Menu

Galakta

Galakta
Elementy i zasady tego dodatku umożliwiają dwóm dodatkowym graczom udział w starciu z nadciągającymi barbarzyńcami. Ten dodatek pasuje do gry „CATAN” oraz „Osadnicy z Catanu“ w wersji z plastikowymi elementami. UWAGA: Nie można go używać w połączeniu z „Osadnikami z Catanu” zawierającymi drewniane pionki!
Żeglujecie przez nieznane wody aby założyć nowe osady na niedawno odkrytych wyspach. Przed wami emocjonujące wyprawy! Zlokalizujcie ukryty obóz piratów i pokonajcie ich. Wypełnijcie ładownie swych statków przyprawami i rybami. Jeśli uda się wam zdobyć wartościowe towary, zostaniecie sowicie wynagrodzeni po powrocie na CATAN. Wyścig o sławę i bogactwo właśnie się rozpoczyna! To rozszerzenie wprowadza do świata CATANU wiele nowych elementów, zapewniając bogatą i emocjonującą rozgrywkę. To rozszerzenie pasuje do gry CATAN oraz Osadnicy z Catanu w wersji z plastikowymi elementami. Uwaga: Nie można go używać w połączeniu z Osadnikami z Catanu zawierającymi drewniane pionki! Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest Catan: Gra planszowa. Zawartość pudełka: 24 pola lądu 11 pól morza 14 ramek 12 żetonów z liczbami 6 obozów piratów 6 kart misji 76 żetonów monet 10 tabliczek do sortowania 88 kolorowych pionków 6 ławic ryb 24 worki przypraw 4 karty kosztów budowy 10 woreczków 1 instrukcja
Elementy i zasady tego dodatku umożliwiają dwóm dodatkowym graczom na zasiedlenie wyspy CATAN. Ten dodatek pasuje do gry „CATAN” oraz „Osadnicy z Catanu“ w wersji z plastikowymi elementami. UWAGA: Nie można go używać w połączeniu z „Osadnikami z Catanu” zawierającymi drewniane pionki! Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest Catan: Gra planszowa. ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: 11 pól terenu 4 ramki 28 żetonów z liczbami 25 kart surowców 2 karty koszty budowy 9 kart rozwoju 24 zielone pionki 24 brązowe pionki instrukcja Wiek: 10+ 5-6 graczy Czas: 90 minut
Ląd na horyzoncie! Żegluj swą piracką łajbą po morzach, odkrywaj wyspy i buduj na nich obozy piratów! Potrzebne ci będzie przy tym to i owo np. drewno, szable i złoto. Kto wykaże się sprytem i zbuduje swój obóz w strategicznym miejscu, aby przy odrobinie szczęścia szybko zgromadzić surowce potrzebne do budowy kolejnego obozu? Gdyby tylko nie ten złośliwy Czarnodzioby, który ciągle wchodzi wam w drogę Dzięki edycji Junior także młodsi gracze (od 6 lat) mogą przeżyć przygodę oferowaną przez bestsellerową grę Catan, a dorośli chętnie się do nich przyłączą! Zawartość pudełka: 1 dwustronna plansza, 1 kostka, 28 Obozów Piratów, 28 statków, 90 żetonów Tego i Owego, 16 płytek Koko, 4 tabliczki graczy, 1 pionek Czarnodziobego, 1 instrukcja.
