G3

G3
Informacje o sortowaniu:

sortowanie wg Popularności:
Produkty są sortowane według popularności na podstawie kilku czynników: liczby zakupów, ilości i wartości wystawionych ocen, zainteresowania użytkowników mierzonych dodaniem produktu do koszyka lub ulubionych.

sortowanie wg Cena - od najniższej:
Produkty są sortowane po aktualnej cenie sprzedaży, od najniższej do najwyższej.

sortowanie wg Cena - od najwyższej:
Produkty są sortowane po aktualnej cenie sprzedaży, od najwyższej do najniższej.

sortowanie wg Od najnowszych:
Produkty są sortowane według daty premiery. Na początku wyświetlane są najnowsze tytuły, które dopiero trafiły do sprzedaży lub będą dostępne w najbliższym czasie

sortowanie wg Od najstarszych:
Produkty są sortowane według daty premiery. Na początku wyświetlane są najstarsze tytuły.
Nowość
Coco Crazy to trenująca pamięć i zmysł orientacji gra dla 2 do 8 dzieci w wieku od 7 lat. Na planszy znajduje się sześć wysp, na których umieszcza się kokosy. W środku kokosów kryją się kolorowe małpki, każdy kokos to małpy w innym kolorze. Gracze muszą zapamiętać, które małpki gdzie się znajdują. Nie jest to proste ponieważ położenie kokosów na planszy często się zmienia! Gracz, który jako pierwszy zbierze małpki w sześciu różnych kolorach, wygrywa.Przed rozpoczęciem rozgrywki należy umieścić wszystkie małpki jednego koloru w jednym kokosie. Kiedy wszystkie kokosy są pełne, zamyka się je i miesza, a następnie umieszcza na planszy, po jednym na każdej wyspie.Każdy gracz podgląda zawartość jednego kokosa i próbuje zapamiętać jakie małpki się w nim znajdują. Można zaczynać zabawę!Gracze po kolei wykonują swoje ruchy – rzucają kostką i wykonują odpowiednią akcję. Co oznaczają symbole na kostce:- wskazujecie kokosa i deklarujecie jakiego koloru małpki kryją się w środku- obracacie planszę o 90 stopni w lewo- w tym samym momencie każdy gracz podnosi jednego kokosa i sekretnie zagląda do środka- gracze po kolei zamieniają miejscami po dwa kokosy- Joker; możecie zamienić miejscami dwa kokosy, zajrzeć do jednego kokosa albo spróbować zgadnąć kolor małpek w którymś z kokosówTrenujcie pamięć, zmysł orientacji i bawcie się zbierając kolorowe małpki!ZAWARTOŚĆ:plansza do gry6 kokosów, które można otwierać36 małpek w 6 różnych kolorachkostka do gryinstrukcja
Nowość
Szybka kawka to rodzinna gra planszowa o zarządzaniu kawiarnią dla 2 do 4 graczy w wieku od 8 lat.  W tej grze wszystko dzieje się błyskawicznie, a presja czasu jest ogromna. Główna ulica pełna jest świetnych kawiarni. Ta jest jedną z nich. Wyróżnia ją przytulny wystrój, pyszna kawa, a do tego jest popularna w social mediach. Dla klientów to miejsce relaksu, ale dla baristów to prawdziwe pole bitwy. Każde zamówienie powinno być idealnie przygotowane i podane na czas. Ten biznes dba o polubienia w socialach i za wszelką cenę unika niepochlebnych opinii.Przygotuj wszystkie zamówienia i zostań najlepszym baristą!ZAWARTOŚĆ:Plansza składników4 planszetki gracza16 kafelków ulepszeń6 pionków2 tace składników80 kart zamówień12 filiżanek102 znaczniki składników15 znaczników tempaznacznik pierwszego graczainstrukcja
Nowość
Wszystkie opisane historie skutkują poważnymi katastrofami lub mówiąc wprost: epickimi wtopami. Wytatuowane błędy ortograficzne, eksplodujące hemoroidy, zgrillowane gołębie pokoju wszystko to gdzieś, kiedyś się komuś przydarzyło. Możecie zagrać w wersji zaawansowanej z tylko jednym zwycięzcą lub w klasycznej formule gry drużynowej. Do gry dołączone są specjalne znaczniki. W wariancie zaawansowanym otrzymają je gracze, którzy będą zadawać najtrafniejsze pytania. Kto po trzech rundach będzie miał najwięcej znaczników, wygrywa! Informacja, którą mistrz tajemnic zachowuje oczywiście dla siebie, znajduje się na drugiej stronie karty. Stanowi ona rozwiązanie zagadki i pozwala mu odpowiadać na pytania zadane przez detektywów. POWODZENIA! Czarne historie to zestaw 50 elektryzujących, okropnych, a czasami makabrycznych opowieści, które faktycznie się wydarzyły albo... mogły się wydarzyć. Tak naprawdę jest to gra, w której gracze starają się rozwikłać zagadki, które zostają im przedstawione. Uwaga: czas potrzebny na rozwiązanie jednej zagadki to około 5-20 min.Absolutny bestseller. Jedna z najlepszych gier na (prawie) każdą imprezę.ZAWARTOŚĆ: 50 kart z zagadkami 15 znaczników instrukcja
Nowość
Odkryjcie 50 mrożących krew w żyłach przestępstw, które wydarzyły się naprawdę! Niezależnie od tego, czy to porwany pingwin, zwłoki w zamrażarce, czy trwające kilka sekund aresztowanie: wszystko miało miejsce w rzeczywistości kiedyś, gdzieś, komuś się to przydarzyło.Możecie zagrać w wersji zaawansowanej  z tylko jednym zwycięzcą lub w klasycznej formule gry drużynowej. Do gry dołączone są specjalne znaczniki. W wariancie zaawansowanym otrzymają je gracze, którzy będą zadawać najtrafniejsze pytania.Kto po trzech rundach będzie miał najwięcej znaczników, wygrywa!Informacja, którą mistrz tajemnic zachowuje oczywiście dla siebie, znajduje się na drugiej stronie karty.Stanowi ona rozwiązanie zagadki i pozwala mu odpowiadać na pytania zadane przez detektywów. POWODZENIA! Czarne historie to zestaw 50 elektryzujących, okropnych, a czasami makabrycznych opowieści, które faktycznie się wydarzyły albo... mogły się wydarzyć. Tak naprawdę jest to gra, w której gracze starają się rozwikłać zagadki, które zostają im przedstawione. Uwaga: czas potrzebny na rozwiązanie jednej zagadki to około 5-20 min. Absolutny bestseller. Jedna z najlepszych gier na (prawie) każdą imprezę.ZAWARTOŚĆ: 50 kart z zagadkami 15 znaczników instrukcja
Fałszywe kolory sierści, upiorne konie widma, eksplodujące sterty łajna, nieudane obozy jeździeckie, kucyki w niebezpieczeństwie... W stogu siana pełnym tajemnic zawsze robi się trochę dziwnie. Tylko ci, którzy myślą niekonwencjonalnie i sprytnie łączą fakty, będą w stanie odkryć tajemnice zamknięte w pozornie łatwych łamigłówkach. Możecie zagrać w wersji zaawansowanej – z tylko jednym zwycięzcą lub w klasycznej formule gry drużynowej. Do gry dołączone są specjalne znaczniki. W wariancie zaawansowanym otrzymają je gracze, którzy będą zadawać najtrafniejsze pytania.Kto po trzech rundach będzie miał najwięcej znaczników, wygrywa! Informacja, którą mistrz tajemnic zachowuje oczywiście dla siebie, znajduje się na drugiej stronie karty.Stanowi ona rozwiązanie zagadki i pozwala mu odpowiadać na pytania zadane przez detektywów.POWODZENIA! Czarne historie Junior to zestaw 50 elektryzujących, okropnych, a czasami makabrycznych opowieści, które faktycznie się wydarzyły albo... mogły się wydarzyć. Tak naprawdę jest to gra, w której gracze starają się rozwikłać zagadki, które zostają im przedstawione. Uwaga: czas potrzebny na rozwiązanie jednej zagadki to około 5-20 min. ZAWARTOŚĆ: 50 kart 15 znaczników instrukcjaWiek:+8
Zabójcze piłkarskie gole, ludzki gulasz w jacuzzi, gryzące egzotyczne przysmaki... Ponuremu Żniwiarzowi nigdy nie brakuje pomysłów na dziesiątkowanie swoich owieczek. Najmroczniejsze historie wciąż wymyśla rzeczywistość! 50 zupełnie nowych, całkowicie nieprawdopodobnych zagadek, które wydarzyły się naprawdę. Możecie zagrać w wersji zaawansowanej – z tylko jednym zwycięzcą lub w klasycznej formule gry drużynowej. Do gry dołączone są specjalne znaczniki. W wariancie zaawansowanym otrzymają je gracze, którzy będą zadawać najtrafniejsze pytania. Kto po trzech rundach będzie miał najwięcej znaczników, wygrywa! Informacja, którą mistrz tajemnic zachowuje oczywiście dla siebie, znajduje się na drugiej stronie karty. Stanowi ona rozwiązanie zagadki i pozwala mu odpowiadać na pytania zadane przez detektywów.POWODZENIA! Czarne historie to zestaw 50 elektryzujących, okropnych, a czasami makabrycznych opowieści, które faktycznie się wydarzyły albo... mogły się wydarzyć. Tak naprawdę jest to gra, w której gracze starają się rozwikłać zagadki, które zostają im przedstawione. Uwaga: czas potrzebny na rozwiązanie jednej zagadki to około 5-20 min. Absolutny bestseller. Jedna z najlepszych gier na (prawie) każdą imprezę.ZAWARTOŚĆ:50 kart 15 znaczników instrukcjaWiek:+14
Czas oczekiwania staje się jeszcze bardziej ekscytujący dzięki świątecznym opowieściom. Spotkacie tu głodne renifery i uciekających Świętych Mikołajów, a także zabawnych sąsiadów i przyjaciół z całego świata. Świąteczne przygotowania idą pełną parą - jednak ciągle coś idzie nie tak! Co się mogło stać? Poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie, może uda się wam rozgryźć ten twardy orzech i dowiedzieć się, co się wydarzyło.Możecie zagrać w wersji zaawansowanej – z tylko jednym zwycięzcą lub w klasycznej formule gry drużynowej.Do gry dołączone są specjalne znaczniki. W wariancie zaawansowanym otrzymają je gracze, którzy będą zadawać najtrafniejsze pytania. Kto po trzech rundach będzie miał najwięcej znaczników, wygrywa!Informacja, którą mistrz tajemnic zachowuje oczywiście dla siebie, znajduje się na drugiej stronie karty. Stanowi ona rozwiązanie zagadki i pozwala mu odpowiadać na pytania zadane przez detektywów.POWODZENIA!Czarne historie Junior to zestaw 50 elektryzujących, okropnych, a czasami makabrycznych opowieści, które faktycznie się wydarzyły albo... mogły się wydarzyć. Tak naprawdę jest to gra, w której gracze starają się rozwikłać zagadki, które zostają im przedstawione.Uwaga: czas potrzebny na rozwiązanie jednej zagadki to około 5-20 min.ZAWARTOŚĆ:50 kart15 znacznikówinstrukcjaWiek:+8
