Podręcznik prezentuje nowoczesne podejście do retoryki. Łączy wiedzę z historii i teorii retoryki z jej współczesnym zastosowaniem w różnych dziedzinach nauki i życia społecznego: literaturoznawstwie, językoznawstwie, reklamie, public relations, polityce, psychologii, kaznodziejstwie, szkole. Napisany przystępnym językiem. Zawiera definicje najważniejszych terminów, przypisy poszerzające główny tok wykładu o wskazania ciekawych szczegółowych problemów oraz bibliografię.
Zespół autorski tworzą: Maria Barłowska, Monika Bogdanowska, Agnieszka Budzyńska-Daca, Elżbieta Dutka, Wacław Forajter, Beata Gaj, Anna Kucz, Iwona Loewe, Beata Mytych-Forajter, Paweł Nowak, Michał Rusinek, Leszek Szewczyk, Jacek Warchala, Piotr Wilczek, Maria Załęska.
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-5678-7
Format: 14.5x20.5cm
Cena detaliczna: 49,00 zł