Menu

Denis-Pierre Filippi

„Kolonizacja T.4 Pokuta” - Vincenzo Cucca, Denis-Pierre Filippi Tom 4 barwnej space opery XXXIII stulecie. Ludzkość zdołała skolonizować liczne światy dzięki pomocy pokojowej i życzliwej pozaziemskiej cywilizacji Atilów i jej zaawansowanej technologii. Ale wiele statków kosmicznych, które wyruszyły na podbój kosmosu kilka lat przed pierwszym kontaktem z kosmitami, zaginęło w przestrzeni. Zagubione w bezmiarze kosmosu statki stały się łupem i stawką w rozgrywce między wszelkiego rodzaju grabieżcami. Aby odnajdować te statki pierwszych kolonistów, Agencja sformowała doborowe zespoły, a wśród nich zespół dowodzony przez Millę Aygon… Idealny komiks, jeśli lubisz space operę. Zdecydowanie polecam. Czytajkomiksy.pl
Tom 3 barwnej space opery XXXIII stulecie. Ludzkość zdołała skolonizować liczne światy dzięki pomocy pokojowej i życzliwej pozaziemskiej cywilizacji Atilów i jej zaawansowanej technologii. Ale wiele statków kosmicznych, które wyruszyły na podbój kosmosu kilka lat przed pierwszym kontaktem z kosmitami, zaginęło w przestrzeni. Zagubione w bezmiarze kosmosu statki stały się łupem i stawką w rozgrywce między wszelkiego rodzaju grabieżcami. Aby odnajdować te statki pierwszych kolonistów, Agencja sformowała doborowe zespoły, a wśród nich zespół dowodzony przez Millę Aygon… „Idealny komiks, jeśli lubisz space operę. Zdecydowanie polecam". Czytajkomiksy.pl
XXXIII stulecie. Ludzkość zdołała skolonizować liczne światy dzięki pomocy pokojowej i życzliwej pozaziemskiej cywilizacji Atilów i jej zaawansowanej technologii. Ale wiele statków kosmicznych, które wyruszyły na podbój kosmosu kilka lat przed pierwszym kontaktem z kosmitami, zaginęło w przestrzeni. Zagubione w bezmiarze kosmosu statki stały się łupem i stawką w rozgrywce między wszelkiego rodzaju grabieżcami. Aby odnajdować te statki pierwszych kolonistów, Agencja sformowała doborowe zespoły, a wśród nich zespół dowodzony przez Millę Aygon…
Disnejowski Miki ma różne oblicza – nie tylko humorystyczne, znane z komiksów o Myszogrodzie. Kolekcja dzieł znanych europejskich autorów ukazuje Mikiego także jako detektywa, poszukiwacza dawnych cywilizacji czy mistrza... powroźnictwa! Przeżyj wraz z tym bohaterem niesamowite przygody! Podniebnym światem, gdzie latające wyspy są jedynymi miejscami nadającymi się do zamieszkania, włada okrutny Fantomen. Przeciwko jego rządom powstają rebelianci z Gildii. Spokojny rzemieślnik Miki zostaje zmuszony, aby opowiedzieć się po którejś ze stron, ale że nie czuje się wojownikiem, wybiera własną drogę... Wraz z Minnie, będącą łowczynią bezpańskich wysp, oraz przyjacielem Goofym postanawiają odnaleźć mityczny kontynent Pradawnych. Na drodze naszych bohaterów nie zabraknie niebezpieczeństw ani wrogów. Dotrą tam, gdzie jeszcze nikt nie dotarł, ale czy odnajdą cel swoich poszukiwań? Autorami „Mikiego i krainy Pradawnych” są francuski scenarzysta Denis-Pierre Filippi i włoski rysownik Silvio Camboni, którzy od lat współpracują, tworząc znane na wielu rynkach europejskich serie fantastyczno-przygodowe „Niezwykła podróż”, „Gargouilles”, „Néfésis”.
Wielka Brytania, rok 1927. Po wielu latach spędzonych w szkole z internatem, Emilien i Noemie zostają przywiezieni do rodzinnej rezydencji. Mieszkają w niej razem z Alexandrem, ojcem Emiliena, którego udało im się wyrwać ze szponów Trzeciej Osi. Ta tajemnicza sekretna organizacja ma niestety w swoich szeregach rodziców Noemie. Uciekając, zostawili oni naszą dwójkę łowców przygód z wieloma pytaniami. Jaką naprawdę ogrywają rolę w w Trzeciej Osi? Jaki cel przyświeca robotom ingerującym w toczący się konflikt światowy? Czy Noemi zobaczy ponownie swoich rodziców? W poszukiwaniu odpowiedzi dzieci wyruszają do San Francisco, gdzie nieoczekiwany partner pokaże im, że ich rodzina nie odkryła jeszcze przed nimi wszystkich swoich tajemnic...
