Menu

Muduko

Muduko
Tajemnicza wieża skrywa wiele tajemnic i to właśnie dzisiaj możesz je odkryć… W jaki sposób dostaniesz się do wieży? Przekradniesz się obok strażników, oczarujesz ich swoim urokiem, czy może wywalczysz sobie drogę mieczem, by dotrzeć do magicznych przedmiotów skrytych w komnacie na jej szczycie? Odkryj historię wieży, poznaj przedziwne stworzenia oraz inne światy i ucieknij z upragnioną nagrodą – o ile zdołasz przetrwać… "W mroku wieży" to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać. Podążaj za przygodą w książce, poznaj historię i odkryj, które ścieżki są dla twojego bohatera mniej lub bardziej niebezpieczne, by dotrzeć na szczyt tajemniczej wieży.
"Każda plansza reprezentuje inną baśń. Gracze będą wytężać wzrok na rzece, w której rybak odnalazł Złotą Rybkę, pod opasłym cielskiem Smoka Wawelskiego, w stawie, po którym pływa Brzydkie Kaczątko czy w domkach Trzech Świnek. Ta rodzinna gra na spostrzegawczość zachwyca przepięknymi ilustracjami znanej i lubianej Nikoli Kucharskiej. Kilka trybów rozgrywki zapewni wszystkim członkom rodziny dużo dobrej zabawy przez wiele godzin. Gra ma również charakter edukacyjny – stymuluje i rozwija percepcję u najmłodszych graczy, usprawnia logiczne myślenie i rozbudza wyobraźnię. “W Krainę Baśni” można grać także solo jak i nawet w 18 osób jednocześnie. To zaś sprawia, że jest to idealny tytuł także dla grup przedszkolnych lub szkolnych świetlic. Ilustracje: Nikola Kucharska Zawartość: 18 plansz, 30 kwadratowych kart, instrukcja. Główne atuty: Przepiękne ilustracje Nikoli Kucharskiej Kilka trybów rozgrywki Solidne, tekturowe plansze Możliwość gry w wiele osób – nawet do 18! Produkt całkowicie polski Co rozwija: spostrzegawczość koncentrację uwagi koordynację wzrokowo-ruchową umiejętność planowania i działania Zawartość opakowania: 18 plansz 30 kwadratowych kart Instrukcja " Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 1-18 Czas rozgrywki: 15 minut
Polska wersja klasycznej gry Trendy mistrza Reinera Knizii! Gracze wcielają się w kucharzy, którzy ratują wczorajszy rosół. Zagrywają karty ze składnikami, przewidują zamiary innych i starają się, żeby to zupa według ich pomysłu została ugotowana i zdobyła najwięcej punktów. Idealna propozycja dla fanów Wirusa! Humorystyczna rozgrywka z negatywną interakcją. Proste zasady. Gra uczy strategii, rywalizacji i blefu.
Słyszeliście opowieści o tym miejscu… o przejściu ukrytym w ruinach zapomnianego zamku. Prowadzi ono w gmatwaninę starożytnych tuneli pełnych niewysłowionych zagrożeń, lecz także – o ile odważycie się po nie sięgnąć – bezcennych skarbów.W mroku podziemi to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać. Podążaj za przygodą w książce, poznaj historię lochów i odkryj, które ścieżki są dla twojego bohatera mniej lub bardziej niebezpieczne.„W mroku podziemi” to według mnie szybki sposób na wejście do świata fantastyki i gier RPG. Zmierz się z ekscytującą przygodą. Jest ona pełna skarbów, niebezpieczeństw i różnych zakończeń, a te są zależne od Twoich decyzji. Uważaj jednak – nie wszystkie z nich są szczęśliwe!Tomasz Nowakowski, Ubieram się na czarno, bo jestem z Nocnej StrażyMam tam wleźć? Sam? Całkiem sam? Haha, no pewnie, że tak! Ruszam w podziemia pod zamczyskiem, by przeżyć własną przygodę, a tym, którzy udadzą się tam w ślad za mną, gwarantuję, że każdy z was dozna zupełnie innych wrażeń. Na tym bowiem polega magia tej opowieści!Marcin Mortka, powieściopisarzRewelacja! To niesamowicie klimatyczna, wciągająca bez reszty opowieść pochłaniająca czytelnika na wiele godzin i zapewniająca niejedną rozgrywkę nie tylko dla młodszych. Gdy zanurzysz się we „W mroku podziemi”, to od Twoich decyzji będzie zależeć, w jakim kierunku potoczy się opowieść. Chętnie zagram jeszcze raz!Fantastyka na Luzie
To nie jest ten Piotruś Pan, którego znacie!I nigdy nie byliście w takiej Nibylandii. Piotruś Pan i Świat Zaginiony? Piraci w Parku Jurajskim? Dlaczego nie? Mogłem przeżyć pełną przygód opowieść nie tylko w skórze Wendy i Piotrusia Pana (w towarzystwie steampunkowego Dzwoneczka), ale i Lilii Tygrysiej, wspaniałego kapitana Haka i jeszcze jednego tajemniczego mieszkańca zaginionej wyspy. Uważajcie jednak! To bardzo groźna baśń, w której wiele zależy od czytelnika. Jeden nieopatrzny krok, a może zmienić się w opowieść bez szczęśliwego zakończenia.Radek Rak, powieściopisarzW grze Nibylandia. Tu żyją potwory! to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać, na jakie niebezpieczeństwa się narazić i z którymi potworami podjąć walkę. Możesz grać jako ocalała z katastrofy statku Wendy Darling, mechaniczny mściciel Piotruś Pan, nieustraszona łowczyni Tygrysia Lilia lub bezlitosny pirat – kapitan Hak.