Te pełne miłości święta łatwo mogą zamienić się w katastrofę: płonące świece, wąskie kominy, zbuntowane renifery, czy zbyt dużo czasu z rodziną to tylko niektóre z wielu zagrożeń, jakie na nas czyhają. Zanim rodzina zacznie skakać sobie do gardeł, zdecydowanie lepiej jest zająć się rozgryzaniem nie tylko orzechów, ale i Czarnych historii.Możecie zagrać w wersji zaawansowanej – z tylko jednym zwycięzcą lub w klasycznej formule gry drużynowej. Do gry dołączone są specjalne znaczniki. W wariancie zaawansowanym otrzymają je gracze, którzy będą zadawać najtrafniejsze pytania. Kto po trzech rundach będzie miał najwięcej znaczników, wygrywa!Informacja, którą mistrz tajemnic zachowuje oczywiście dla siebie, znajduje się na drugiej stronie karty. Stanowi ona rozwiązanie zagadki i pozwala mu odpowiadać na pytania zadane przez detektywów.POWODZENIA!Czarne historie to zestaw 50 elektryzujących, okropnych, a czasami makabrycznych opowieści, które faktycznie się wydarzyły albo... mogły się wydarzyć. Tak naprawdę jest to gra, w której gracze starają się rozwikłać zagadki, które zostają im przedstawione.Uwaga: czas potrzebny na rozwiązanie jednej zagadki to około 5-20 min.Absolutny bestseller.Jedna z najlepszych gier na (prawie) każdą imprezę.ZAWARTOŚĆ:50 kart15 znacznikówinstrukcjaWiek:+14
Magiczne historie wprawią was w zachwyt.Nieważne, czy to jednorożce puszczające bąki w kształcie tęczy, pachnące watą cukrową, zakonserwowani rycerze, bohaterscy pogromcy smoków, przeklęte mumie, wypędzone elfy czy pomieszane eliksiry. W tych opowieściach dzieją się magiczne i często absurdalne rzeczy, których tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie. Magiczne historie można rozwiązywać z dowolną liczbą graczy. Celem gry jest odgadnięcie przebiegu wydarzeń na podstawie krótkiego tekstu zagadki czyli tego, jak doszło do sytuacji opisanej na odwrocie karty. Liczba gwiazdek w prawym dolnym rogu każdej karty, wskazuje poziom trudności. Czas potrzebny na rozwiązanie zagadki to około 2-20 min. na jedną historię. Kuriozalne. Podchwytliwe. Kreatywne.Takie są Czarne historie Junior! ZAWARTOŚĆ: 50 kart instrukcjaWiek:+8
Czy jesteś bystry i spostrzegawczy jak najsłynniejszy detektyw Sherlock Holmes?Wciel się w jego rolę i rozwiąż wszystkie zagadki oraz sprawy kryminalne ukryte w tym pudełku! Czeka na ciebie 50 trudnych spraw do rozwiązania. Każda z nich dzieje się w Londynie - ale tym razem we współczesnych czasach. Jak Sherlock i Watson zachowaliby się w erze cyfrowej? Z pewnością mądrze wykorzystaliby wszystkie możliwości, aby rozprawić się z oszustami i bandytami.Miej oczy szeroko otwarte i zwracaj uwagę na każdy szczegół. Wytęż swój umysł i po mistrzowsku kombinuj jak prawdziwy detektyw! ZAWARTOŚĆ: 50 kart, instrukcjaWiek:+8
CO SIĘ WYDARZYŁO DO TEJ PORY... Dwa tygodnie temu rozwiązywaliście krzyżówkę w gazecie. Po wprowadzeniu wszystkich haseł odkryliście, że w rozwiązaniu zawarta jest ukryta wiadomość. Proste szyfry nie stanowią dla was problemu i już po kilku minutach odczytaliście zakodowaną informację.Przeniosła was ona na stronę internetową, na której znajdował się następujący komunikat:Gratulacje! Wygraliście rejs historycznym żaglowcem Enigma. Wymarzona i wyjątkowa wycieczka all inclusive czeka na Ciebie i Twoich przyjaciół. Kliknij tutaj, aby przeżyć niezapomniane chwile. Brzmi to jak typowy spam, ale zagadki wzbudziły wasze zainteresowanie.Spontanicznie przyjęliście zaproszenie i w ciągu kilku sekund otrzymaliście e-mail z biura podróży. To było zaledwie dwa tygodnie temu, a wy jesteście właśnie w drodze do przystani, w której cumuje Enigma. Przed wami relaksujący tydzień na pełnym morzu.Zastanawiacie się jednak, dlaczego statek nosi taką tajemniczą nazwę.Podczas tygodniowej podróży będziecie mieli wystarczająco czasu, aby dotrzeć do sedna sprawy. O CO CHODZI? Gracie razem i wspólnie próbujecie odkryć tajemnicę Enigmy. Aby to zrobić, musicie najpierw złamać kod do zamków, zebrać różne wskazówki, a następnie wszystko sprytnie ze sobą połączyć. Dopiero wtedy będziecie mogli rozwiązać finałową zagadkę. ZANIM ZACZNIECIE GRAĆ: Przygotujcie długopisy i kartkę papieru. Chcecie zagrać na czas?Uszykujcie więc dodatkowo stoper (lub smartfon). Czy uda wam się rozwiązać tajemnicę Enigmy w mniej niż 75 minut?Uwaga: Elementy gry nie ulegają zniszczeniu w trakcie rozgrywki; do wszystkich zagadek w grze znajdziecie jedną lub więcej kart ze wskazówkami.ZAWARTOŚĆ: 88 kart instrukcjaWiek:+12
Należysz do gangu, który planuje napad stulecia! Celem jest wydrukowanie 2,4 mld euro w hiszpańskiej mennicy narodowej.Genialny Profesor, który wymyślił ten napad, poprowadzi cię przez poszczególne etapy swojego planu.Postępuj zgodnie z jego instrukcjami, a już do końca życia nie będziesz musiał pracować!Ekscytująca gra z licznymi nawiązaniami do fenomenalnego serialu "Dom z papieru".Włam się do drukarni banknotów w Hiszpanii i na każdym kroku przeżywaj nowe przygody! Uwaga: podczas rozgrywki będziecie potrzebować kilku kartek, ołówków i nożyczek.W grę można również grać bez instrukcji.Potrzebny będzie smartfon lub komputer z dostępem do Internetu. Aby zagrać w ten sposób, trzeba wejść na stronę www.domzpapieru.g3poland.com jeszcze zanim przygoda się rozpocznie! ZAWARTOŚĆ: 9 kart postaci 30 kart ze wskazówkami 15 kart etapów 1 plan budynku hiszpańskiej mennicy narodowej instrukcjaWiek:+14
Niewiarygodne historie wprawią was w zdumienie. Nieważne, czy to mnisi na diecie, ratujące życie fale, zaklinowane czarne niedźwiedzie, wyschnięte wodospady, latające dzieci, króliki polujące na ludzi, małpy znające języki obce, zwierzęta z alergią na ludzi czy papużki faliste z własnym telefonem: w tych opowieściach dzieją się rzeczy niewiarygodne ale prawdziwe, których sekrety można odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie. Niewiarygodne historie można rozwiązywać z dowolną liczbą graczy. Celem gry jest odgadnięcie przebiegu wydarzeń na podstawie krótkiego tekstu zagadki - czyli tego, jak doszło do sytuacji opisanej na odwrocie karty. Liczba gwiazdek w prawym dolnym rogu każdej karty, wskazuje poziom trudności. Czas potrzebny na rozwiązanie zagadki to około 2-20 min. na jedną historię.Kuriozalne. Podchwytliwe. Kreatywne. ZAWARTOŚĆ: 50 kart instrukcjaWiek:+8
Rozszerzenie NMBR 9++ przenosi rozgrywkę w NMBR 9 na wyższy poziom. Dzięki dodatkowym kafelkom z cyframi, w rozgrywce może uczestniczyć nawet 5 czy 6 graczy. Korzysta się ze wszystkich 120 kafelków z cyframi (80 z podstawowej wersji gry + 40 z rozszerzenia). Karty z podstawowej wersji należy potasować, karty z rozszerzenia nie są potrzebne.NMBR 9++ zawiera trzy moduły rozszerzające:Kafelki startoweZapełniacze lukŁamacz zasad, które są przeznaczone dla rozgrywek od 1 do 6 graczy i mogą być ze sobą dowolnie łączone.NMBR 9++ zawiera także dwa nowe warianty: 2 z 3 oraz Poziom na poziom, które zmieniają reguły z podstawowej wersji gry. Nie można ich ze sobą łączyć, można natomiast łączyć wariant z dowolnymi modułami. Warianty są przeznaczone dla rozgrywek od 1 do 4 osób.Jeśli nie macie pod ręką podstawowej wersji gry, a macie ochotę na rozgrywkę w NMBR 9, wystarczy wam to rozszerzenie.Komponenty są przygotowane do rozgrywki jedno- lub dwuosobowej. Gra może być rozgrywana zgodnie z podstawowymi zasadami, można włączać dowolnie trzy moduły z rozszerzenia. NMBR 9 to abstrakcyjna gra planszowa.W trakcie rozgrywki każdy gracz układa przed sobą takie same kafelki z cyframi. Podczas dokładania kafelków, gracze starają się umieścić je na jak najwyższym poziomie - im wyżej zostanie umieszczony kafelek, tym więcej punktów przyniesie na koniec gry. Dzięki prostym zasadom i dużej regrywalności, NMBR 9 jest idealną pozycją dla każdego.ZAWARTOŚĆ:40 kafelków z cyframi20 kart z cyframi18 drewnianych znaczników6 kafelków startowych6 specjalnych znaczników "Łamacz zasad"18 zapełniaczy luk5 znaczników poziomuinstrukcja w języku polskim