Zasiedliliście CATAN. Teraz pora wysłać żeglarzy w morze i zbadać okoliczne wyspy. Przy pomocy drewna i wełny zbudujecie statki, którymi wypłyniecie w morze. Odnajdujecie nowy surowiec: złoto! Ciekawe co kryje się pośród gęstych mgieł! Kto z was okaże się najodważniejszy i wyruszy na podbój potężnej twierdzy piratów? Kto zaś jako pierwszy zbuduje zapierający dech w piersi „cud Catanu” Z tym rozszerzeniem gra CATAN nabiera dodatkowych opcji. Nowe zasady otwierają przed wami nieograniczone możliwości. Możecie spróbować swoich sił w jednym z 8 gotowych scenariuszy albo możecie zbadać samodzielnie stworzony świat. To rozszerzenie pasuje do gry „CATAN” oraz „Osadnicy z Catanu“ w wersji z plastikowymi elementami. UWAGA: Nie można go używać w połączeniu z „Osadnikami z Catanu” zawierającymi drewniane pionki! Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest Catan: Gra planszowa. ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: ● 11 pól lądu ● 19 pól morza ● 6 ramek ● 10 żetonów z liczbami ● 10 żetonów portów ● 57 znaczników ● 60 pionków ● 1 złodziej ● 1 instrukcja
Załadujcie statki, odkryjcie nowe lądy, kupcie przyprawy od tubylców i pokonajcie piratów! Dodatek „Odkrywcy i Piraci” pozwala przeżyć wspaniałe przygody dzięki kilku nowym scenariuszom, które można ze sobą łączyć i modyfikować na wiele sposobów. Za sprawą losowych elementów plansza zmienia się z każdą rozgrywką. Teraz każdy z graczy może wyruszyć w wielką i niebezpieczną podróż po świecie. Dodatek Odkrywcy i Piraci można łączyć z innymi dodatkami. Zawartość pudełka: 4 zestawy pionków (każdy zestaw zawiera 4 osady portowe, 9 jednostek, 2 osadników, 3 znaczniki, 1 statek piracki) 6 pionków ławic ryb 24 pionki worków przypraw 96 monet 30 nowych pól terenu 12 żetonów z liczbami 6 żetonów „Obóz Piratów” 3 karty misji 3 karty punktów zwycięstwa 4 nowe karty kosztów budowy 10 woreczków strunowych na elementy gry
Rozbudujcie swoich „Osadników z Catanu” o 5 nowych przygód oraz 4 warianty dodatkowe. Dzięki temu dodatkowi możecie zagrać w tę bestsellerową grę już w 2 osoby! Przed wami nowe przygody! Jako kupcy kierujący wozami transportowymi musicie się postarać dostarczyć szkło i marmur do zamku, w którym zbiera się rada Catanu. Musicie jednak uważać na barbarzyńców, przez których podróż lasami stała się bardzo niebezpieczna. Napady tych złoczyńców są częstsze i potężniejsze w „Ataku barbarzyńców”, kiedy to wyspa jest zagrożona ze wszystkich stron! Czas jednak pokazać barbarzyńcom gdzie ich miejsce i wysłać dzielnych rycerzy aby stawili im czoła! W scenariuszu „Szlaki karawan” staracie się przyciągnąć kupców do swych miast, które rozwiną się dzięki rozkwitającemu handlowi. W „Rzekach Catanu” będziecie pod wpływem gorączki złota, a „Rybacy z Catanu” sprawią, że wody okalające wyspę nabiorą zupełnie nowego znaczenia.
Ten dodatek zawiera wiele nowych elementów dzięki, którym gra „Osadnicy z Catanu“ staje sie jeszcze bardziej emocjonująca! Catan rośnie w siłę! Miasta rozwijają się, a niektóre z nich stają się okazałymi metropoliami. Wraz z rozkwitem handlu, na wyspę zawitał dobrobyt. Jednakże takie bogactwo przyciąga również uwagę barbarzyńców. Kto obroni miasta przed okrutnym najeźdźcą? Zbliżającemu się zagrożeniu czoła stawią rycerze, którzy połączonymi siłami będą bronić swego domu. Biada miastom, jeśli rycerze polegną! Dodatek „Miasta i Rycerze“ oferuje wiele nowych możliwości doświadczonym Catańczykom. Bardziej złożone zasady łączą się z wydłużeniem czasu gry. Jednak dreszcz emocji podczas rozgrywki z nawiązką wynagrodzi graczom ich trud.
