Menu

Krzysztof Łuczyński

Wnętrze starożytnego monolitu okazuje się śmiertelną pułapką! Ronan, Fenn, Strauss i zielonowłosa dziewczyna staną oko o oko z Azu Morgal, przerażającą elitarną formacją faradańskiej armii. Starcie w zapomnianym grobowcu podda załogę „Zmory” śmiertelnej próbie i pozwoli na chwilę przykryć konflikt, który tli się pomiędzy Ronanem a Straussem – konflikt, dotyczący moralnej natury obecnej misji. Kłopoty, niczym upadające kostki domina zepchną bohaterów do desperackiej walki o przetrwanie. Zostaną zmuszeni do stanięcia do swojej najcięższej bitwy – bitwy, której nie mają szans wygrać bez strat. Bitwy, której być może nie będą musieli stoczyć samotnie… Bo w głębinach niebezpiecznej dżungli ukrył się ktoś jeszcze – tajemniczy Rhegatilianin, przepasany rewolwerami lśniącymi niczym sztylety w mroku. Oraz jego towarzyszka o płomiennym spojrzeniu otoczona wiankiem lojalnych żołnierzy. Ronan i jego przyjaciele otrzymają propozycję sojuszu opartego na zbieżnych celach… Tylko jak długo taki sojusz się utrzyma?
Po brawurowej akcji na Orranie, Ronan i jego drużyna stają przed kolejnym wyzwaniem. Potężna kobieta, rozdarta pomiędzy polityczną kalkulacją a matczynym bólem, zleci im misję od której sukcesu zależeć będzie jedno, niewinne życie. W pościgu za tajemniczymi bojownikami, długowieczny wojownik trafi na spustoszoną planetę. Planetę nawiedzoną przez duchy jego krwawej przeszłości. Pośród ruin, szkła i śmierci ukrywać się będzie coś więcej. Coś czego Ronan nigdy by się nie spodziewał w takim miejscu… A spośród duchów wyłoni się demon z krwi i kości. Tymczasem w odmętach zimnego kosmosu, słudzy złowieszczej siły wykonują pierwszy ruch w grze, do której przygotowywali się przez milenia. „Iskry” to polska seria komiksowa inspirowana miłością do wszystkiego, co fantastyczne i odległe. Historia Ronana Arrisa – najemnika i upadłego rycerza, który przytłoczony ciężarem własnych grzechów, żyje na dobrowolnym wygnaniu. Weteran apokaliptycznej wojny wpadnie niebawem w wir wydarzeń, które dadzą mu szansę na odkupienie… Z czasem on i jego towarzysze będą jedyną siłą, która stanie pomiędzy Galaktyką Świetlistej Drogi a starożytną ciemnością, która zamieszkuje jej podbrzusze.
Minęło prawie 300 lat od zakończenia Wielkiej Wojny Gwiezdnej. Galaktyka Świetlistej Drogi wciąż leczy rany. Imperium Serenickie trwa w izolacji od swoich sąsiadów. Linia Styx przecina galaktykę niczym żelazna kurtyna. Pokonane mocarstwa Krawędzi powoli odbudowują swoje wpływy, ponownie niosąc prawo i cywilizację w dziką, nieujarzmioną pustkę. W odradzającej się i tętniącej życiem przestrzeni Krawędzi nie widziano Serenitów od pokoleń. Po wygranej wojnie niemal wszyscy powrócili do ojczyzny. Jeden z nich tego nie zrobił… Wojownik obdarzony wielką siłą i niemal wiecznym życiem. On i jego doborowy oddział, wysłany na dyskretną misję odzyskania skradzionej walizki, znowu przekonuje się, że nie wszystko pójdzie jak po sznurku. Złodziejem jest ambitny i drapieżny gangster. Do gry w ostatniej chwili dołącza tajemniczy trzeci gracz, a we wnętrzu walizki spoczywa eksperymentalna superbroń. Wszystko wskazuje na to, że misja zrobi się o wiele mniej dyskretna niż można było przypuszczać. Iskry to polska seria komiksowa inspirowana miłością do wszystkiego, co fantastyczne i odległe. Historia Ronana Arrisa – najemnika i upadłego rycerza, który przytłoczony ciężarem własnych grzechów, żyje na dobrowolnym wygnaniu. Weteran apokaliptycznej wojny wpadnie niebawem w wir wydarzeń, które dadzą mu szansę na odkupienie... Z czasem on i jego towarzysze będą jedyną siłą, która stanie pomiędzy Galaktyką Świetlistej Drogi a starożytną ciemnością, która zamieszkuje jej podbrzusze.
Ronan i jego drużyna jako najlepsi operatorzy w organizacji admirała van Harrowa otrzymują zadanie, które okaże się najważniejszą misją w ich wspólnej karierze. Niepokojący klient o sekretnej tożsamości twierdzi, że zna lokalizację antycznego skarbu, który spoczywa od eonów na porośniętym dżunglą zapomnianym świecie. Za jego odzyskanie zaoferuje najemnikom niewyobrażalną fortunę. Fortunę na tyle wielką, że wizja wczesnej emerytury stanie się dla nich realna jak nigdy. Pomimo ryzyka i wielu niewiadomych, załoga „Zmory” wzbije się do swojego najważniejszego i prawdopodobnie najniebezpieczniejszego lotu. Ich cel znajduje się na przedpolach Wielkiej Mgławicy Ravel – niemal niezbadanej, mglistej otchłani kontrolowanej przez potworną i okrutną rasę Faradan. Odcięci od wszelkiej pomocy i za linią wroga, trzej przyjaciele zmierzą się z niebezpieczną dżunglą i jej tajemnicami… ...stając się częścią wydarzenia, którego wagi jeszcze sobie nie uświadamiają.