Menu

Martino Chiacchiera

W Krainie Czarów nic nie jest takie, jakim się wydaje. To magiczna kraina pełna cudownych dziwactw. Istnieją tysiące dziwnych rzeczy do podziwiania. Ale biada każdemu, kto zgubi się w Krainie Czarów i rozzłości Królową Kier. Tylko biały królik, zepsuty kapelusznik i uśmiechnięty kot mogą pomóc. Nie trać głowy, a znajdziesz drogę powrotną do swojego świata.
W lustrzanym odbiciu to gra detektywistyczna przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Danielle Dove została porwana! Na szczęście kobiecie udało się zostawić wam kilka wskazówek. Podążajcie za nimi i działajcie szybko, by uratować Danielle! Przeprowadźcie śledztwo, zwracając baczną uwagę na wszelkie możliwe ślady: wycinki z gazet, zdjęcia i zeznania świadków. Dyskutujcie o swoich teoriach i odkryjcie, kto stoi za porwaniem kobiety. Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę zanim będzie za późno? Zawartość: 55 duzych kart z tropami 7 kolorowych klipsów Liczba graczy 1-6 Wiek 12+
Zamek Draculi to 9 tytuł z serii gier kooperacyjnych inspirowanych prawdziwymi escape roomami. Gra karciana jest przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Późnym wieczorem, kilka dni przed Halloween, wchodzisz na strych w poszukiwaniu przebrania. Zamiast niego wśród zakurzonych pudeł znajdujesz zapomnianą księgę. Kiedy po nią sięgasz, słyszysz dzwonek do drzwi. Cóż za dziwny zbieg okoliczności! Listonosz podaje ci pożółkły list od hrabiego Vlada D. Okazuje się, że księga to jego własność i żąda, byś zwrócił ją osobiście. Czy jesteś gotowy na przygodę w Transylwanii? Zawartość: 64 duże karty z zagadkami 1 stara księga Liczba graczy 1-6 Wiek 12+
Escape Room: Skarb Czarnobrodego to część serii gier inspirowanych prawdziwymi escape roomami, w których grupa ludzi zostaje „uwięziona” w pomieszczeniu pełnym zagadek i dziwnych przedmiotów. Celem gry jest rozwiązywanie zagadek, zrozumienie fabuły historii i inteligentne wykorzystanie dostarczonych przedmiotów, aby jak najszybciej wyjść z pokoju. Escape Room: Skarb Czarnobrodego różni się od innych tytułów z serii Escape Room dodaniem do gry elementu rywalizacji! Gracze dzielą się na dwie drużyny i starają się poprawnie rozwiązać zagadki, zanim zrobi to druga drużyna. W tym rozdziale znajdziesz również minigry oparte na łamigłówkach, zaprojektowane specjalnie z myślą o rywalizacji! Wiek graczy: 12+ Liczba graczy: 2-6
Przed wami jedno z najtrudniejszych zadań. Musicie wydostać się z jednego z najpilniej strzeżonych więzień na świecie. Czy wasz spryt pozwoli wam pokonywać kolejne trudności, które staną na waszej drodze? Rozwiązujcie zagadki i postarajcie się uwolnić, nim będzie za późno. Cechy gry: wiek gracza: 12+ liczba graczy: 1-6
6 część bestsellerowej serii Escape Room. Celem gry jest rozwiązanie zagadek, poznanie historii oraz sprytne korzystanie ze wszystkich przedmiotów, jakie gra dostarcza uciekinierom. Na wyjście macie tylko 60 minut. •Polująca na graczy mumia zbliżająca się z każdą pomyłką •Nowe, zaskakujące zagadki •Świetna gra zarówno solo jak i w grupie przyjaciół
Kooperacyjna gra śledcza, w której gracze muszą wspólnie zdecydować, co jest istotnym tropem, a co nieprzydatną plotką. Czy detektywom uda się rozwikłać tajemnicę śmierci arystokraty? •Trójwymiarowa scena zbrodni •Nowa seria od twórców bestsellerowych Escape Roomów •Innowacyjny sposób gromadzenia wskazówek Wiek graczy: 12+ Liczba graczy: 1-6
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę... Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. • Możliwość gry solo • Kieszonkowe wydanie, idealne do zabrania ze sobą w podróż • Emocje jak z prawdziwego Escape roomu zamknięte w talii kart
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Atak na Londyn to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście grupą odkrywców, którzy już od dawna szukali legendarnego złotego miasta w sercu dżungli – bez powodzenia. Podczas powrotnego lotu rozbija się wasz samolot, a wy gubicie się w niezbadanym obszarze lasu, gdzie niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku. To może być wasz koniec… lub ostatnia szansa na rozwikłanie tajemnicy Eldorado! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. Wiek graczy: 12+ Liczba graczy: 1-6
Podróż w czasie to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium! Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. Wiek graczy: 12+ Liczba graczy: 1-6