Gracze dzielą się rolami w grze, jedna osoba jest świadkiem, a pozostali detektywami. Detektywi współpracują, żeby odnaleźć właściwe słowo. Świadek jest jedyną osobą, która zna słowo i daje detektywom wskazówki. Dzięki nim muszą oni dowiedzieć się, o które słowo chodzi.Trudność polega na tym, że świadek porozumiewa się z detektywami tylko za pomocą kart dylematów. Czasem karty dylematów mają bezpośredni związek z danym słowem, np. dżdżownica jest zdecydowanie bardziej mokra niż sucha, ale w innych przypadkach może być dużo trudniej, np. chleb jest bardziej słodki czy kwaśny?Po każdej rundzie na stole będzie coraz mniej kart słów.Po piątej, ostatniej rundzie, na stole powinna zostać tylko jedna karta. Jeśli jest to karta z poszukiwanym słowem, gracze wygrywają.Uwaga: Nie ma lekko to nie jest łatwa gra, w końcu nie jest łatwo rozpoznać, jakie skojarzenia mają inne osoby.Ale praktyka czyni mistrza!Nie ma lekko to wciągająca gra imprezowa, gwarantująca burzliwe rozmowy przy stole!ZAWARTOŚĆ:20 kart dylematów dla początkujących120 kart dylematów9 pustych kart dylematów16 kart klucza112 kart słówinstrukcja
Nowa wersja pierwszej części Czarnych historii!Zasłońcie okna, zgaście światło i zapalcie świece... Niech nastanie kompletna cisza…Wyciągnijcie pierwszą kartę i odczytajcie... JEDNĄ NAPRAWDĘ MROCZNĄ CZARNĄ HISTORIĘ!Mistrz zagadek odczyta Wam ją ściszonym głosem. Gdy skończy, nastanie cisza, a powietrze stanie się gęste i ciężkie...Zaczynamy... Maria poszła do sklepu i kupiła sobie nowe buty. Oznaczało to, że umrze tego samego wieczoru.DLACZEGO? Czy potrafisz rozwikłać tajemnicę tej okropnej historii? Jesteście detektywami, ale nie macie skomplikowanej aparatury, policyjnych samochodów, śmigłowców i psów tropiących... Nie zdejmiecie odcisków palców... Jesteście niemymi świadkami zdarzenia – fragmentu historii, którą przyjdzie wam rozwikłać przy pomocy dedukcji i kilkunastu pytań na które jedyną możliwą odpowiedzią są dwa proste słowa: TAK lub NIE. Możecie zagrać w wersji zaawansowanej – z tylko jednym zwycięzcą lub w klasycznej formule gry drużynowej. Do gry dołączone są specjalne znaczniki.W wariancie zaawansowanym otrzymają je gracze, którzy będą zadawać najtrafniejsze pytania.Kto po trzech rundach będzie miał najwięcej znaczników, wygrywa! Informacja, którą mistrz tajemnic zachowuje oczywiście dla siebie, znajduje się na drugiej stronie karty. Stanowi ona rozwiązanie zagadki i pozwala mu odpowiadać na pytania zadane przez detektywów.POWODZENIA! Czarne historie to zestaw 50 elektryzujących, okropnych, a czasami makabrycznych opowieści, które faktycznie się wydarzyły albo... mogły się wydarzyć. Tak naprawdę jest to gra, w której gracze starają się rozwikłać zagadki, które zostają im przedstawione. Uwaga: czas potrzebny na rozwiązanie jednej zagadki to około 5-20 min. 50 czarnych historii, 31 przestępstw, 49 trupów, 11 morderstw, 12 samobójstw oraz jeden zabójczy posiłek.Jak do tego wszystkiego doszło? Absolutny bestseller. Jedna z najlepszych gier na (prawie) każdą imprezę. ZAWARTOŚĆ:50 kart z zagadkami 15 znacznikówinstrukcjaWiek:+14
Detektywistyczne historie wprawią was w zdumienie.Obojętnie czy to skradzione psie kupy, gadatliwe papugi, połknięte diamenty, włamywacze z poczuciem humoru, zjedzone narzędzia zbrodni czy (nie)doskonałe kamuflaże: w tych opowieściach dzieją się rzeczy niewiarygodne i absurdalne, których sekrety można odkryć jedynie pytając, zgadując i dobrze kombinując.Możecie zagrać w wersji zaawansowanej – z tylko jednym zwycięzcą lub w klasycznej formule gry drużynowej. Do gry dołączone są specjalne znaczniki. W wariancie zaawansowanym otrzymają je gracze, którzy będą zadawać najtrafniejsze pytania. Kto po trzech rundach będzie miał najwięcej znaczników, wygrywa!Informacja, którą mistrz tajemnic zachowuje oczywiście dla siebie, znajduje się na drugiej stronie karty. Stanowi ona rozwiązanie zagadki i pozwala mu odpowiadać na pytania zadane przez detektywów.POWODZENIA!Czarne historie Junior to zestaw 50 elektryzujących, okropnych, a czasami makabrycznych opowieści, które faktycznie się wydarzyły albo... mogły się wydarzyć. Tak naprawdę jest to gra, w której gracze starają się rozwikłać zagadki, które zostają im przedstawione.Uwaga: czas potrzebny na rozwiązanie jednej zagadki to około 5-20 min.ZAWARTOŚĆ:50 kart15 znacznikówinstrukcjaWiek:+8
Płytki komarów mogą być dodawane do standardowego zestawu Roju. Podczas rozgrywki są one wprowadzane do gry w taki sam sposób jak pozostałe owady. Komar nie posiada własnej, specyficznej zdolności ruchu.Zamiast tego, przejmuje zdolność ruchu owada z którym się styka. Jego umiejętności mogą się zmienić kilkukrotnie w trakcie gry. Uwaga: to nie jest samodzielna gra, do rozgrywki wymagane jest posiadanie gry Rój.ZAWARTOŚĆ: 2 bakelitowe płytki instrukcjaWiek:+9
Płytki biedronek mogą być dodawane do standardowego zestawu Roju. Podczas rozgrywki są one wprowadzane do gry w taki sam sposób jak pozostałe owady. Podczas ruchu, biedronka porusza się dokładnie o trzy pola: dwa na górze roju oraz jedno w dół (musi zejść z roju w ostatnim etapie ruchu). Nie może poruszać się jedynie dookoła roju, ani nie może zakończyć ruchu na innej płytce.Nie może blokować innych owadów zatrzymując się na nich, jednak może kończyć ruch na polach otoczonych ze wszystkich stron. Jej cechą jest duża szybkość.Uwaga: to nie jest samodzielna gra, do rozgrywki wymagane jest posiadanie gry Rój. ZAWARTOŚĆ: 2 bakelitowe płytki instrukcjaWiek:+9
Szaleństwo zwierząt i kolorów! Czego jest więcej? Różowego? Pingwinów? A może nic nie ma przewagi?W tej karciance musicie myśleć szybko jak błyskawica! Niby nic trudnego, ale kiedy w grze pojawi się powolny żółw lub nieprzewidywalny krokodyl, wszystko może się zmienić. Prędkość i spostrzegawczość będą niezbędne do wygranej!W "Dodelido" gracze po kolei wykładają karty na trzy stosy. Po wyłożeniu karty, gracz musi jak najszybciej powiedzieć czego jest więcej. Może to być kolor lub gatunek zwierzęcia.Jeśli nic nie ma przewagi, gracz mówi: „Nic”, jeśli jednak jest remis, gracz powinien powiedzieć „Dodelido!”.Każdy błąd i najmniejsze zawahanie to błąd – gracz, który go popełni musi zebrać wszystkie karty ze środka stołu i dołożyć do swoich. Gracz, który jako pierwszy pozbędzie się wszystkich kart - wygrywa! Brzmi prosto, ale tak nie jest..., ponieważ nigdy nie wiadomo kiedy wyskoczy szalony krokodyl! Wtedy gracze muszą jak najszybciej uderzyć w jego kartę. Bezbłędna gra pozwoli na wygraną, jednak pomyłki zdarzają się nawet najlepszym... Idealna gra dla dzieci, którą nie pogardzą również dorośli.ZAWARTOŚĆ: 112 kart warzyw 16 kart warzyw tabuinstrukcja
Każdy gracz rozpoczyna z dziesięcioma kartami na ręce.Podczas swojej tury musi dołożyć jedną ze swoich kart, na jeden ze stosów znajdujących się na środku stołu. Należy przy tym zwrócić uwagę na różnicę wartości wierzchniej karty w stosie i zagranej przez gracza. Jeśli wynosi ona więcej niż dziesięć, to 11. bierze! i gracz musi wziąć cały stos na rękę. Jest szansa, że gracz otrzyma dzięki temu kartę byka, która pozwala na zagranie więcej niż jednej karty na jeden stos.Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart byczych głów z ręki.Osoba, która po rozegraniu odpowiedniej liczby rund ma najmniej punktów ujemnych - wygrywa!ZAWARTOŚĆ: 100 kart z byczymi głowami ,10 kart byków, instrukcjaWiek:+8
Rój kieszonkowy to jak sama nazwa wskazuje, mniejsza wersja popularnej, znanej na całym świecie gry logicznej. To równie wspaniała gra, jak standardowa wersja.Ta sama, bardzo wysoka jakość, ale kompaktowy rozmiar. Jedziesz na kolonię lub wycieczkę? Nie masz za dużo wolnego miejsca w plecaku? Rój kieszonkowy to idealne rozwiązanie! Teraz możesz zabrać swoją ulubioną grę, gdzie tylko chcesz!Rój jest grą dla dwóch graczy. Każdy gracz ma trzynaście płytek, przedstawiających siedem różnych owadów: pszczoła (królowa), żuk, konik polny, pająk, mrówka, biedronka i komar. Ciekawostka: biedronka i komar są dodatkami, które zostały dołączone na stałe do wersji kieszonkowej.Celem gry jest otoczenie królowej przeciwnika. Gracze wykonują swoje ruchy na zmianę. W swoim ruchu mogą albo dołożyć owada do roju, albo przesunąć jedną z wcześniej zagranych płytek.Każda płytka posiada unikalny sposób poruszenia (jak w szachach), naśladujący ruch przedstawionego na niej owada. Na przykład, konik polny jest jedynym owadem potrafiącym przeskakiwać inne płytki.Proste reguły i ogromna ilość dostępnych kombinacji, sprawiają, że Rój jest prawdziwym wyzwaniem dla graczy, ceniących sobie intelektualną rozrywkę. Gracze muszą wykazać się umiejętnościami strategicznego planowania, taktycznego myślenia i wyobraźni przestrzennej. Kluczem do zwycięstwa jest sprytne atakowanie królowej przeciwnika i pozostawienie wystarczających odwodów do obrony własnej.ZAWARTOŚĆ:26 płytek1 woreczekinstrukcjaWiek:+9
