Opracowanie dotyczące funkcjonowania języka w sieci, z odniesieniem do innych mediów: telefonu, radia i telewizji. Książka omawia związki języka z technologią, typ komunikacji elektronicznej oraz najistotniejsze cechy języka internetowego: słownictwo, pisownię, strukturę zdań i gatunku tekstu.
Pozycja przeznaczona dla studentów polonistyki, dziennikarstwa, socjologii, pedagogiki, marketingu oraz wszystkich zainteresowanych zagadnieniami związanymi z nowymi technologiami.
Analizy komunikacji z użyciem komputera często są przepełnione szczegółami technicznymi. Należy jednak wyraźnie zaznaczyć, iż nadmierne skoncentrowanie się na kwestiach tego rodzaju może wieść w ślepą uliczkę, i to z dwu powodów. Po pierwsze: same objaśnienia techniczne niewiele wnoszą do zrozumienia nowego narzędzia komunikacji, a po drugie: rozwój technologii jest tak gwałtowny, że wszelkie techniczne objaśnienia szybko tracą aktualność, i to nierzadko w ciągu kilku lat.
Fragment książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-4867-6
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-4867-6
Liczba stron: 214
Format: 14.0x20.5cm
Cena detaliczna: 59,00 zł
Format: 14.0x20.5cm
Cena detaliczna: 59,00 zł