Menu

Lorenzo Silva

Drodzy uczniowie! Ostatni rok Waszej nauki w Akademii Magii i Szachrajstwa dla Przebiegłych Czarodziejów i Czarownic dobiega końca, nadszedł więc czas najwyższy na przeprowadzenie egzaminu końcowego! Zasady pozostają niezmienione – aby uwarzyć wybrane Eliksiry, należy pobierać ingrediencje z podajnika w Laboratorium Eliksirów. Eksplozje wywołane podczas tego procesu mogą być bardzo użyteczne! Spożywanie sporządzonych w czasie egzaminu Eliksirów jest nie tylko dozwolone, ale również wysoce zalecane! Należy jednak używać ich z rozwagą, aby szybciej i skuteczniej kompletować ingrediencje. To z kolei może dowieść Waszej wartości jako przyszłych Czarodziejów i Czarownic. Po rozdaniu wystarczającej liczby żetonów biegłości egzamin dobiegnie końca. Warto jednak zapamiętać, że aby otrzymać Nagrodę dla Najlepszego Ucznia, należy sporządzić podczas egzaminu najbardziej wymagające (oraz te najwyżej punktowane) Eliksiry!
Rozszerzenie do kulkowego szaleństwa! Drodzy uczniowie! Mam ogromną przyjemność powitać Was na pierwszej z wielu Lekcji Mistrzowskich, które od tej pory nasza Akademia będzie wprowadzać do swojego programu nauczania! Aby pomóc nam w tym przedsięwzięciu, najgenialniejsi spośród mistrzów alchemii na całym świecie dołączyli do grona pedagogicznego Akademii Magii i Szachrajstwa. Niektórzy z nich mogą na pierwszy rzut oka wydać się troszkę zrzędliwi, jednak jestem przekonany, że stary dobry system nagan Wam nie zaszkodzi… Co więcej, dowiecie się, jak pracują mistrzowie alchemii oraz jakich metod używają do sporządzania swoich Eliksirów. Nauczycie się również sami sporządzać nowe Eliksiry i zapoznacie się z tajnikami obchodzenia się z nowym dla Was rodzajem ingrediencji, a mianowicie, upiornej Ektoplazmy z Zaświatów! Powodzenia!
Nie ma już śladu po czasach prawdziwych herosach. Niewychowani zbóje i bezzębni szarlatani wydostali się do styranego świata, gdzie bez zająknięcia kłamali ludzi o swoim bohaterstwie, dzięki czemu podstępem pozbawiali naiwniaków… ich złota, na które ciężko pracowali. Kiedy król usłyszał te niepokojące, osiągnął apogeum gniewu. Udało się wtrącić do podziemi tych samozwańczych bohaterów. Wątpliwi herosi chcieli dowieść tam swojej wartości, obcując z przerażającymi potworami i złowrogą, przeszywającą ciemnością. Najprawdopodobniej czekała ich jednak nędzna śmierć. Ku Twojemu zaskoczeniu, to właśnie ty jesteś jednym z tych pseudobohaterów. Tadaaam! Wojownicy Podziemi z pewnością rozbawią cię jak żadna inna gra. Zwinnie łączy ze sobą elementy przygody, zręczności oraz poczucia humoru. Skompletuj swoją parszywą kompanię! W drużynie stawicie czoła obrzydliwym potworom podczas wędrówki zakamarkami lochów. W ferworze walki wasz talent i odwaga będą grały kluczową rolę, by w całości stanąć przed Władcami Podziemi. Tu będzie po was… Wydaje się wam, że łatwo pójdzie?! Nic bardziej mylnego! Ale powodzenia!
Oto gra narracyjna jakiej jeszcze nie było! Komiks pozwala na tworzenie niesamowitych opowieści poprzez układanie kolejnych kart kadrów tak, aby by powstała pełna strona komiksu. Każdy z graczy dostaje do ręki 12 dwustronnych kart i w ograniczonym czasie musi do nich wymyślić historyjkę na zadany (lub wylosowany) temat. Jaką historię zamierzasz zaprezentować? Przygodową? Kryminalną? Horror? Romans? Puść wodze fantazji! Opowieść może być zabawna, straszna, ekscytująca albo wzruszająca... wybór należy do Ciebie. Musisz jednak pamiętać o kilku rzeczach: treść historii powinna dobrze pasować do tematu i zostanie oceniona przez innych graczy... a ten z Was, który zdobędzie najwięcej punków, wygra! Po ułożeniu kart następuje prezentacja stworzonych historii, a następnie ich ocena, podczas której nagradza się te najbardziej pomysłowe, emocjonujące i najlepiej ułozone. W grze może wziąć udział jednocześnie do dziesięciu osób. Rozgrywka posiada dwa warianty, zależne od liczby graczy: solowy i drużynowy. Uwaga! Wcale nie ten, kto opowiada najlepsze historie wygrywa! Punkty przyznawane są nie tylko za otrzymanie głosów na własną historię, ale też za dobre zagłosowanie, podobnie jak w grze Dixit. Zawartość pudełka: 5 plansz Stron Komiksu (1 dla każdego gracza/drużyny) 150 kart Kadrów 10 żetonów Punktacji 10 żetonów Postaci 50 żetonów Oceny (5 dla każdego gracza) 21 żetonów Marudy 1 klepsydra (90 sekundowa) 1 instrukcja Liczba graczy: 3 - 10 Wiek: od 6 lat Czas gry: ok. 30 minut