"Pokoje gościnne" to pierwsze rozszerzenie do bestsellerowej gry "Karczma pod Pękatym Kuflem". Wprowadza ono cztery zupełnie nowe moduły, które można łączyć z modułami z podstawowej wersji gry. Moduły z podstawowej wersji nadbudowują poprzednie, natomiast te z rozszerzenia można dowolnie łączyć. Moduł „Pieśń o winie” wprowadza do gry szarlatanów i sommelierów. W karczmie pojawia się piwniczka na wino. Moduł „Pokój proszę!” wprowadza nowych gości – księży, którzy pomagają awansować na torze klasztoru. Ponadto w karczmie pojawiają się tytułowe pokoje gościnne, w których mogą zostać na noc szlachcice, co przyniesie graczowi rozmaite bonusy. Moduł „Godne życie karczmarza” umożliwia graczom zatrudnianie barmanów. Każdy z nich ma unikalne cechy, które pomagają graczowi, przynosząc różne korzyści. Moduł „Wioska jest moja!” wprowadza dodatkowe zadania, które gracze mogą wykonać w trakcie gry. Są to zadania od samej burmistrzowej, tak więc każdy stara się wykonywać jej zadania, aby zyskać jej przychylność. Dzięki wykonywaniu tych zadań gracze otrzymają dodatkowe punkty, różne bonusy, a także mogą sprawić, że sama burmistrzowa zaszczyci ich karczmę swoją obecnością. Uwaga: to nie jest samodzielna gra; do rozgrywki wymagane jest posiadanie gry Karczma pod Pękatym Kuflem. ZAWARTOŚĆ: 36 kart szlachciców 18 kart szarlatanów 18 kart sommelierów 4 karty burmistrzowej 4 karty krytyków 4 karty księży 4 pokoje gościnne 4 piwniczki na wino 8 płytek barmanów 4 dachy 13 weksli 4 znaczniki rezerwacji (łóżka) 1 tor sławy 1 księga gości 12 płytek zadań 12 znaczników zadań 2 drążki zwoju 8 znaczników wina instrukcja
Miłość może być piękna, nawet magiczna, ale ma też swoje ciemne strony. I właśnie o tym jest ta edycja Czarnych historii - o miłości ze wszystkimi jej aspektami. Nie brakuje tu tragicznych losów, a nawet śmiertelnych konsekwencji. Miłość popycha ludzi do granic możliwości, zmusza do podejmowania okrutnych decyzji i popełniania niezrozumiałych czynów. Może przerodzić się w otwartą nienawiść lub zostać zduszona ślepą zazdrością. Nieodwzajemnione uczucie często kończy się szaleństwem. Jednak z drugiej strony jest także prawdziwa miłość, która znosi niekończące się udręki i wiąże się z ogromnym ryzykiem. Wiele zagadek wymyślono, ale niektóre dotyczą postaci z filmu i literatury lub znanych postaci historycznych. Zgadujący powinni rozszyfrować historię, nie trzeba jednak znać całego tła historycznego, tytułów książek czy filmów. ZAWARTOŚĆ: 50 kart,instrukcja.
1 2 3 4 5
z 9
skocz do z 9

Bestsellery

Bestseller
Jaka przyszłość czeka największą europejską gospodarkę   Do niedawna Niemcy jawiły się jako wzór sukcesu gospodarczego i politycznego. Wydawało się, że napędzany eksportem niemiecki model gospodarczy zapewnia pomyślność i dobrobyt, a Angela Merkel jest „prawdziwym przywódcą wolnego świata”. Zmiany geopolityczne z ostatnich lat pokazały jednak, że za wieloletnie uzależnienie od taniego rosyjskiego gazu czy niemożność dotrzymania kroku firmom motoryzacyjnym z USA i Chin w wyścigu do elektromobilności Niemcy muszą zapłacić wysoką cenę. Wolfgang Münchau dowodzi, że słabości niemieckiej gospodarki narastały od dekad Neomerkantylistyczna polityka państwa, napędzana bliskimi relacjami między elitami przemysłowymi, finansowymi i politycznymi, sprawiła, że Niemcy – nadmiernie polegające na autorytarnej Rosji i Chinach – pozostały w tyle i nie były w stanie dostosować się do cyfrowej rzeczywistości XXI wieku. Ta książka wyjaśnia , dlaczego okres propserity w Niemczech dobiegł końca.     Wolfgang Münchau nie pozostawia suchej nitki na przyczynach klęski niemieckiego korporacyjnego neomerkantylizmu w przygotowaniach do dzisiejszych i przyszłych wyzwań ekonomicznych. - TIMOTHY GARTON ASH, autor m.in. książek Homelands. Historia osobista Europy,Obrona liberalizmu,Wiosna obywateli czyWolny świat Wolfgang Münchau opowiada fascynującą historię niemieckiego cudu gospodarczego, który się nie powiódł – przynajmniej na razie. Tym z nas, którzy zawsze wysoko cenili niemiecką pomysłowość i konkurencyjność, książka otwiera oczy, w przystępny sposób przedstawia problemy, lecz także wskazuje potencjał największej gospodarki europejskiej. - GAVIN ESLER, dziennikarz i pisarz, autor książek How Britain Ends i Britain is Better Than This   Jeszcze kilka lat temu Niemcy uważano za gospodarczy wzór dla niemal całego świata. W Polsce całe pokolenia dorastały w przekonaniu, że jest to doskonale urządzony kraj, w którym wszystko jest przemyślane i dopięte na ostatni guzik. Mówiło się o niemieckiej solidności, a firmy z tego kraju uchodziły za synonim jakości. Dziś są już raczej wzorem tego, czego nie powinno się robić. Popadły bowiem w degrengoladę, a jej historia jest niezwykle pouczająca. Właśnie o niej opowiada ta książka. Polecam tę opowieść o niemieckim festiwalu głupich kroków. - Tomasz Borejza, dziennikarz naukowy, autor książki Odwołać katastrofę   Kaput Wolfganga Münchaua czyta się jednym tchem, co w przypadku książek dotyczących zagadnień ekonomicznych zdarza się nieczęsto. Autor jednak jest dziennikarzem – do tego nie byle jakim: przez lata kierował niemieckim wydaniem renomowanej gazety „Financial Times”. Jest wytrawnym znawcą problematyki gospodarczej swego kraju, a jego książka stanowi – jak sam zapowiada - „opowieść o wzroście i upadku giganta przemysłowego, który w swoim czasie osiągnął wielki sukces”. Pisze w niej otwarcie o „przemysłowym upadku Niemiec” i dodaje, że „niemiecki model gospodarczy wyczerpał się”. Uzasadnia to obszernie i ze swadą, chociaż w niektórych miejscach wywołuje niedowierzanie i chęć zweryfikowania swych twierdzeń. Dla polskiego czytelnika będzie to książka zaskakująca. Malo który bowiem naród tak bardzo uległ fascynacji gospodarczym sukcesem Republiki Federalnej, jak my. Niemcy miały być modelem. Autor tymczasem przekonuje, że polityka gospodarcza ostatnich kanclerzy Niemiec – od Helmuta Kohla po Olafa Scholza – to w dużym stopniu ciąg nietrafionych decyzji. Osobnym pytaniem pozostaje, w jakim stopniu „kaput” niemieckiej gospodarki wpłynie na Polskę, powiązaną z Republiką Federalną licznymi więzami. - prof. dr hab. Stanisław Żerko, niemcoznawca, główny analityk w Instytucie Zachodnim w Poznaniu, wykładowca Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni   Tę książkę po prostu trzeba przeczytać. Choćby po to, żeby zrozumieć, że słowa „deutsche Wirtschaft” nie powinny kojarzyć się nam z bezprzykładnym sukcesem gospodarczym, lecz z kryzysem o wymiarze systemowym. Trzeba ją przeczytać, aby dowiedzieć się, w jaki sposób gospodarka niemiecka, do niedawna przodująca w świecie, popadła w niewyobrażalne tarapaty. „Kaputt” po niemiecku znaczy popsuty, rozwalony, wykończony. Deutschland kaputt!? - Krzysztof Rak, analityk Instytutu Zachodniego w Poznaniu   Niemiecka gospodarka nie urosła od czasu pandemii. Od dekady rozwija się też ponad dwa razy wolniej niż USA i prawie pięć razy wolniej niż Polska. Niemiecka stagnacja ma znaczenie, bo to największa gospodarka Europy, od której zależy, jak potoczą się gospodarcze losy krajów, takich jak Polska, które w dużym stopniu zależą od niemieckiej koniunktury, i całej Europy. Niemcy mają też znaczenie dla całego świata: to czy w przyszłości świat będzie wyglądał bardziej jak Europa, czego chciałaby większość jego mieszkańców, czy jak USA albo Chiny, w dużym stopniu zależeć będzie od tego co się stanie z niemiecką gospodarką. Znakomita książka Wolfganga Münchau pokazuje skąd się wzięła niemiecka stagnacja. Autor słusznie twierdzi, że Niemcy sami sobie zgotowali taki los. Ich gospodarka wpadła w tarapaty, bo niemieckie elity popełniły szereg fundamentalnych błędów: od uzależnienia się od taniego gazu od Putina, przez oddanie pola Chinom w nowych technologiach takich jak samochody elektryczne, roboty, wiatraki czy panele słoneczne, oraz bezsensowne wygaszanie elektrowni atomowych, po ekonomicznie absurdalną politykę fiskalnej anoreksji, permanentnego zaciskania budżetowego pasa, która spowodowała, że Niemcy przestały w siebie inwestować. W konsekwencji, wartość majątku publicznego w Niemczech w stosunku do PKB w ciągu ostatnich trzech dekad spadła o prawie połowę. Dekapitalizację Niemiec widać to nie tylko w statystykach, ale i gołym okiem: jak nigdy wcześniej w historii, Polacy są często zszokowani infrastrukturalnym zapóźnieniem Niemiec, od używania faksów, przez płacenie gotówką, po starzejące się autostrady. Co się stanie z Niemcami w przyszłości? Autor nie kusi się o gospodarcze prognozy, ale pokazuje co musi się zmienić, żeby niemiecka gospodarka odzyskała wigor. W naszym interesie jest, żeby tak się stało. - dr hab. Marcin Piątkowski, profesor Akademii Leona Koźmińskiego, autor książki Złoty wiek. Jak Polska została europejskim liderem wzrostu i jaka czeka ją przyszłość       Wolfgang Münchau– analityk gospodarczy, dziennikarz i publicysta koncentrujący się na zagadnieniach europejskiej gospodarki i Unii Europejskiej. W latach 2003–2020 związany z „Financial Timesem”. Współzałożyciel i dyrektor serwisu informacyjnego i analitycznego Eurointelligence i komentator tygodnika „New Statesman”.
