rzezimieszkami bezwzględnej Sharity i równie okrutnymi milicjantami. Pokusa zdobycia skarbu jest ogromna, ale najpierw trzeba spróbować przeżyć… „Jeremiah” to klasyczna już seria przygodowa autorstwa mistrza komiksu europejskiego Hermanna, rozgrywająca się w postapokaliptycznej scenerii Nowego Dzikiego Zachodu.?
Poszukując zaginionej rodziny, Jeremiah dociera do Lerbin’s Gate, miejscowości, w której podobno zjawił się uciekinier zza pilnie strzeżonej granicy terytoriów indiańskich. Stąd już niedaleko do niebezpiecznych, owianych grozą terenów nowego państwa Indian, gdzie w obozach pracy przetrzymywani są ludzie uprowadzani przez handlarzy niewolników. Jeremiah i Kurdy muszą zdecydować, czy podjąć próbę przekroczenia złowrogiej granicy, zza której nie wrócił dotąd prawie nikt? W dodatku na ich drodze staje niesamowity, przerażający magik, który zdaje się dysponować nadludzkimi mocami… „Jeremiah” to klasyczna już seria przygodowa autorstwa mistrza komiksu europejskiego Hermanna, rozgrywająca się w postapokaliptycznej scenerii Nowego Dzikiego Zachodu
Kolejny tom kultowej serii belgijskiego twórcy komiksów Yves’a Swolfsa, utrzymany w konwencji spaghetti westernu. Leworęczny rewolwerowiec wyrusza w kolejną, pełną krwi i przemocy przygodę wśród pustyń i gór Meksyku.
Jeremiah to klasyczna już seria przygodowa autorstwa mistrza komiksu europejskiego Hermanna, rozgrywająca się w postapokaliptycznej scenerii Nowego Dzikiego Zachodu.Jeremiah to klasyczna już seria przygodowa autorstwa mistrza komiksu europejskiego Hermanna, rozgrywająca się w postapokaliptycznej scenerii Nowego Dzikiego Zachodu.
Kolejna przygoda leworękiego rewolwerowca. Durango, przejeżdżając obok leżącej na uboczu farmy, ratuje z rąk złoczyńców mieszkającą tam kobietę. Okazuje się, że pobliskie miasto Loneville i jego okolice od miesięcy pustoszą okrutni bandyci pod wodzą sadystycznego White’a. Durango po raz kolejny staje się zwierzyną w polowaniu na człowieka. Jednak tym razem zwierzyna może w każdej chwili zmienić się w łowcę, a zastraszeni mieszkańcy bogobojnego Loneville wreszcie będą mieli szansę uwolnić się od koszmaru. Tylko czy na pewno wszyscy tego pragną? Siódmy tom komiksowego spaghetti westernu, stworzonego przez Yves’a Swolfsa, zabiera nas do krainy, gdzie wśród huku rewolwerów krew zabarwia śnieg, a ścigany przez prawo rewolwerowiec okazuje się najbardziej prawym z ludzi…
Kolejna misja Kurdy’ego i Jeremiaha: mają ochraniać w podróży przez pustkowia tajemniczego pana Graiga i jego kapryśną rodzinę. Niebezpieczeństwa czyhają na każdym kroku: zdradliwa pogoda, zniszczone drogi, a także ludzie – rabusie i fanatyczni wyznawcy dziwacznego bóstwa… Na szczęście nasi bohaterowie mogą też liczyć na niezwykłych sprzymierzeńców. Ale czy uda im się pokonać wszystkie przeszkody? Kolejny epizod pasjonujących przygód dwóch młodych zuchów walczących o przetrwanie w barbarzyńskim świecie Ameryki zniszczonej kataklizmem nuklearnym – kultowej serii mistrza komiksu europejskiego Hermanna.
Drugi tom zbiorczego wydania "Partyzantów"
Na ogarniętych postnuklearnym bezprawiem obszarach dawnych Stanów Zjednoczonych ponownie przybierają na sile konflikty rasowe. Po latach ukrywania się w podziemnych bazach wznawia działalność rasistowska organizacja białych Survival. Także w społeczności niedalekiego miasta skupiającego kolorowych coraz silniej dochodzą do głosu zwolennicy zdominowanej przez czarnych „Afromeryki”… Próby podjęcia negocjacji pokojowych napotykają na prawdziwie zabójcze przeszkody. Czy Jeremiah, zmuszony wraz z towarzyszami do podjęcia dalszej tułaczki, podoła trudnemu zadaniu emisariusza pokoju?… Siódmy tom klasycznej serii przygodowej mistrza komiksu Hermanna ponownie zabiera nas w malownicze bezkresy spustoszonej Ameryki, gdzie Jeremiah i jego zawadiacki przyjaciel Kurdy muszą stawiać czoła nieprzyjaznej przyrodzie i wyzbytym cywilizacyjnych hamulców ludziom…
Leworęczny rewolwerowiec Durango został oczyszczony z oskarżeń, które czyniły z niego wyjętego spod prawa. Jednak człowiek z jego reputacją i umiejętnościami nie ma szans na spokojne i bezpieczne życie. Rutynowa praca ochroniarza bogatego lokalnego przemysłowca Steelgrave’a podczas niewinnej wyprawy łowieckiej zmienia się w innego rodzaju łowy, w których to człowiek staje się zwierzyną. Durango raz jeszcze będzie musiał sięgnąć po swą broń, w walce o życie i zasady, którym jest wierny. Ósmy tom kultowej serii utrzymanej w konwencji spaghetti westernu, brawurowo rysowanej i opowiadanej przez belgijskiego twórcę Yves’a Swolfsa.
Kolejny epizod niekończącej się wędrówki Jeremiaha i Kurdy’ego po zrujnowanej Ameryce. Jeremiah szuka jakiegokolwiek zajęcia, ale jego przyjaciel tym razem liczy na okazję do łatwego wzbogacenia się. Ma je zapewnić wdzięczność miejscowego potentata paliwowego, pana Toshidy, za ocalenie jego krnąbrnej córki przed domniemanym spiskiem. Plan jednak nie wypala i to Kurdy staje się teraz celem obławy. W dodatku miejscowe mokradła, gdzie zamierza się ukryć, cieszą się złą sławą. Podobno dzieją się tam dziwne i niepokojące rzeczy...
1 2 3 4
z 4
skocz do z 4