Wielka Brytania, rok 1927. Po wielu latach spędzonych z dala od rodziny w szkole z internatem, Emilien i Noemie zostają przywiezieni do rodzinnej rezydencji. Na miejscu dowiadują się o zniknięciu ojca Emiliena, Alexandra. Aby go odszukać, z pomocą Amelii i Terence'a odbudowują jego prototyp i zapisują się zamiast niego do konkursu imienia Juliusza Verne'a. Od momentu wejścia na pokład transatlantyku zmierzającego do Nowego Jorku, gdzie ma rozpocząć się konkurs, zapowiada się podróż pełna wrażeń. W obliczu zagrożenia ze strony Trzeciej Osi, wciąż nasilającego się światowego konfliktu oraz uczestników, którzy również należą do podejrzanych, nasi przyjaciele będą mieli pełne ręce roboty. Mimo wszystko są zdeterminowani, by odkryć tajemnice, których tropem podążają. Nie zdają sobie jednak sprawy, jak bardzo odpowiedzi, jakie uzyskają, mogą wstrząsnąć ich światopoglądem!
Wielka Brytania, rok 1927. Rozbiwszy się na bezludnej wyspie pośrodku Pacyfiku, Noemie, Emilien, Terence, Capone, Sigrid i Lucile zmieniają się w prawdziwych Robinsonów. Niestety podczas wodnej przeprawy tratwą nieustraszona para kuzynów oraz Sigrid, niemiecka agentka, zostają rozdzieleni od reszty grupy. Na zbawiennej plaży znajdują dziwnego tubylca. W jego towarzystwie odkrywają tajemnice wyspy. Pośród czekających na nich niespodzianek znajdują się kryjówka oraz skarb, ale przede wszystkim podziemne miasto, które zdaje się skrywać niejedną cenną odpowiedź…
Wielka Brytania, rok 1927. Naszym przyjaciołom udało się już poznać niektóre sekrety bezludnej wyspy, co przysporzyło im trochę kłopotów. W tajemniczym mieście odkrytym pod ziemią roiło się od nieprzyjemnych i niebezpiecznych robotów-zombie! Ponadto cała wyspa jest w stanie zanurzyć się pod wodę, chroniona przez ogromne pole siłowe umożliwiające jej ukryć się przed resztą świata. Na Noemie, Emiliena, Terence'a i pozostałych czekają kolejne pytania... Jakie niespodzianki czekają na odkrycie? Co łączy tę wyspę, skrywane przez nią niezgłębione technologie oraz Trzecią Oś? A przede wszystkim: czy kiedyś wyspa pozwoli im odpłynąć?...
Wielka Brytania, rok 1927. Emilien i Noemie wiedzą już, że za tajemniczą Trzecią Osią kryje się Japonia! Zainteresowani znajomością niezgłębionych technologii, jej przywódcy próbują przekonać dzieci, aby przyłączyły się do ich rozjemczej misji. Okazuje się, że stworzona przez nich armia potężnych robotów ma rzekomo za cel narzucić pokój toczącym wojnę krajom. Lecz czy prawdziwe intencje Japończyków są tak szlachetne? Co by się nie działo, dwójka naszych bohaterów nie ma zamiaru stać się marionetkami Trzeciej Osi. Oboje uczynią wszystko, żeby poznać sekrety bazy, w której są przetrzymywani, i wrócić do domu. Tylko czy dom nadal istnieje?...
Wielka Brytania, rok 1927. Noemie i Emilien, kuzyni pochodzący z bogatej rodziny, spędzili prawie całe dzieciństwo w szkole z internatem. Z czasem przywykli do niezależnego życia z dala od szczęku wojny. Genialne dzieci stworzyły sobie własny świat w domku na drzewie, swoistej cichej przystani, gdzie eksperymentują ze wszelkiego rodzaju wynalazkami. Jakież jest ich zaskoczenie, kiedy pewnego dnia wiodący awanturnicze życie rodzice Noemie wracają do rodzinnej rezydencji i wysyłają po dzieci służącego! Miejsce jest urzekające, z czym obydwoje się zgadzają. Znajduje się w nim pełno pomieszczeń wypełnionych wynalazkami ojca Emiliena, lecz ten gdzieś tajemniczo zaginął! Przedstawiamy niezwykle urokliwą opowieść zainspirowaną twórczością Juliusza Verne'a oraz steampunkiem z niesłychanymi technicznymi wynalazkami, przygodą oraz oczywiście tajemnicą.
Wielka Brytania, rok 1927. Sigrid i jej siły specjalne wreszcie odstawiły Emiliena i Noemie do rodzinnej rezydencji. Jak się jednak okazało, teren posiadłości i okolice zostały zamrożone przez rosyjsko-niemieckiego okupanta. Teraz agentka niemieckiego wywiadu ma nadzieję, że dzieci pomogą jej odkryć sekrety niezgłębionych technologii. Sporo tajemnic otacza również enigmatyczną rodzinę dwójki naszych bohaterów. Tymczasem z nieoczekiwaną pomocą przychodzi im Hector, były kolega ze szkoły z internatem. Jedno jest pewne: nadeszła pora na śmiałe i odważne decyzje, nadeszła pora na ruchu oporu!