Menu

Cube

Cube
Pustynny gród Wieczne Słońce rozkwita. Nie tylko wielkie ogrody i menażerie osiągają swoją dojrzałośc, ale także największy z synów grodu... W rozszerzeniu Róża Pustyni pojawia się Leo Sunshadow i jego talia oparta na magii uroku. W tym zestawie zawarte są: Odrodzony Leo Sunshadow x 1 Karty Przywołanie Orchideowej Gołębicy x 3 Przywołanie Jaskółki Zmierzchu x 3 Kradzież Wspomnień x 3 Boleść x 3 Zmiana Psyche x 3 Rozwinięcie x 3 Rozwianie x 3 Sondowanie Umysłu x 3 Wyrzuty Sumienia x 3 Poskramiacz Bestii x 3 Przyzwańcy Orchideowa Gołębica x 5 Jaskółka Zmierzchu x 5 Świetlista Zięba x 1
Rozrzucone szpulki, nici i klamerki zapewne większość z was kojarzą się z domowymi robótkami. A jednak znaleźliśmy dla nich jeszcze jedno zastosowanie. W wyjątkowej grze jaką jest KNIT WIT użyjecie ich do „wyszywania” kategorii wyrazów, które następnie postaracie się jak najszybciej znaleźć! Kreatywność, pomysłowość i szybkość – tylko te cechy zapewnią Wam zwycięstwo! Knit Wit to wyjątkowa gra słowna autorstwa Matta Leacock'a (Pandemia, Zakazana Wyspa), w której przy pomocy szpulek i klamerek stworzycie niezliczoną liczbę kombinacji najróżniejszych kategorii, do których następnie będziecie starali się dopasować odpowiednie słowa. Im więcej kryteriów tym więcej punktów warte będzie każde słowo... o ile nie powtórzy się u żadnego innego gracza! Doskonałym elementem Knit Wit jest także konieczność uargumentowania swoich wyborów – potraficie to zrobić i przekonać innych do swoich racji?
Prosiaki to fajna, wesoła gra rodzinna. Proste zasady, dynamika rozgrywki oraz śmieszne grafiki - sprawiają, że gra chwyta za serca małych i dużych. Pozbądź się wszystkich swoich kart, zanim zrobią to inni. Pomoże Ci w tym zespół Super Prosiaków. Kim są nasi Super Bohaterowie? Poznaj chciwego i zachłannego Żarłoka; zakręconą Balerynę, która kręci piruety; wiecznie śpiącego Chrapka; Barwnika - przystosowującego się do każdych warunków; cichego, jak myszka - Milczka; Stompka, który lubi bawić się z przytupem i Bystrzaka - najmądrzejszego i najbardziej kreatywnego prosiaka w ekipie. Zawartość: 56 super kart z Prosiakami 64 zwykłe karty z liczbami. Wiek 5+ Liczba graczy 3-10
W ogóle nie macie pojęcia, o co chodzi! Polowanie w Epoce Kamienia, to nie jakaś tam bułka z masłem. To mistrzostwo precyzji! Jak tylko dostrzeżecie susły i wiewiórki - łuk i strzały miejcie w pogotowiu. Na niedźwiedzie użyjcie ogromnego trójzębu. A planując polowanie na mamuta – upewnijcie się, że będziecie mieli do pomocy całe plemię, które pomoże wam przegonić go po prerii. Poza tym nie pozostaje wam nic innego, jak wypatrywać jeszcze większych bestii... Dinopody to śmieszna i przewrotna karciana gra blefu dla graczy w każdym wieku. Wcielamy się w pierwotnych łowców, którzy współzawodniczą o miano najlepszego myśliwego plemienia. Zadaniem graczy jest jak najszybsze pozbycie się wszystkich kart z ręki. Aby to zrobić potrzebny będzie spryt, umiejętność skutecznego wyprowadzania rywali w pole oraz – co najważniejsze – zachowanie kamiennej twarzy, tak aby za nic w świecie nie zdradzić swoich zamiarów! Do tego piękne grafiki, proste zasady i mnóstwo emocji gwarantowane!
Ashes: Odrodzenie z popiołów to rozszerzalna gra karciana, w której poprowadzisz jednego Odrodzonego przez serię kolejnych potyczek. Będziesz musiał użyć całego swojego sprytu, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał swojej talii oraz wybranych przez ciebie kości. Każda decyzja może być kluczowa, każdy błąd boleśnie wykorzystany przez przeciwnika. W grze takiej jak ta, rozgrywka nie kończy się na rozegranej partii. Ashes: Odrodzenie z popiołów to tworzenie własnych rozwiązań dzięki możliwości ciągłej adaptacji swojej talii i szukaniu własnej strategii gry. Poczynając od wyboru Odrodzonego, po kości magii.