Bestseller
Według WHO, zaburzenia psychiczne są poważnym problemem, a depresja jest 20. przyczyną niepełnosprawności. Autor książki, ceniony lekarz i psychiatra, postrzega choroby umysłu jako choroby mózgu. Depresja, ADHD, zaburzenia lękowe i kompulsywne, choroby neurodegeneracyjne jak Alzheimer czy Parkinson, są objawami chorób mózgu. Książka określa 11 stopni ryzyka, które należy wyeliminować, by ustrzec się przed uszkodzeniami mózgu. A dziesięciopunktowy plan aktywuje neuroplastyczne zdolności komórek mózgowych. O skuteczności zaleceń zdrowego odżywiania, przyjmowaniu suplementów diety, technikach relaksacyjnych i walce ze stresem przekonują obrazy mózgu SPECT przed i po.
Bestseller
"Zanim Bóg odwróci wzrok" to jedyna dostępna na rynku biografia Aleksandra Ładosia, przywódcy Grupy Berneńskiej ratującej Żydów w czasie II wojny światowej. Aleksander Ładoś to działacz niepodległościowy, który w II Rzeczypospolitej zostaje najmłodszym dyplomatą. Po wojnie polsko-bolszewickiej w 1920 r. negocjuje warunki traktatu ryskiego. Jako konsul w Monachium z niepokojem obserwuje rozwój nazizmu. Po zamachu majowym odsunięty na margines życia publicznego. Krytykuje polską politykę zagraniczną. Ostrzega, że władza, która podnosi rękę na własnych obywateli, doprowadzi kraj do katastrofy. Po wybuchu wojny wraca do gry jako minister w rządzie generała Sikorskiego. Zawzięty krytyk „polskiego piekła” na emigracji. Od połowy 1940 r. do końca wojny faktyczny ambasador RP w Szwajcarii (w randze chargé d’affaires). Przywódca tzw. Grupy Berneńskiej (zwanej też Grupą Ładosia), która ratuje setki Żydów przed Zagładą za pomocą fałszywych paszportów państw Ameryki Południowej. Biografia Aleksandra Ładosia to interesujące spojrzenie na wydarzenia lat 1914–1945 uzupełnione cytatami z nieopublikowanych dotąd "Pamiętników" tego wybitnego dyplomaty. Jego komentarze zaskakują dziś aktualnością i zmuszają do refleksji: czy my, Polacy, jesteśmy w stanie ocalić niepodległość bez zmiany naszej mentalności? To książka o człowieku, któremu nie zabrakło wyobraźni i odwagi w czasach odwracania wzroku od zła. Opowieść o człowieku, który poznał cztery Polski: pod zaborami, międzywojenną, okupowaną i komunistyczną. Nie mógł z tego powstać życiorys banalny. Michał Potocki, Zbigniew Parafianowicz, „Dziennik Gazeta Prawna” Aleksander Ładoś nazywany był przez Żydów ze Szwajcarii Sprawiedliwym wśród Narodów Świata jeszcze w czasie wojny, wiele lat zanim Instytut Yad Vashem zaczął używać tego biblijnego zwrotu. Nie znam innego dyplomaty, którego za życia otaczałoby tak wielkie poczucie wdzięczności. Parokrotnie pisano o nim, że bez niego nie uratowałby się nikt. dr Jakub Kumoch, Ambasador RP w Szwajcarii
Bestseller
Autor bestsellerów Leniwy umysł i Buntownicy opowiada o tym, co możemy zrobić, aby wspiąć się na nieosiągalne dotąd wyżyny i pomóc w tym innym. Nasz świat ma obsesję na punkcie talentu. W szkołach chwalimy utalentowanych uczniów, w sporcie zachwycamy się naturalnymi zdolnościami, w muzyce szukamy cudownych dzieci. Podziwiamy ludzi, którzy mają wrodzoną przewagę nad innymi, i zapominamy zastanowić się nad tym, jaką kto pokonał drogę, aby coś osiągnąć. Tymczasem wszyscy możemy doskonalić się w sztuce doskonalenia się. Bazując na przełomowych wynikach badań, zaskakujących spostrzeżeniach i żywych opowieściach, Adam Grant przedstawia nowy schemat podsycania aspiracji i przekraczania oczekiwań. Prowadzi nas z sali lekcyjnej do sali posiedzeń zarządu, z placu zabaw na stadion olimpijskich, z wnętrza Ziemi w Kosmos. Udowadnia, że miarą postępu nie jest ciężka praca, lecz trwałość wniosków, a o rozwoju świadczy nie skala geniuszu człowieka, tylko charakter, który udało mu się zbudować. Grant pokazuje, jak doskonalić charakter i budować struktury motywacyjne sprzyjające uwalnianiu potencjału. Podpowiada, w jaki sposób projektować systemy, które zapewnią większe szanse ludziom dotychczas niedocenianym i lekceważonym. Wielokrotnie opisywano już nawyki supergwiazd, którym udało się dokonać nadzwyczajnych rzeczy. Ta książka dowodzi, że takie osiągnięcia są w zasięgu każdego człowieka – a prawdziwą miarą potencjału nie jest wysokość szczytu, który udało mu się zdobyć, lecz droga, którą musiał przejść. Ta błyskotliwa książka obala wszystkie nasze dotychczasowe założenia dotyczące doskonalenia się i sukcesu. Żałuję, że nie mogę cofnąć się w czasie, żeby ją sprezentować młodszej wersji samej siebie. Na pewno pomogłoby mi to kroczyć ścieżką postępu z większą radością. – Serena Williams, 23-krotna mistrzyni indywidualnego Wielkiego Szlema Tę książkę powinni przeczytać rodzice, liderzy, trenerzy i członkowie każdej rady pedagogicznej. Adam Grant wyjaśnia, jak bardzo myliliśmy się w kwestii doskonalenia potencjału. — Mark Cuban, inwestor w programie telewizyjnym Shark Tank, właściciel Dallas Mavericks, współzałożyciel Cost Plus Drugs [tylne skrzydełko] Adam Grant jest psychologiem organizacji na Wharton, gdzie przez siedem lat z rzędu plasował się na czele rankingu najlepszych wykładowców. Jego książki sprzedały się w milionach egzemplarzy, a wystąpienia TED mają ponad 30 milionów wyświetleń. Jest gospodarzem podcastu „Re:Thinking”. Jego pionierskie badania nad motywacją i sensem pozwalają ludziom realizować aspiracje i przekraczać oczekiwania, jakie formułują wobec nich inni. W 2021 roku artykuł o biernym usychaniu zaskarbił sobie uwagę największej liczby czytelników „New York Timesa”. Grant jest zaliczany do najbardziej wpływowych teoretyków zarządzania, znalazł się na liście 40 Under 40 magazynu „Fortune”. Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne (APA) oraz National Science Foundation uhonorowały go nagrodami za wybitne osiągniecia naukowe. Ukończył studia licencjackie na Harvardzie, a stopień doktora uzyskał na Uniwersytecie Michigan. W młodości startował w amerykańskich igrzyskach olimpijskich dla młodzieży w skokach do wody. Mieszka w Filadelfii z żoną i trojgiem dzieci.
Bestseller
Od wieków woda była wykorzystywana do określonych rytuałów. W tej książce najbardziej znana i ceniona szeptucha, Natalia Stepanova, dzieli się swoją wielopokoleniową wiedzą i opisuje wiele rytuałów, które wiążą się z zaklinaniem czy zamawianiem wody. To skarbnica syberyjskiej mądrości, magiczna książka, która pomoże Ci zamienić zwykłą wodę w potężne narzędzie do uzdrawiania i samoleczenia, pozbywania się lęków oraz zaklinania rzeczywistości. Dzięki nim pokonasz dolegliwości, ukoisz nerwy i pokonasz lęki. Odprawisz rytuały ochronne dla domu, rodziny, dzieci i siebie. Odwrócisz działanie każdej klątwy i uroku. Odczynisz działanie złego oka. Poznaj tajemne zaklęcia szeptuchy.
