Konto

Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują Rohit Bhargava Książka

Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują
54,75 zł
73,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: drugie
Liczba stron: 332
Format: 140x200mm
Rok wydania: 2014
Zobacz więcej
Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej. W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach - począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, czy ING - wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie. Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak: - rozpoznać mit, w który ślepo wierzy większość sprzedawców, i jak z nim skończyć, - odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji, - stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów, - wykorzystać wpływ "przypadkowych rzeczników", - pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.

Szczegółowe informacje na temat książki Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
EAN: 9788326433788
Autor: Rohit Bhargava
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: drugie
Liczba stron: 332
Format: 140x200mm
Rok wydania: 2014
Podmiot odpowiedzialny: WOLTERS KLUWER POLSKA
Przyokopowa 33
01-208 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.