Menu

Eaton Scot

Fantastyczna dwuosobowa gra dedukcyjna Dwoje tajniaków jest na tajnej misji w zatłoczonym mieście. Każdy z nich zna tożsamość 9 agentów, z którymi drugi tajniak musi nawiązać kontakt. Porozumiewając się za pomocą zaszyfrowanych wiadomości, przemykają pomiędzy płatnymi zabójcami wynajętymi przez ich wroga, by ukończyć misję, nim skończy się czas. Tajniacy: Duet to kooperacyjna gra słowna dla 2 lub więcej graczy. Na karcie klucza znajduje się 12 pól – 9 pól oznacza słowa, które musi odgadnąć drugi tajniak, a 3 to słowa, których musi się wystrzegać. Aby naprowadzić swojego partnera na konkretne słowa (bądź słowo), dajesz mu jednowyrazowe wskazówki. Z kolei Twój partner daje Ci wskazówki do słów, które musisz odgadnąć. Jeśli obydwoje odgadniecie wszystkie słowa, nim wykorzystacie wszystkie swoje tury, wygrywacie i możecie razem świętować zwycięstwo! Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Jeśli wiecie jak grać w Tajniaków lub Tajniaków: Obrazki to musicie wiedzieć, że główny pomysł jest taki sam, natomiast szczegóły rozgrywki już inne: Karta klucza jest dwustronna, aby obie strony stołu mogły dawać sobie wskazówki na zmianę; W grze pojawiają się znaczniki czasu, które ograniczają liczbę tur; Słowo, które jest zielonym agentem po Twojej stronie klucza, może okazać się kimś zupełnie innym w turach, w których to Ty zgadujesz... Nowy wariant rozgrywki "Mapa Misji" Tajniacy: Duet wprowadzają dobrze znaną zabawę na wyższy poziom. Nasza przygoda rozpoczyna się w Pradze - stolicy Czech. Po tym jak sukcesem zakończy się nasza rozgrywka możemy przystąpić do kolejnych wyzwań jakie daje nam Mapa Misji. Poziom kolejnych misji rośnie wraz postępem na kartach misji poprzez zmniejszanie liczby tur bądź liczby błędów jakie możemy popełnić podczas odgadywania. Gratka dla prawdziwych dedukcyjnych wyjadaczy.
Pierwszy tom serii Aquaman w nowej linii wydawniczej DC Odrodzenie. Oto Arthur Curry – Aquaman, król Atlantydy. Członek Ligi Sprawiedliwości. Jeden ze światowych przywódców. Superbohater. Łącznik między światem powierzchni i głębinami. Niestety przez wielu postrzegany jest jako dyktator „bandyckiego kraju”. Arthur i jego narzeczona Mera pragną pokazać ludziom, że Atlantyda może być państwem pokoju i sprawiedliwości. Gdy Aquaman pracuje nad swoim publicznym wizerunkiem, z głębin nadpływają mroczne siły, by pogrzebać jego nadzieje i marzenia. Grupa atlantydzkich terrorystów wypowiedziała wojnę królowi i światu na powierzchni, a zabójca Czarna Manta nie spocznie, póki nie rozprawi się krwawo z bohaterem, którego nienawidzi. Czy Aquaman odwróci bieg wydarzeń, zyska powszechne zaufanie i powstrzyma rozlew krwi? Czy będzie musiał poświęcić się, by ocalić świat? Oto początek nowych przygód Króla Siedmiu Mórz. Komiks stworzyli scenarzysta Dan Abnett (Titans Hunt, Titans) oraz rysownicy Scot Eaton (Wieczni Batman i Robin), Brad Walker (Action Comics), Philippe Briones (New Suicide Squad).
Drugi tom serii będącej kontynuacją monumentalnej sagi Wieczny Batman. Przed laty Batman spotkał handlarkę ludźmi zwaną Matką. Jej specjalnością było formowanie ludzi na zamówienie wpływowych zleceniodawców. Przygarniała dzieci ocalałe ze strasznych tragedii i zmieniała je w żywą broń. Batman nie zdołał jej powstrzymać, co więcej, wydarzyło się wówczas coś, czego Nietoperz wstydzi się do dziś... To jego największa tajemnica. Teraz Batman zniknął. Bohaterowie, którzy kontynuują jego dzieło – Dick Grayson, Red Hood, Red Robin, Bluebird i Cassandra Cain – czują się zagrożeni. Wiedzą, że Matka chce ich zniszczyć. Red Hood i Red Robin usiłują wydobyć tajemnicę najnowszej broni Matki od Zakonu św. Dumasa i jego strażnika, groźnego Azraela. Dick i Bluebird wyruszają ratować Cassandrę z rąk jej ojca, zabójcy Orphana. Czy bohaterowie pozostaną drużyną, czy zwrócą się przeciwko sobie, kiedy na jaw wyjdą kolejne sekrety i układ, jaki Batman zawarł z Matką? Gwiazdorski zespół twórców kontynuuje pełną tajemnic opowieść, która pierwotnie ukazywała się jako przebojowy tygodnik. Historia została wymyślona przez Jamesa Tyniona IV i Scotta Snydera. W gronie scenarzystów są: James Tynion IV, Jackson Lanzing, Collin Kelly, Ed Brisson, Tim Seeley. Rysunki stworzyli: Scot Eaton, Christian Duce, Tony S. Daniel i inni.
James Allison wkrótce umrze, ale nie będzie to jego pierwsza śmierć. Dzięki zdolności reinkarnacji ma szansę skontaktować się z czworgiem śmiałków, którzy jako jedyni mogą udaremnić mroczny plan pradawnego wężowego bóstwa: Conanem Barbarzyńcą, Solomonem Kane’em, Mroczną Agnes i… superbohaterem znanym jako Moon Knight. Temu ostatniemu towarzyszy jednak bóg księżyca, Khonshu, który ma własne zamiary… Czy pomoże pokonać straszliwego Żmija? Czy raczej stanie po jego stronie? Oto wyjątkowy komiksowy event łączący światy stworzone przez Roberta E. Howarda z uniwersum Marvela! Scenariusze do tego tomu napisał Jim Zub, a rysunki stworzyli Scot Eaton, Ig Guara, Luca Pizzari i Stephen Segovia. Album zawiera materiały opublikowane w zeszytach „Conan: Serpent War” (2019) #1–4 i „Supernatural Thrillers” (1972) #3.