Ashes: Odrodzenie z popiołów to rozszerzalna gra karciana, w której poprowadzisz jednego Odrodzonego przez serię kolejnych potyczek. Będziesz musiał użyć całego swojego sprytu, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał swojej talii oraz wybranych przez ciebie kości. Każda decyzja może być kluczowa, każdy błąd boleśnie wykorzystany przez przeciwnika. W grze takiej jak ta, rozgrywka nie kończy się na rozegranej partii. Ashes: Odrodzenie z popiołów to tworzenie własnych rozwiązań dzięki możliwości ciągłej adaptacji swojej talii i szukaniu własnej strategii gry. Poczynając od wyboru Odrodzonego, po kości magii. Wiek 14+
"Summoner War"s to szybka, dynamiczna gra karciana w realiach fantasy. Gracze wcielają się w tytułowych Przywoływaczy - potężne byty, które prowadzą swe rasy na podbój świata Itharia. Na polu bitwy pełnią jednocześnie rolę dysponujących potężną mocą magów oraz stojących na czele armii generałów. Aby zniszczyć wroga, trzeba umiejętnie wykorzystać swą niszczycielską magię wraz z taktycznym zmysłem przy kierowaniu swym wojskiem. Czym jest starter "Summoner Wars"? Każdy starter "Summoner Wars" zawiera 2 kompletne, gotowe do bitwy frakcje, dzięki którym ty i twój rywal błyskawicznie znajdziecie się na polach pogrążonej w wojnie Itharii. Zestaw zawiera także wszystko, co potrzebne do rozpoczęcia rozgrywki: planszę - pole bitwy, znaczniki obrażeń, kostki oraz instrukcję. Dzięki "Summoner Wars: Krasnoludy Gildii vs Jaskiniowe Gobliny" będziesz miał okazję poprowadzić do boju wytwałych, krzepkich Krasnoludów, oraz przepełnionych bojową furią Goblinów. Proste zasady dające pasjonującą rozgrywkę Mechanika "Summoner Wars" w prosty i niezwykle przemyślany sposób łączy elementy strategii, opartej na umiejętnym konstruowaniu talii (jakie znamy z kolekcjonerskich karcianek) z elementami taktyki, bardziej znanymi z figurkowych gier bitewnych. Podczas rozgrywki gracze przywołują i przemieszczają po polu bitwy swoje jednostki, używając ich mocy i specjalnych zdolności, siejąc spustoszenie w szeregach wroga. Nieograniczone możliwości. "Summoner Wars", to gra którą rozszerzać można o inne startery, zawierające talie kolejnych frakcji, oraz dodatki wprowadzające nowe karty dla frakcji już posiadanych: nowych wojowników, przywoływaczy oraz zdolności dające nieskończoną ilość opcji i wariantów podczas rozgrywek. W dodatkach zawarte będą także jednostki najemników - wojowników, którzy za nic mają sobie polityczne intrygi i staną w szeregach każdej armii, która zechce ich zwerbować. Wiek graczy: 9+ Liczba graczy: 2 Czas rozgrywki: 30-60 minut
Szybka, taktyczna gra karciana dla 2-4 graczy, przejmujących rolę dowódców, którzy posiedli moc tajemniczych kamieni przywołania i z jej pomocą starają się poprowadzić swoją rasę do panowania nad rozdartą wojną planetą Itharia. Korzystajcie z potężnej magii, błyskotliwych zagrań taktycznych, oraz oczywiście brutalnej siły aby osaczyć przeciwnika i strącić w otchłań niepamięci. To nie jest samodzielny produkt- do gry wymagany jest zestaw startowy Summoner Wars. Wiek graczy: 9+ Liczba graczy: 2-4
