Menu

E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce Oświecimski Konrad, Lakomy Mirosław Książka

37,43 zł
49,90 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Zobacz więcej
Wydawnictwo: WAM
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 284
Format: 15.5x23.5cm
Rok wydania: 2018
Rozwój Internetu oraz powiązanych z nim narzędzi komunikacyjnych całkowicie przewartościował strategie zachowania na rynku, w tym również na rynku politycznym. Kampanie wyborcze oraz polityczne prowadzone w czasach dzisiejszych wyglądają diametralnie inaczej niż wyglądały jeszcze na początku lat 90. XX wieku. Pojawienie się Internetu sprawiło, że stratedzy kampanijni zaczęli inaczej akcentować swoje działania, określać priorytety oraz planować budżety kampanijne. Należy zwrócić uwagę, że zmiany te przebiegają co prawda szybko, ale raczej ewolucyjnie, a nie rewolucyjnie. Rynek polityczny w pewnym względzie podąża tu za trendami wyznaczanymi przez rynek komercyjny, a innowacje wprowadzane są w większości przypadków w sposób bardziej zachowawczy, niż by się mogło wydawać. Niniejsza książka pokazuje proces coraz szerszego wykorzystywania narzędzi internetowych w kampaniach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych oraz Polsce, zwracając uwagę na czynniki społeczne, polityczne oraz technologiczne wpływające na ich wykorzystywanie.

Szczegółowe informacje na temat książki E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce

Wydawnictwo: WAM
EAN: 9788327715593
Autor: Oświecimski Konrad, Lakomy Mirosław
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 284
Format: 15.5x23.5cm
Rok wydania: 2018
Data premiery: 11/12/2018

Oceny i recenzje książki E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!