Bestseller
Zawsze lepiej radziłam sobie z roślinami niż z ludźmi. W zwyczajnej dzielnicy Londynu, na zwyczajnym dachu znajduje się absolutnie niezwykły ogród – samym swym istnieniem łamie tuzin paragrafów. Jego właścicielką jest toksykolożka botaniczna Eustacia Rose, jednak w ogrodzie trudno znaleźć róże. Wypełniają go rośliny przepiękne, niezwykle rzadkie i… niezwykle trujące. Profesor Rose prowadzi życie przewidywalne jak pory roku. Z nudów podgląda przez teleskop sąsiadów, a ulubionym obiektem obserwacji jest piękna kobieta i jej goście. Pewnego dnia dziewczyna znika – podobnie jak część zabójczej kolekcji Eustacii… Kiedy ktoś zostaje otruty toksyną bardzo rzadkiej rośliny, profesor Rose staje się główną podejrzaną. Wie, że jest niewinna. Wie, co się stało z jej sąsiadką. I wie, kto był ostatnim gościem dziewczyny. Ale jak przekonać śledczych o swojej niewinności, kiedy już złamało się prawo? I kiedy jest się wplątaną w zbrodnię bardziej, niż ktokolwiek podejrzewa – nawet policja…
Bestseller
• Zabytki Tykocina, Supraśla, Drohiczyna • Wyprawy kajakiem po Narwi i Biebrzy• Żubry w Białowieskim Parku Narodowym Sielskie krajobrazy, wspaniała przyroda: meandrujące rzeki, puszcze i ich fascynujący mieszkańcy, a także wielokulturowe miasta oraz skarby przeszłości w skansenach – coś dla siebie znajdą tu wszyscy: miłośnicy relaksu na łonie natury, lubiący aktywny wypoczynek, zainteresowani historią i kulturą. Comfort! map&guide XL „Podlasie” pomoże zaplanować udany urlop. To wyjątkowe połączenie mapy i przewodnika zawiera wszystkie informacje niezbędne zarówno na krótki wyjazd, jak i na dłuższe wakacje. Map&guide w nowej odsłonie – większy format i jeszcze więcej treści: • zajmujące opisy kilkudziesięciu najciekawszych miejsc wartych odwiedzenia,• wycieczki piesze i rowerowe po najpiękniejszych i najciekawszych zakątkach, spływy kajakowe,• mapa regionu w dogodnej dla turysty skali 1:250 000,• łatwa nawigacja: atrakcje z przewodnika ponumerowane i zaznaczone na mapie,• poręczny format, wygoda składania i trwałość,• przydatne informacje praktyczne: dni i godziny otwarcia obiektów, ceny biletów, wypożyczalnie kajaków i rowerów, • podpowiedzi, co zjeść i wypić, • kalendarium najciekawszych imprez cyklicznych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Bestseller
• Połonina Wetlińska i Jezioro Solińskie • Bieszczadzka Kolejka Leśna • Sanok, Wetlina, Cisna Połoniny Wetlińska i Caryńska, łagodne szczyty Tarnicy i Chryszczatej, urokliwe doliny dawnych wsi to najczęstsze cele wędrówek osób, które chcą poczuć niezwykłą atmosferę Bieszczadów.Wycieczka Kolejką Leśną, zapora nad Jeziorem Solińskim, zamek i skansen w Sanoku stanowią tylko część atrakcji, jakie czekają na turystów w południowo-wschodnim krańcu Polski. Comfort! map&guide XL „Bieszczady” pomoże dotrzeć do wszystkich ciekawych zakątków tego regionu. To wyjątkowe połączenie mapy i przewodnika zawiera wszystkie informacje niezbędne zarówno na krótki wyjazd, jak i dłuższe wakacje. Map&guide w nowej odsłonie – większy format i jeszcze więcej treści: Map&guide w nowej odsłonie – większy format i jeszcze więcej treści: •zajmujące opisy kilkunastu najciekawszych miejsc wartych odwiedzenia, •propozycje sześciu wycieczek górskich wraz z profilami tras, informacjami o stopniu trudności i czasach przejść, • kod QR, po zeskanowaniu którego można śledzić swoją pozycję na mapie w telefonie,• poręczny format, wygoda składania i trwałość, • mapy i plany w skalach użytecznych dla turystów(mapa samochodowa regionu 1:220 000, mapa turystyczna ze szlakami górskimi 1:65 000, plany Sanoka, Leska, Ustrzyk Dolnych 1:12 000), • opisane panoramy przedstawiające widoki z najpopularniejszych szczytów, •przydatne informacje praktyczne: dni i godziny otwarcia obiektów, ceny biletów, ważne dane teleadresowe, • propozycje aktywnego wypoczynku, • ciekawostki i kolorowe fotografie. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Bestseller
• Panorama Szwajcarii Kaszubskiej z Wieżycy• Zabytki w Człuchowie, Pelplinie i Kartuzach• Wycieczki nad jeziorami, spływy kajakowe Zachwycająca przyroda Borów Tucholskich, malownicze Pojezierze Kaszubskie, pamiątki po dawnych mieszkańcach regionu, skarby lokalnej kultury – w tym regionie każdy znajdzie coś dla siebie. Comfort! map&guide XL „Bory Tucholskie, Kaszuby, Kociewie” pomoże zaplanować udany urlop. To wyjątkowe połączenie mapy i przewodnika zawiera wszystkie informacje niezbędne zarówno na krótki wyjazd, jak i na dłuższe wakacje. Map&guide w nowej odsłonie – większy format i jeszcze więcej treści:• zajmujące opisy kilkudziesięciu najciekawszych miejsc wartych odwiedzenia, • wycieczki piesze i rowerowe po najpiękniejszych i najciekawszych zakątkach, spływy kajakowe, • mapa regionu w dogodnej dla turysty skali 1:165 000, • łatwa nawigacja: atrakcje z przewodnika ponumerowane i zaznaczone na mapie,• poręczny format, wygoda składania i trwałość,• przydatne informacje praktyczne: dni i godziny otwarcia obiektów, ceny biletów, wypożyczalnie kajaków i rowerów, • podpowiedzi, co zjeść i wypić, • kalendarium najciekawszych imprez cyklicznych.
Bestseller
CZASEM TRZEBA WSZYSTKO SPALIĆ, BY JUŻ NIGDY NIE WYBUCHŁ ŻADEN POŻAR Czerwiec 2025 roku. Zbliża się szczyt sezonu w Tatrach, na szlakach pojawia się coraz więcej turystów, a w Kuźnicach wydłużają się kolejki do wjazdu na Kasprowy Wierch. Edmund Osica zabiera tam dzieci Dominiki, które przyjechały odwiedzić Zakopane, podczas gdy Wiktor Forst jest zmuszony zostać na komendzie. Obaj są zupełnie nieświadomi tego, że zamachowcy planują atak na kolej linową. Czerwiec 2022 roku. Dominika Wadryś-Hansen wraz z Wiktorem układa sobie życie w Krakowie, przekonana, że nic nie może stanąć na drodze ich wspólnego szczęścia. Praca schodzi dla niej na dalszy plan, zaczyna liczyć się wyłącznie rodzina. Mimo to podejmuje się śledztwa w sprawie masowego grobu odnalezionego na składowisku odpadów w Pleszowie. Śledztwa, którego skutki sięgają aż do czerwca 2025 roku…
Bestseller
Nowożeńcy Tricia i Ethan w poszukiwaniu idealnego miejsca do życia trafiają do położonego na odludziu domu. Dawniej należał do doktor Adrienne Hale – znanej psychiatrki, która zniknęła bez śladu cztery lata temu. Gdy nadciąga gwałtowna śnieżyca i odcina im drogę powrotu, para zostaje uwięziona w posiadłości. Znudzona Tricia zaczyna badać zakamarki budynku i przypadkiem odkrywa ukryty pokój. W środku znajduje kasety z nagraniami sesji terapeutycznych doktor Hale. Każda kolejna taśma ukazuje szokujące szczegóły, a sieć kłamstw zaczyna się rozpadać. W końcu Tricia dociera do ostatniej kasety. Kasety, która zmienia wszystko.
Bestseller
PARYŻ – pomysł na idealne wakacje! Twój inspirator zaprowadzi cię w każdy zakamarek Paryża. Nic cię nie ominie! Z nami obejrzysz panoramę miasta ze wzgórza Montmartre lub wieży Montparnasse. Skosztujesz chrupiących bagietek oraz słodkich makaroników i znajdziesz prawdziwe skarby na najstarszym pchlim targu. Wybierzesz się na zakupy do klimatycznych pasaży i zwiedzisz dawną pracownię Yves’a Saint Laurenta oraz otwartą ponownie dla zwiedzających katedrę Notre Dame. Odnajdziesz ślady polskiej historii na Wyspie Świętego Ludwika, a wieczorem popłyniesz na romantyczny rejs po Sekwanie. Wspólnie z Karoliną Szczęsną opracowaliśmy przewodnik po europejskiej stolicy mody, kultury i miłości. Znajdziesz w nim rankingi atrakcji i rekomendacje autorki, knajpki polecane przez miejscowych, intuicyjną nawigację, a do wszystkich wyjątkowych miejsc doprowadzi cię rozkładana mapa. Karolina Szczęsna – miłośniczka Francji, podróży i fotografii. Od kilkunastu lat mieszka w Oksytanii na południu tego kraju i odkrywa jego najciekawsze zakątki. Na blogu polkawefrancji.com łączy praktyczne wskazówki z osobistymi wrażeniami, chcąc zainspirować innych do poznawania Francji z jej najpiękniejszej strony.
Bestseller
Florian Gaderla to kryminalny z krwi i kości – ponury, twardy, gruboskórny i w dodatku outsider. Życie stawia przed nim wyzwanie – sprawę, która będzie wymagać od niego empatii i delikatności. Giną dzieci – i to w sposób, który mrozi policjantom krew w żyłach. Pierwsza z ofiar, ośmiolatka, zostaje znaleziona w pustostanie w nowych ubraniach i w makijażu. Florian próbuje rozwikłać mroczną zagadkę, ale sprawa otwiera w jego duszy drzwi, które na zawsze miały pozostać zamknięte. Jego partnerka Zuzanna Macieszko jest świeżo upieczoną śledczą. Popełnia błędy, ale nie brakuje jej werwy i chęci do współpracy. Im bardziej policyjni partnerzy zagłębiają się w sprawę, tym mniej ją rozumieją. Macieszko chce poznać historię Gaderli i motywy jego działania, lecz wstrząsającej prawdy, z jaką przyjdzie jej się zmierzyć, nie mogła przewidzieć. „Przestań, proszę” to opowieść o przemocy domowej. O brutalnym świecie, w którym smutek i rozpacz są jedynymi towarzyszami dzieci. O krzywdzie bezbronnych i niewinnych, których nikt nie chce. To historia trudna, momentami makabryczna, ale do bólu prawdziwa. Zło jest wśród nas. Zainteresuj się swoim dzieckiem, zanim zrobi to ktoś zupełnie inny.   Krystian Stolarz – policjant, magister prawa, sportowiec amator i miłośnik książek. Prowadzi na Instagramie konto @policjant_czytaipisze, na którym promuje czytelnictwo i recenzuje książki. Stolarz dba o autentyzm języka, atmosfery panującej w policji i szczegółów śledztwa. Prawda o policyjnej robocie jest znakiem rozpoznawczym jego powieści.