Szybka, taktyczna gra karciana dla 2-4 graczy, przejmujących rolę dowódców, którzy posiedli moc tajemniczych kamieni przywołania i z jej pomocą starają się poprowadzić swoją rasę do panowania nad rozdartą wojną planetą Itharia. Korzystajcie z potężnej magii, błyskotliwych zagrań taktycznych, oraz oczywiście brutalnej siły aby osaczyć przeciwnika i strącić w otchłań niepamięci. To nie jest samodzielny produkt- do gry wymagany jest zestaw startowy Summoner Wars. Wiek graczy: 9+ Liczba graczy: 2-4
Szybka, taktyczna gra karciana dla 2-4 graczy, przejmujących rolę dowódców, którzy posiedli moc tajemniczych kamieni przywołania i z jej pomocą starają się poprowadzić swoją rasę do panowania nad rozdartą wojną planetą Itharia. Korzystajcie z potężnej magii, błyskotliwych zagrań taktycznych, oraz oczywiście brutalnej siły aby osaczyć przeciwnika i strącić w otchłań niepamięci. To nie jest samodzielny produkt- do gry wymagany jest zestaw startowy Summoner Wars. Wiek graczy: 9+ Liczba graczy: 2-4
Szybka, taktyczna gra karciana dla 2-4 graczy, przejmujących rolę dowódców, którzy posiedli moc tajemniczych kamieni przywołania i z jej pomocą starają się poprowadzić swoją rasę do panowania nad rozdartą wojną planetą Itharia. Korzystajcie z potężnej magii, błyskotliwych zagrań taktycznych, oraz oczywiście brutalnej siły aby osaczyć przeciwnika i strącić w otchłań niepamięci. To nie jest samodzielny produkt- do gry wymagany jest zestaw startowy Summoner Wars. Wiek graczy: 9+ Liczba graczy: 2-4
Talia Frakcji Najemników przedstawia nowego Mistrza Przywołań i jego armię. w pudełku znajdują się: 1 Rallul - Mistrz Przywołań 1 Mundol - Czempion 1 Ecz - Czempion 1 Prorok - Czempion 7 Uczniów Maga - Podstawowa 5 Magów Runów - Podstawowa 6 Kamiennych Golemów - Podstawowa 1 Wydarzenia: Furia Godszomu 2 Wydarzenia: Magiczny Puls 2 Wydarzenia: Przeniesienie Muru 1 Wydarzenie: Przekształcenie Kamieni 1 Wydarzenie: Kanałowe Przywołanie 3 Karty Murów 1 Karta Pomocy 1 Karta Zasad Talia jest gotowa do gry, może służyć też jako rozszerzenie dla posiadanych jednostek. Do zagrania potrzebna jest też plansza i znaczniki zawarte w zestawach startowych i Master Setach. Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: "Summoner Wars: Master Set (edycja polska)".
Zestaw Uzupełniający Odwet Bellora nie jest gotową talią, lecz zestawem dodatkowych jednostek do zmienienia własnej talii. W zestawie zawarte są: Górscy Vargaci 1 Bellor - Czempion 1 Luka - Czempion 1 Varn - Czempion 5 Wartowników - Podstawowa 5 Magów Burzy - Podstawowa Bagiennych Orków 1 Murk - Czempion 1 Glurp - Czempion 1 Splak - Czempion 5 Bagiennych Bestii - Podstawowa 5 Magików - Podstawowa Najemnicy 1 Kogar - Czempion 5 Łotrów - Podstawowa Odwet Bellora to zestaw jednostek należących do frakcji Górskich Vargatów, Bagiennych Orków oraz Najemników, niedostępne w innych dodatkach. Rozszerza możliwości budowania własnej talii. Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: "Summoner Wars: Master Set (edycja polska)".
