Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Ortograffiti CH H Czytam, rozumiem, piszę Poziom pierwszy Zeszyt ćwiczeń 4-5 Szkoła podstawowa

Chwastniewska Danuta

Ortograffiti CH H Czytam, rozumiem, piszę Poziom pierwszy Zeszyt ćwiczeń 4-5 Szkoła podstawowa

34,42

 

Zeszyt ćwiczeń z serii Ortograffiti. Czytam, rozumiem, piszę – wyrazy z „ch”, „h”. Poziom I został przygotowany dla uczniów klasy 4 i 5 szkoły podstawowej oraz ich nauczycieli i rodziców. Głównym celem serii jest doskonalenie uważności ortograficznej u uczniów, szczególnie tych, u których zdiagnozowano specyficzne trudności w nauce czytania i pisania (dysleksja rozwojowa).

Zadania, które systematycznie wykonuje uczeń, pozwalają na doskonalenie funkcji wzrokowych i słuchowo-językowych, poprawiają koncentrację uwagi, pamięć oraz orientację w kierunkach. Wykonywanie ćwiczeń z zeszytu ORTOGRAFFITI wpływają też pozytywnie na umiejętność logicznego myślenia i technikę czytania. Polecenia i zadania stawiane przed dzieckiem wyrabiają w nim nawyk poprawnego wypowiadania się, a co za tym idzie ? wpływają na jakość prac pisemnych. Treści zadań zostały skorelowane z podstawą programową z zakresu języka polskiego oraz innych przedmiotów (matematyki, historii, przyrody).

Zeszyt ćwiczeń dla dzieci, również dla dyslektyków, jest poświęcony przypomnieniu i utrwaleniu zasad pisowni wyrazów z „ch”, „h”. Przez jeden tydzień uczeń powinien opracować 1 z 11 bloków. Zalecana jest kontynuacja ćwiczeń poprzez realizację zadań z Zeszytu ćwiczeń z serii Ortograffiti. Czytam, rozumiem, piszę – wyrazy z „ch”, „h”. Poziom II.

Materiały zawarte w zeszycie zostały skonsultowanie z prof. dr hab. Martą Bogdanowicz.

Operon
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-746-1638-6

Liczba stron: 120

Format: 20.5x30.0cm

Cena detaliczna: 41,40 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...