Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń cz1 dla szkoły podstawowej, klasy 1 - 3 Część 1. Doskonalimy kaligrafię, syntezę i analizę wzrokowo-słuchową oraz uczymy się o emocjach, ucz

Jolanta Pańczyk

Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń cz1 dla szkoły podstawowej, klasy 1 - 3 Część 1. Doskonalimy kaligrafię, syntezę i analizę wzrokowo-słuchową oraz uczymy się o emocjach, ucz

34,90

 

Podane w przystępnej formie i kolorowej oprawie zadania mogą być cenną pomocą w redukowaniu deficytów poznawczych i uzupełnianiu braków edukacyjnych, a dziecko może się uczyć niemal niepostrzeżenie, poprzez zabawę. Regularny trening i podejmowanie wysiłku intelektualnego w formie ciekawych ćwiczeń i zabaw edukacyjnych to także sposób na samodzielne sprawdzanie wiedzy i umiejętności.

Sprawdź! Ten zeszyt ćwiczeń jest być może właśnie dla Ciebie!

Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 1 - 3. Część 1. Doskonalimy kaligrafię, syntezę i analizę wzrokowo-słuchową oraz uczymy się o emocjach, uczuciach i zachowaniach to zbiór zadań doskonalących poprawne i kształtne pisanie, syntezę i analizę wzrokowo-słuchową, właściwe łączenie liter i sylab w wyrazy oraz wyrazów w zdania, a także czytanie ze zrozumieniem. Zawarte tu ćwiczenia wdrażają do poprawnego budowania wypowiedzi, uczą, jak identyfikować emocje, jak je nazywać i w odpowiedni sposób wyrażać. Treść zadań jest dobrana tak, by była bliska uczniom klas 1 - 3 i utrwalała nawyk kulturalnego zachowania i szacunku dla innych.

Zeszyt ćwiczeń może być pomocą podczas zajęć rewalidacyjnych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, a także służyć do samodzielnego sprawdzania wiedzy i umiejętności.

Helion Edukacja
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-283-8012-7

Liczba stron: 104

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 34,90 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...