Dla kobiety zakochanej w iluzji, rzeczywistość zaczyna się zacierać. Nic nie jest zakazane, ponieważ konsekwencje nie mają znaczenia... W rozszerzeniu Księżna Zakłamania pojawia się Victoria Glassfire i jej talia oparta na magii iluzji. W tym zestawie zawarte są: Odrodzony Victoria Glassfire x 1 Karty Przywołanie Duszka Cieni x 3 Przywołanie Ogara Cieni x 3 Sekretne Drzwi x 3 W Stronę Cieni x 3 Pętla Iluzji x 3 Tarcza Cząsteczek x 3 Sylwetki we Mgle x 3 Zniknięcie x 3 Wywrócenie Ciała x 3 Łucznik Błysku x 3 Przyzwańcy Duszek Cieni x 4 Ogar Cieni x 3
Gracze wcielają się w rolę architektów, którzy rywalizują o nagrody o trofea za swoje projekty. Wyżej, lepiej, bardziej ekologiczne, więcej światła w budynku, bardziej wytrzymały budulec, bliższy naturze. Każdy kierunek może okazać się lepszy, jeśli tylko zwrócisz uwagę na przeciwników, swój projekt i dopisze Ci trochę szczęścia. Zostań architektem! Do zwycięstwa prowadzi wiele ścieżek. Twój budynek może być zgodny z założonym projektem, to na pewno da Ci sporą przewagę, możesz też użyć wyobraźni i zdobywać trofea za niespodziewane budowle. A może wolisz stworzyć coś z dobrego budulca dającego najwięcej punktów. Wybór należy do Ciebie. Kości nie takie straszne. W Blueprints budulcem są kości. Każdy rodzaj punktuje inaczej i niekoniecznie zależy od wyniku. Układanie na planszy już jednak tak. Gracze muszą wybierać nie tylko wyniki, ale rodzaj kości i dopasować je do swojego projektu lub nagrody, którą chcą zdobyć. Bardziej niż szczęścia potrzeba tutaj sprytu. Blueprints to świetna rozgrywka, gdzie planowanie, przeszkadzanie przeciwnikom i odrobina losu przeplatają się między sobą i pozwalają graczom na dużą dozę zabawy. Każdy niespełniony i prawdziwy architekt powinien znaleźć tu coś dla siebie.
Weszliśmy do Smoczej Jamy. Ha, bestia nie wie jak szybko nastąpi jej kres! Dobrze, że prowadzi nas tak niebywały, szlachetny, niezwykły i niezyciężony Chojrak! Każda karczemna bójka była nasza! Niektórzy twierdzą, ze to tylko szczęście, co oni wiedzą! No nic kości zostały rzucone oto jesteśmy... eee... ale gdzie podział się nasz Chojrak? Ej czemu tu jest tak ciemno? O jakieś dziwnie czerwono żółte światło na horyzoncie... W Smoczych Kościach będziesz starał się wyprzedzić pozostałych graczy w wyścigu do Smoczej Jamy. Gdy tam dotrzesz... no cóż, schody dopiero się zaczną, bo do pokonania będzie Smok. Rzucaj kośćmi, by zbierać armię, zdobywać magiczne przedmioty i walcz z konkurentami lub Smokiem. Smocze Kości to gra pełna humoru i lekko złośliwej interakcji. Choć cel graczy jest taki sam i iście szlachetny, oczyszczenie okolicy z okropnego zagrożenia, to jednak do historii zapisze się tylko jeden z Chojraków. Nic więc dziwnego, że będziecie prowokować bójki między własnymi żołnierzami i przy pomocy kamratów nie raz nie dwa spowodujecie uszczuplenie sił przeciwnika (nie tylko przez ich zagłodzenie!) Nie zaszkodzi też „odrobina" szczęścia (no ludzie przecież to są kości?). Będziecie rzucać i pewnie rzucać i może też turlać jak wolicie. Ale warto czasem zastanowić się, czy warto liczyć na ślepy los, czy jednak spasować lub użyć jakieś umiejętności lub magicznego przedmiotu, zanim zrobicie kolejny nieroztropny ruch. Smocze Kości, to przede wszystkim luźna, przyjemna, bardzo humorystyczna, pełna przekomarzania i dobrej zabawy gra – dla każdego Chojraka!
Szybka, taktyczna gra karciana dla 2-4 graczy, przejmujących rolę dowódców, którzy posiedli moc tajemniczych kamieni przywołania i z jej pomocą starają się poprowadzić swoją rasę do panowania nad rozdartą wojną planetą Itharia. Korzystajcie z potężnej magii, błyskotliwych zagrań taktycznych, oraz oczywiście brutalnej siły aby osaczyć przeciwnika i strącić w otchłań niepamięci. To nie jest samodzielny produkt- do gry wymagany jest zestaw startowy Summoner Wars. Wiek graczy: 9+ Liczba graczy: 2-4
Klasyczna już gra karciana autorstwa chyba najbardziej znanego projektanta gier - Reinera Knizii. W "Schotten-Totten" dwóch graczy stanie na czele zwaśnionych, szkockich wiosek, które rok w rok stają do walki o niewielki skrawek górskiego pastwiska. W trakcie gry, rywale będą starali się tworzyć jak najmocniejsze grupy wojów, które bić się będą o leżące na polu kamienie graniczne. Tylko spryt, umiejętność analizy sytuacji na stole, a także reagowania na zmieniające się warunki i zagrożenia pozwoli jednej ze stron osiągnąć zwycięstwo. "Schotten-Totten" to szybka, taktyczna gra karciana dla dwóch graczy powyżej 8 roku życia. Polskie wydanie gry opatrzone zostało zupełnie nowymi grafikami, a całość poszerzono o karty specjalne oraz uaktualnienie zasad.