Bestseller
Powieść łotrzykowska o dziewczynce, która wzięła los w swoje ręce i zrobiła wszystko, by wyzwolić się z chłopskiej niedoli Historia zaczyna się w 1831 roku, pod koniec października, kiedy to Rozalka Balawender, obdarte chłopskie dziecko, z modlitwą na ustach i dobrze zeschniętym krukiem w dłoni poprzysięga zemstę paniczowi. Piętnaście lat później, już w kaszmirowych pantofelkach i sukni z jedwabiu szykuje się do ślubu z bogatym narzeczonym. Co umożliwiło ten awans społeczny? Jakie wiodły do niego zbrodnie i niecnoty? Perypetie nietuzinkowej dziewczyny to opowieść o wspinaniu się po szczeblach drabiny klasowej. Opowieść, w której standardowy „pański” język polski miesza się z gwarą wsi lubelskiej, a fikcyjni bohaterowie spotykają postaci znane z kart historii. Ubrany w kostium historyczny głos w dyskusji o współczesnych nierównościach społecznych i szansach na wyrwanie się z miejsca pochodzenia. To wreszcie opowieść o potędze odmienności i o sile, która pcha człowieka do rozwoju i zmiany.   W pierwszej połowie XIX wieku rzeczywistość Rozalki rozszerza się o nowe media i nowe języki. Obce słowa oraz nieludzkie byty stają się wehikułem jej (nie)zwykłego awansu. Bohaterka prześwietnej powieści Renaty Bożek – niesiona niepojętym – nie jest w stanie żyć naturalnie. Żąda niemożliwego, a więc tego właśnie, czego i my bezustannie pragniemy – wpierw dla siebie, a potem dla naszych dzieci. Karolina Felberg   To powieść o losach chłopskiej córki, która pragnie lepszego życia w niesłychanie brutalnym, nasyconym przemocą świecie. Historia opowiedziana ze swadą i językową brawurą, wciąga i fascynuje. Okrucieństwo i nędza dawnych czasów zostały pokazane przez autorkę z rzadko spotykaną w polskiej literaturze wiernością. Polecam! Adam Leszczyński
Bestseller
Nowa książka autora międzynarodowego bestsellera! Wszyscy kochają włoskie jedzenie. Ale jak to się stało, że Włosi jedzą tak smacznie? Twórcy reklam wmawiają nam, że odpowiedź leży w toskańskich winnicach i gajach oliwnych – wśród smaganych słońcem chłopów i mamme podających makaron pod pergolą. Ta nostalgiczna wizja mało ma jednak do czynienia z prawdziwą historią włoskiej kuchni. Przez tysiąc lat bowiem to włoskie miasta były magnesem dla tego wszystkiego, co tworzy dobre jedzenie: składników, utalentowanych kucharzy, pieniędzy i władzy. Włoskie jedzenie to jedzenie miejskie, a opowiadać o jego historii to znaczy opowiadać historię Włochów jako mieszkańców miast. W książce „Delizia!” autor zabiera nas w podróż po smakach włoskich miast. Od gwaru średniowiecznego Mediolanu po pompatyczny Rzym czasów faszyzmu, od ogrodów renesansowej Ferrary po wstrętne uliczki dziewiętnastowiecznego Neapolu. Ukazując bogate miejskie życie, „Delizia!” dowodzi, że przemoc i intryga, a także kreatywność i smak połączyły się, by stworzyć najpopularniejszą kuchnię na świecie.
Bestseller
Społeczeństwo Proaktywne, organizacja, która stworzyła Cama z części rozszczepionych nastolatków, chce masowo produkować takich jak on do celów wojskowych. Jednak pod powierzchnią tego koszmaru, kryje się kolejny: SP postanowiło zniszczyć technologię, która mogłaby sprawić, że rozszczepianie stałoby się całkowicie niepotrzebne. Gdy Conner, Risa i Lev odkrywają te szokujące sekrety, postanawiają sprzeciwić się władzy. W tym samym czasie nastolatkowie z całego kraju zaczynają maszerować na Waszyngton, domagając się sprawiedliwości i lepszej przyszłości. Ale pojawiają się też inne kłopoty. Grupa boćków Starkeya, która atakuje i niszczy ośrodki transplantacyjne, staje się coraz silniejsza i bardziej radykalna. Wierzą, że jedynie przemocą, podpaleniami i egzekucjami, można zwalczyć system. I zdobywają coraz więcej zwolenników. Tylko czy w ten sposób można zbudować przyszłość, w której wszyscy chcieliby żyć?
Bestseller
Kasandra Lit ceni swoją pracę w jednym z największych portali informacyjnych w kraju. Głównie dlatego, że nie musi za często opuszczać mieszkania. Poza jego bezpiecznymi murami czai się ktoś, kto już raz zrobił jej krzywdę. Jednak kiedy Lit otrzymuje zlecenie napisania artykułu o pensjonacie Uroczysko, leżącym w samym sercu mazurskich lasów, postanawia zmierzyć się z własnymi demonami. Miejsce, do którego dociera z fotoreporterką Moniką Wawrzyniak, budzi w niej wiele złych wspomnień. Kasandra czuje, że z Uroczyskiem coś jest nie tak, a opowieści o zaginionych mieszkańcach okolicznych osad potęgują to wrażenie. Ludzie, którzy bezpowrotnie zniknęli, zostawili po sobie przestrogę. NIE WCHODŹ DO LASU PO ZMROKU Gdy zapada noc, nikt nie jest bezpieczny. Kasandra przekonuje się o tym na własnej skórze, gdy znika bliska jej osoba. Dziennikarka wie, że tylko ona może rozwikłać tajemnicę skrywaną przez całe pokolenia. Nie ma tylko pewności, czy powinna…
Bestseller
Blythe Hawthorne nigdy nie dawała sobie w kaszę dmuchać – ani ojcu, który traktuje ją jak porcelanową lalkę, ani społeczeństwu próbującemu narzucić jej, co wypada, a co nie. A już na pewno nie pozwoli sobą rządzić mężczyźnie, którego poślubiła, niezależnie od tego, jak bardzo będzie perfidny i nieznośny. Skoro już łączy ich magiczna więź, która nie pozwoli jej się uwolnić od męża do końca swych dni, zdecydowana jest zostać... cierniem u jego boku. On nie pozostanie jej dłużny i zrobi wszystko, by życie z nim nie przypominało bajki. Los Blythe odmieni się jednak, gdy zacznie odkrywać, co kryje się za magią spowijającą Wisterię. I jaka moc drzemie w niej samej, jeśli tylko się dowie, kim naprawdę jest.
Bestseller
Shigeo "Mob" Kageyama to gimnazjalista, który przede wszystkim pragnie spokojnego, zwykłego życia. Niestety, jego nadnaturalne zdolności i ogromna moc skutecznie to utrudniają. Fałszywe medium, szemrane organizacje czy fanatycy religijni - wszyscy tylko czyhają, by wykorzystać jego zdolności do własnych celów. Jednak nawet cierpliwość Moba ma swoje granice i jeśli zostaną przekroczone, a moc chłopaka wymknie się spod kontroli... skutki mogą być katastrofalne!
Bestseller
„WYJĄTKOWE POD KAŻDYM WZGLĘDEM MARTWE ZWIERZĘTA TO SZOKUJĄCO PIĘKNY, RZADKI I ROZDZIERAJĄCY SERCE KLEJNOT. HISTORIA ZARÓWNO WSTRZĄSAJĄCA, JAK I ZNAKOMICIE OPOWIEDZIANA. NAPRAWDĘ NIE MOGĘ JEJ WYSTARCZAJĄCO POLECIĆ.” – CHRIS WHITAKER Ava Bonney obsesyjnie interesuje się rozkładem zwierzęcych zwłok. Droga, przy której mieszka, regularnie dostarcza jej materiałów do badań, a nocą uwielbia zaciągać najnowsze znaleziska do swojej kryjówki niedaleko jezdni i tam je opisywać. Pewnej nocy na swojej drodze odnajduje ciało kolegi, Mickey’a Granta. W obawie, że ktoś odkryje jej sekretny rytuał, wykonuje anonimowy telefon na policję. Gdy sprawa zostaje przekazana detektywowi Sethowi Delahayemu, Ava się nie wycofuje, bo z jej sennego miasteczka w południowym Birmingham znikają kolejni nastolatkowie. Jak trudno jest namierzyć zabójcę?
Bestseller
Klasyczna epopeja fantasy, pełna przygód podróż do bogatej i urzekającej wyobraźni. Opal to świat w większości pokryty lasami, w którym dominująca rolę pełni Pięć Królestw, zjednoczonych pod rządami Kapłanów Światła – duchownych kierujących się prawami przyniesionymi przez Tytanów, wielkich strażników Światła. Z czasem Kapłani stali się chciwi i rządni władzy, do której dochodzą dzięki mocy Magicznych Kamieni. Istnieje jednak przepowiednia, mówiąca o tym, że rządy okrutnych kapłanów może przerwać potomek dawnego wieszcza-heretyka, posiadający tajemniczą bransoletę Heretyka Coharsa. Prosty syn mistrza szkłodzieja, Darko, musi spełnić Proroctwo i sprowadzić Tytanów, aby uwolnić Pięć Królestw... Z pomocą barda Urfolda, pięknego żonglera Sleilo i potwornego Ghörga Darko zostaje wciągnięty w przygodę, w której ważą się losy Opalu. Autorem scenariusza jest Christophe Arleston, znany z wydanej również w Polsce serii „Trolle z Troy”, natomiast rysunków - Philippe Pellet („30 visages de Lanfeust”).