Cześć! Nazywasz się Jagoda i jesteś jeżem. Mieszkasz z rodzicami w Zieloborze. Bardzo lubisz swoje miasto, ale niestety każdego dnia widzisz, jak niszczeje i znika pod kolejną warstwą smogu.Co robisz?- Otwierasz Księgę Zieloboru i postanawiasz uratować miasto. Super! Czeka Cię wiele niezwykłych przygód. Pamiętaj, że czasami może być niebezpiecznie…- Dajesz sobie z tym spokój. Lubisz nudę, po co Ci przygody…Pamiętaj, że to TY zdecydujesz o losie Zieloboru. Podczas wędrówki czeka Cię wiele wyborów i zagadek. Czy zdołasz uratować miasto? Przekonaj się!***„Zielobór” to gra książkowa, w której czytelnik sam decyduje o wyborach i fabule. Na końcu każdego paragrafu ma do wyboru kilka opcji i każda z nich odsyła go na inną stronę. „Zielobór” w przyjazny i angażujący sposób przez ciekawą fabułę, zagadki i historię, przybliża zagadnienia związane z ekologią i wpływem naszych działań na środowisko.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, co by było, gdybyś to TY decydował o losach Dorotki, Stracha na Wróble, Blaszanego Drwala i Lwa? Czy będąc ze wszystkich stron otoczony przez nieprzyjaciół, zdołasz odkryć sekrety Złego Czarnoksiężnika z Oz? Czy zdołasz uratować pieska Toto z rąk Latających Małp i uniknąć zemsty Złej Czarownicy z Zachodu? Przyszedł właśnie czas na Twoją wersję tej znanej historii! W Złym Czarnoksiężniku z Oz to TY masz do wyboru aż 6 postaci, których poprowadzisz na spotkania z dziwacznymi mieszkańcami Krainy Oz. Ale uważaj! – od Ciebie zależy, czy ta misja zakończy się sukcesem. Jesteś gotów, by wrócić do Krainy Oz? Zły Czarnoksiężnik z Oz to druga, po Koszmarze Alicji w Krainie Czarów, gra paragrafowa od Muduko, w której to Ty decydujesz o tym, jak potoczy się historia.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, co by było, gdybyś to TY decydował o losach Alicji z Krainy Czarów? Czy miałbyś na tyle odwagi, aby napisać własny scenariusz, pogrążając bohaterkę w koszmarze lub pomagając jej odnieść zwycięstwo? Czy napiłaby się eliksiru z tajemniczej butelki z etykietą „wypij mnie”? Zaufała Szalonemu Kapelusznikowi? Dołączyła do herbatki z Marcowym Zającem i Susłem? Przyszedł właśnie czas na Twoją wersję tej znanej historii! W Koszmarze Alicji w Krainie Czarów to TY decydujesz, jakimi ścieżkami podąży tytułowa bohaterka, jakim wyzwaniom stawi czoło i z którymi dziwnymi mieszkańcami Krainy Czarów stoczy walkę. Ale uważaj! – od Ciebie zależy, czy misja Alicji zakończy się sukcesem czy dziewczynka pogrąży się w koszmarze. Jesteś gotów, by wskoczyć w głąb króliczej nory?
Abstrakcyjna gra kafelkowo-wyścigowa. W grze Pod Prąd każdy z graczy kontroluje grupę łososi, które wędrują w górę rzeki, aby złożyć jajeczka u jej źródła. W czasie swojej podróży łososie będą musiały poradzić sobie z naturalnymi przeszkodami, głodnymi niedźwiedziami i drapieżnymi ptakami. Gracz, który najlepiej poprowadzi swoją grupę łososi do źródła rzeki - wygrywa. Zawartość opakowania 20 drewnianych żetonów Łososi 39 tekturowych kafelków planszy 20 tekturowych żetonów instrukcja + skrócona wersja zasad Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-5 Czas rozgrywki: 20-30 minut
Logiczna gra karciano-kafelkowa. Rok 2XXX. Ziemia nie nadaje się już do zamieszkania. Ale ludzkość znalazła nową planetę, którą można skolonizować, i uruchomiła projekt Akcja: Terraformacja. Dzięki nowoczesnym technologiom macie szansę na zbudowanie Novej Ziemi. Jako Kierownik Projektu musisz nie tylko stworzyć warunki odpowiednie dla żywych istot, ale również zmierzyć się z klęskami żywiołowymi. Zawartość opakowania 51 kart 16 kafelków terenu klepsydra instrukcja Wiek graczy: 10+ Lizcba graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 30 minut
Cyrk zawitał do miasta! Nie jest to jednak zwykły cyrk, tylko najmniejszy cyrk świata: Pchli Cyrk! Pchli Cyrk to niepozorna gra, która wymaga odrobiny strategii i wiary w swoje szczęście. Ogromna zabawa w niewielkim pudełku. Bardzo proste zasady i dynamika rozgrywki sprawią, że gra sprawdzi się w każdym gronie. Zawartość opakowania 89 kart instrukcja Wiek graczy: 6+ Liczba graczy: 2-5 Czas rozgrywki: 15 minut