Szybka, taktyczna gra karciana dla 2-4 graczy, przejmujących rolę dowódców, którzy posiedli moc tajemniczych kamieni przywołania i z jej pomocą starają się poprowadzić swoją rasę do panowania nad rozdartą wojną planetą Itharia. Korzystajcie z potężnej magii, błyskotliwych zagrań taktycznych, oraz oczywiście brutalnej siły aby osaczyć przeciwnika i strącić w otchłań niepamięci. To nie jest samodzielny produkt- do gry wymagany jest zestaw startowy Summoner Wars. Wiek graczy: 9+ Liczba graczy: 2-4
Szybka, taktyczna gra karciana dla 2-4 graczy, przejmujących rolę dowódców, którzy posiedli moc tajemniczych kamieni przywołania i z jej pomocą starają się poprowadzić swoją rasę do panowania nad rozdartą wojną planetą Itharia. Korzystajcie z potężnej magii, błyskotliwych zagrań taktycznych, oraz oczywiście brutalnej siły aby osaczyć przeciwnika i strącić w otchłań niepamięci. To nie jest samodzielny produkt- do gry wymagany jest zestaw startowy Summoner Wars. Wiek graczy: 9+ Liczba graczy: 2-4
Szybka, taktyczna gra karciana dla 2-4 graczy, przejmujących rolę dowódców, którzy posiedli moc tajemniczych kamieni przywołania i z jej pomocą starają się poprowadzić swoją rasę do panowania nad rozdartą wojną planetą Itharia. Korzystajcie z potężnej magii, błyskotliwych zagrań taktycznych, oraz oczywiście brutalnej siły aby osaczyć przeciwnika i strącić w otchłań niepamięci. To nie jest samodzielny produkt- do gry wymagany jest zestaw startowy Summoner Wars. Wiek graczy: 9+ Liczba graczy: 2-4
Zestaw dodatkowych jednostek stanowi świetne uzupełnienie "Summoner Wars Master Set". Zawiera dodatkowe karty wzmacniające podstawowe talie Krasnoludów Głębinowych oraz Władców Umysłów, a także neutralne karty Najemników. Znajdziecie w nim nowych Czempionów i Jednostki Podstawowe, które umożliwią Wam stosowanie nowych taktyk i strategii. Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: "Summoner Wars: Master Set (edycja polska)".
Zestaw Uzupełniający Potęga Rukara nie jest gotową talią, lecz zestawem dodatkowych jednostek do zmienienia własnej talii. W zestawie zawarte są: Tundrowe Orki 1 Gruggar - Czempion 1 Rukar - Czempion 1 Bragg - Czempion 5 Nieugientym - Podstawowa 5 Szarżowników - Podstawowa Elfy Feniksa 1 Laleja - Czempion 1 Rahli - Czempion 1 Hollis - Czempion 5 Ognistych Bestii - Podstawowa 5 Fechmistrzyń - Podstawowa Najemnicy 1 Magos - Czempion 5 Dobrych Włóczników - Podstawowa Potęga Rukara to zestaw jednostek należących do frakcji Tundrowych Orków, Elfów Feniksa oraz Najemników, niedostępne w innych dodatkach. Rozszerza możliwości budowania własnej talii. Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: "Summoner Wars: Master Set (edycja polska)".
Zestaw Uzupełniający Atak Jastrzębia nie jest gotową talią, lecz zestawem dodatkowych jednostek do zmienienia własnej talii. W zestawie zawarte są: Płaszcze 1 Jastrząb - Czempion 1 Sin-Sin - Czempion 1 Admirał - Czempion 5 Skrytobójczyń - Podstawowa 5 Snajperów - Podstawowa Elfy Dżungli 1 Kadara - Czempion 5 Strażników Dżungli - Podstawowa 5 Słoni - Podstawowa 5 Goryli - Podstawowa Najemnicy 1 Grubs - Czempion 5 kamiennych Płaszczy - Podstawowa Atak Jastrzębia to zestaw jednostek należących do frakcji Płaszczy, Elfów Dżungli oraz Najemników, niedostępne w innych dodatkach. Rozszerza możliwości budowania własnej talii. Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: "Summoner Wars: Master Set (edycja polska)".
1 2 3
z 3
skocz do z 3