Menu

Kortas Weronika

Treści, które zawiera Kwalifikacja INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 1. Inżynieria programowania ? projektowanie oprogramowania, testowanie i dokumentowanie aplikacji. Podręcznik do nauki zawodu technik programista, opierają się na podstawie programowej kształcenia w zawodzie technika programisty. Są powiązane merytorycznie, strukturalnie i metodycznie z ogólnymi celami kształcenia określonymi w kwalifikacji INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Publikację podzielono na siedem rozdziałów, które szczegółowo omawiają poruszone w nich zagadnienia: Przygotowanie środowiska pracy Elementy oprogramowania na podstawie języka JavaScript Projektowanie aplikacji Architektoniczne projektowanie aplikacji Testowanie oprogramowania Tworzenie dokumentacji testowej Metodologie prowadzenia projektu informatycznego Podręcznik do nauki zawodu technik programista to charakteryzujący się wysoką jakością kompletny zestaw edukacyjny przygotowany przez dysponującego ogromnym doświadczeniem lidera na rynku książek informatycznych - wydawnictwo Helion. W skład zestawu podręczników do kwalifikacji INF.04 wchodzą także: Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 2. Programowanie obiektowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 3. Aplikacje internetowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 4. Aplikacje mobilne. Podręcznik do nauki zawodu technik programista Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji. Część 5. Aplikacje desktopowe. Podręcznik do nauki zawodu technik programista
Ważnym elementem, od którego zależy pozytywne doświadczenie użytkowników danego produktu lub systemu, jest architektura informacji. Organizacja treści, etykietowanie oraz systemy nawigacji i wyszukiwania to cztery filary wpływające na funkcjonalność i użyteczność, a w konsekwencji również na satysfakcję odbiorców. Dobra architektura informacji pomaga ludziom zrozumieć ich otoczenie i znaleźć to, czego szukają – zarówno offline, jak i online. Na niniejszą monografię składa się zbiór tekstów będących wynikiem studiów autorów zajmujących się problematyką architektury informacji w jej aspektach praktycznych i badawczych. Wśród poruszonych zagadnień można wyróżnić m.in. analizy wykorzystania w procesie projektowym technologii sztucznej inteligencji; badania doświadczeń użytkowników oraz relacji zachodzących między systemem a jego użytkownikiem; bezpieczeństwo danych czy opisy procesów oraz badań architektury informacji różnych zasobów cyfrowych.