Menu

Projektowanie środków reklamowych A.27.2 Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy Technikum Kargiel Alina, Piłka Robert, Zadrożna Dorota Książka

54,51 zł
57,60 zł - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: WSiP
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 216
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2016
54,51 zł
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej oraz przybliża sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Autorzy kładą szczególny nacisk na obowiązek przestrzegania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiają możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisują także metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług. Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.

Szczegółowe informacje na temat książki Projektowanie środków reklamowych A.27.2 Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy Technikum

Wydawnictwo: WSiP
EAN: 9788302157165
Autor: Kargiel Alina, Piłka Robert, Zadrożna Dorota
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 216
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2016
Data premiery: 11/04/2022

Oceny i recenzje książki Projektowanie środków reklamowych A.27.2 Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy Technikum

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!