Menu

Marketing usług turystycznych Książka

55,91 zł
51,32 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
69,00 zł (-19%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy 2024-11-07
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 216
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2020
55,91 zł
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: dostosowanie do programów nauczania, logiczna struktura i jasność wykładu, liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing usług turystycznych

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 9788301152963
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 216
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2020

Oceny i recenzje książki Marketing usług turystycznych

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!