Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Ortograffiti RZ Ż Czytam, rozumiem, piszę Poziom pierwszy Zeszyt ćwiczeń 4-5 Szkoła podstawowa

Chwastniewska Danuta

Ortograffiti RZ Ż Czytam, rozumiem, piszę Poziom pierwszy Zeszyt ćwiczeń 4-5 Szkoła podstawowa

34,42

 

Zeszyt ćwiczeń z serii Ortograffiti. Czytam, rozumiem, piszę – wyrazy z „rz”, „ż”. Poziom I przygotowano dla uczniów klasy 4 i 5 szkoły podstawowej, a także ich nauczycieli i rodziców. Seria Ortograffiti ma na celu podniesienie świadomości ortograficznej u uczniów, zwłaszcza tych ze zdiagnozowanymi specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania, czyli dysleksją rozwojową. Ćwiczenia, które wykonują uczniowie rozwijają funkcje wzrokowe i słuchowo-językowe, percepcję, pamięć, koncentrację uwagi, koordynację wzrokowo-ruchową, logiczne myślenie, orientację w kierunkach, technikę czytania, czytania ze zrozumieniem, umiejętność poprawnego pisania i wypowiadania się. Zadania wspierają wzbogacanie wiedzy i słownictwa uczniów. Treści zadań są powiązane z podstawą programową z zakresu języka polskiego i innych przedmiotów, takich jak matematyka, historia, przyroda.

Zeszyt ćwiczeń ma na celu przypomnienie i utrwalenie zasad pisowni wyrazów z „rz” i „ż”. W tym zeszycie główny nacisk kładzie się na technikę czytania i pisania. Do opracowania przez cały rok szkolny jest 11 bloków, na opracowanie każdego bloku założono czas około tygodnia. Polecana jest kontynuacja ćwiczeń i realizacja zadań z zeszytu ćwiczeń z serii Ortograffiti. Czytam, rozumiem, piszę – wyrazy z „rz”, „ż”. Poziom II.

Operon
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-746-1647-8

Liczba stron: 120

Format: 20.5x30.0cm

Cena detaliczna: 41,40 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...