Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują

Rohit Bhargava

Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują

73,00

 

Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej.

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach - począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, czy ING - wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.

Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:

- rozpoznać mit, w który ślepo wierzy większość sprzedawców, i jak z nim skończyć,
- odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,
- stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,
- wykorzystać wpływ "przypadkowych rzeczników",
- pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.

Wolters Kluwer
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-264-3378-8

Tytuł oryginalny: Personality not included

Liczba stron: 332

Format: 140x200mm

Cena detaliczna: 73,00 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...