Bestseller
Katie Clay, młoda szefowa kuchni, nieoczekiwanie dostaje możliwość zmieniania swojej przeszłości. Jednak każda kolejna ingerencja wprowadza coraz większy chaos w i tak już mocno zagmatwanym życiu bohaterki.  Ciepła, melancholijna opowieść o akceptowaniu siebie i swojego życia, mimo wszystkich niedoskonałości. Niektórzy twierdzą, że Seconds są lepsze niż Scott Pilgrim. Brzmi jak bluźnierstwo, ale kto wie, czy to nie prawda. Przeczytaj, żeby się przekonać.
Bestseller
„Kto dobrze poznał Włochy, a zwłaszcza Rzym, ten już nigdy nie będzie całkiem nieszczęśliwy”. Podróż w podróży, przygoda w przygodzie. Pasjonująca wyprawa przez Włochy w czasie i przestrzeni. Johann Wolfgang Goethe w roku 1786 wyruszył w dwuletnią podróż po Włoszech i zjeździł ten kraj od Tyrolu po Sycylię. Swoje przeżycia opisał i opublikował jako Podróż włoska. Jacek Cygan przez prawie dwadzieścia lat podążał wraz z żoną śladami niemieckiego poety. Oglądał te same kościoły, pałace, ruiny, kolumny, stał przed tymi samymi dziełami sztuki, podziwiał te same krajobrazy, wdychał nieświeże powietrze Wenecji i zachwycał się zachodem słońca, stojąc na szczycie Schodów Hiszpańskich w Rzymie. Z obserwacji, doświadczeń, porywów serca i refleksji powstała fascynująca opowieść. W ciągu tych lat Jacek Cygan zaprzyjaźnił się z Goethem, poznał jego pasje i sposób patrzenia na świat, dlatego postać twórcy Fausta pokazuje w szerszym kontekście, sięga do wątków osobistych, bez których nie sposób zrozumieć nie tylko podróżnych motywacji Goethego, ale także jego wierszy, dramatów i prozy.
Bestseller
Kiedy jeden potwór staje przed sądem, drugi zaczyna polowanie.
Bestseller
Kontynuacja i zarazem finał historii przedstawionej w cyklu 20th Century Boys - Chłopaki z XX wieku. Czy to już koniec problemów paczki przyjaciół? Czy wszystkie zagadki zostaną wyjaśnienie, a wszystkie wątki zamknięte? Kolejna (po PLUTO i MONSTERze) seria Naokiego Urasawy debiutuje w Polsce. To opowieść o przyjaźni, marzeniach, dzieciństwie, dorastaniu, ale przede wszystkim pop-kulturowa uczta, gdzie nawiązania do wydarzeń z XX wieku wypełniają kolejne kartki. Akcja skacze między dekadami drugiej połowy ostatniego stulecia poprzedniego millenium, ukazując kolejne zmiany społeczne. 20th Century Boys - Chłopaki z XX wieku to zdobywca całego wachlarza nagród japońskich i najważniejszych światowych - Festiwalu w Angoulême oraz Eisnera (aż dwukrotnie!).
Bestseller
Autorka bestsellerowej Sagi Księżycowej powraca z zachwycającą opowieścią o miłości, przeznaczeniu i wyborach, które zmieniają wszystko. W tej mrocznej i urzekającej historii poznasz nieznaną stronę jednej z najbardziej ikonicznych bohaterek literatury. Magia, szaleństwo i zakazana miłość — oto droga, która prowadzi do narodzin Królowej Kier.   Catherine jest ulubienicą dworu i obiektem zainteresowania niezamężnego Króla Kier. Jej przyszłość wydaje się być przesądzona — ma zostać Królową. Ale Cath pragnie czegoś innego. Z pasją oddaje się swojej wielkiej miłości: pieczeniu. Marzy o otwarciu własnej piekarni, gdzie razem z przyjaciółką mogłaby serwować najwspanialsze desery w całej krainie. Jednak los ma wobec niej inne plany. Podczas królewskiego balu, na którym wszyscy oczekują, że król poprosi ją o rękę, Cath poznaje Jestera — tajemniczego, charyzmatycznego nadwornego błazna. To spotkanie wywróci jej świat do góry nogami. Między nimi rodzi się zakazane uczucie, które jest niebezpieczne i ekscytujące zarazem. Cath po raz pierwszy próbuje przejąć kontrolę nad własnym losem i zakochać się na własnych zasadach. Ale w świecie, gdzie magia przenika rzeczywistość, szaleństwo czai się za każdym rogiem, a potwory są bardziej realne, niż mogłoby się wydawać, los bywa bezwzględny. Miłość. Pasja. Bunt. Historia, która opowie, jak dziewczyna o dobrym sercu stała się niesławną Królową Kier.
Bestseller
Czy droga do miłości może prowadzić przez koszmar? Theo Tate mimo trudów dorastania w biedzie zawsze mógł liczyć na swojego starszego brata. Teraz jednak po raz pierwszy sam musi stawić czoła wszystkim problemom. Po wizycie opieki społecznej w jego domu rodzinnym zostaje umieszczony w placówce opiekuńczo-wychowawczej, gdzie trafia na grupę brutalnych nastolatków, którym przewodzi James Harris. Theo od razu wchodzi z nim w konflikt, nie potrafi zejść mu z drogi. Z każdym dniem sytuacja między chłopakami staje się coraz bardziej napięta. Tymczasem do Tate’a dociera informacja, że jego młodsza siostra Melanie ma kłopoty w rodzinie zastępczej, do której trafiła. Wie, że nie cofnie się przed niczym, by jej pomóc, nawet jeśli będzie musiał poprosić o pomoc swojego największego wroga. Theo zdaje sobie sprawę z ryzyka. I jednocześnie nie ma pojęcia, że może zyskać coś wyjątkowego.
Bestseller
Pamiętaj, jedno spojrzenie w lustro złamie twoje serce... Ying Yue kiedyś wierzyła w miłość. Gdy książę wybiera ją na żonę, jej marzenia o bajkowym małżeństwie szybko się rozpadają. Przyszły mąż, zimny i obojętny, więzi Ying w jej komnacie bez wyjaśnień. Tymczasem na królewskim dworze krążą plotki o jego siedmiu żonach, które zniknęły w tajemniczych okolicznościach tuż po ślubie. Pozostawiona sama, Ying zaczyna dostrzegać w lustrze dziwne zjawiska: ruchy, których nie wykonuje, kolorowe światła. W przeddzień ślubu przypadkowo otwiera portal i zostaje wciągnięta do lustrzanego świata. Tam spotyka Lustrzanego Księcia, który w przeciwieństwie do swojego ziemskiego odpowiednika jest czuły i dobry. Ying zakochuje się w nim miłością, o jakiej zawsze marzyła. Za taflą lustra kryje się jednak nie tylko szczęście, ale i mrok. Te dwa światy łączy krwawa historia, a Ying ma do odegrania rolę w obu z nich. Ale co, jeśli odkryje prawdę za późno, tak jak poprzednie żony Księcia?
Bestseller
7,7 (37)
Dystopijna powieść XX wieku o koszmarze bez drogi ucieczki. Surrealistyczna i bizarna. Piąta odsłona serii „Inne Konstelacje” z kultową węgierską prozą. Językoznawca Budai wyrusza na konferencję naukową do Helsinek. Nieoczekiwanie ląduje w zupełnie nieznanym kraju. W wielkim mieście, którego mieszkańcy mówią dziwnym językiem, niepodobnym do żadnego znanego bohaterowi. Wyobcowany Budai na próżno usiłuje zrozumieć lokalną mowę. Na nic zdaje się tu wiedza i rozum. Próby wyjazdu z miasta kończą się klęską, a każdy dzień przypomina senny koszmar, z którego nie ma ucieczki… Epepe w błyskotliwy sposób obnaża granice języka oraz komunikacji, jaką znamy. To wizja pytań odbijających się od ściany. Wchłanianych przez bełkot. Pęd z jakim nieznana metropolia pochłania Budaia każe nam pytać: czy dziś jesteśmy w stanie się porozumieć? Kolejny tom serii „Inne Konstelacje” Olgi Tokarczuk jest dziś – w dobie wszechobecnego szumu informacji – aktualny bardziej niż kiedykolwiek. „Epepe Ferenca Karinthyego, napisana w 1970 roku, to książka zwiastująca koniec pewnej epoki. W przygodach lingwisty B. dwa najpotężniejsze narzędzia człowieka – język i logiczne myślenie – kompletnie zawodzą i tracą swoją moc pod naporem nieprzewidywalnej, organicznej tkanki miasta. Porównałabym ją do Procesu Franza Kafki.” Olga Tokarczuk „Powieść Ferenca Karinthyego to czysta fikcja, jeśli coś takiego istnieje: fikcja stworzona z zegarmistrzowską precyzją, zabawna, zapętlająca się w swoim własnym zakończeniu. Ale ona również jest zakorzeniona w tym, co Georges Perec nazwał «historią z wielką siekierą».” Emmanuel Carrère „Zachwycająca powieść. Pełna humoru, zarazem przerażająca i radosna.” Libération
Bestseller
Czarujący uwodziciel, bezwzględny manipulator i profesjonalny oszust. Bierze na celownik kobiety znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej, samotne, potrzebujące wsparcia. Daje im wszystko, o czym marzyły, a nawet więcej. Jest wyśnionym partnerem, przyjacielem, kochankiem – mami swoje ofiary wizjami wspólnej przyszłości i bezgranicznego szczęścia. Robi to jednak wyłącznie po to, by je wykorzystać i pozbawić wszystkich oszczędności. A kiedy zaczynają walczyć, zaczyna zagrażać ich życiu. Pozostaje bezkarny. Zmienia tożsamości, unika policji, dba o każdy szczegół swoich manipulacji. Trafia jednak w końcu na kogoś, kto zrobi wszystko, by doprowadzić go przed oblicze sprawiedliwości. Walka między dobrem a złem jeszcze nigdy nie była tak osobista.