Oto dzieło Królowej Lodu, lodowiec przyciągnięty z mroźnych wód na północy. Królowa przywdziała Koronę Władzy i dzięki jej magii zamienia krainę w pozbawione życia, skute lodem pustkowie. Czy pokonasz szalejące zamiecie śnieżne i dziwaczne istoty, zamieszkujące ten srogi krajobraz? W rozszerzeniu Królowa Lodu gracze znajdą 4 nowych Poszukiwaczy, 84 nowe karty Przygód, 20 nowych kart Zaklęć, 24 karty zadań Czarownika i 3 karty Alternatywnych Zakończeń – w tym epicką bitwę z Królową Lodu! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Talisman: Magia i Miecz. Liczba graczy: 2 - 6 osób Wiek: od 8 lat Czas gry: ok. 90 minut
Powietrze przesiąka nieziemskim chłodem. Czarodziej przerywa lekturę pradawnego tomiszcza i nerwowo spogląda przez ramię. Wojownik, dobywając swój potężny miecz, odczuwa nieznany strach. Na Krainy padł cień. Śmierć we własnej osobie podróżuje po gościńcach. Widmo Ponurego Żniwiarza wisi nad każdym posunięciem Poszukiwaczy: czy w takich okolicznościach uda im się wypełnić swe epickie zadania? W rozszerzeniu Żniwiarz gracze znajdą 4 nowe karty Poszukiwaczy (wraz z odpowiadającymi im plastikowymi figurkami), 90 nowych kart Przygód, 26 nowych kart Zaklęć, 12 kart zadań Czarownika i samego Ponurego Żniwiarza, mroczną postać, którą gracze będą przesuwać po planszy, aby szkodzić sobie nawzajem. Zmagania o Koronę Władzy nigdy nie były bardziej niebezpieczne! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Talisman: Magia i Miecz. Liczba graczy: 2 - 6 osób Wiek: od 12 lat Czas gry: ok. 120 - 180 minut
Mamy rok 1926. Arkham, Massachusetts. W całym mieście otwierają się wrota do niewyobrażalnie koszmarnych wymiarów. Z ich trzewi wydostają się ohydne stwory, które zaczynają nawiedzać noc. Co gorsza, jeśli otworzy się zbyt wiele bram, na świat uwolni się istota o niezgłębionej mocy. 1-8 graczy od 12 lat Zawartość pudełka: plansza, instrukcja, 16 kart postaci Badaczy, 16 znaczników Badaczy, 16 plastikowych podstawek, 5 kości, 196 żetonów stanu Badacza, 189 kart Badaczy, 8 arkuszy Przedwiecznych, 20 żetonów zagłady, 179 kart Przedwiecznych, 60 żetonów Potworów, 16 żetonów Bram, 14 pozostałych znaczników.
Twórcy Korony Władzy powrócili! Wielki skarb i wielkie zagrożenie wyłania się z płonących głębin. Okrutne ifryty przybywają ze swego podziemnego królestwa z nikczemnym zamiarem strawienia wszystkich Krain w śmiertelnym ogniu. Nie spoczną, nim każdy skrawek ziemi nie pokryje się popiołem, a każdy ich mieszkaniec, uprzednio zakuty w mosiężne kajdany, nie zostanie zagnany w ogniste czeluście. Rozszerzenie Kraina Ognia oferuje graczom 81 nowych kart Przygód, 19 nowych kart Zaklęć, 19 kart Terenu, 3 karty Alternatywnych Zakończeń, 4 nowe karty Poszukiwaczy wraz z plastikowymi figurkami oraz 34 żetony Spalonej ziemi, które odzwierciedlają ekspansję ifrytów w świecie Magii i Miecza. Czy jesteście w stanie ugasić ich piekielny ogień? Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest Talisman: Magia i Miecz. Liczba graczy: 2-6 Wiek: od 14 lat Czas rozgrywki: 90 min.
Wyczerpany po długiej wspinaczce, ledwo chwytasz się skalnego występu, gdy kamienie pod twoimi stopami ustępują i spadają w dół zdradzieckiego stoku. Mimo to, wznawiasz wspinaczkę… bowiem Góry cię wzywają! Legendy mówią, że cała magia świata wypływa z zaklętego źródła bijącego z najwyższej góry. Na tym najwyższym ze szczytów magiczne wody są najczystsze i najsilniejsze, a brzegi strumienia usiane szlachetnymi kamieniami. Śmiałek musi się mieć jednak na baczności, albowiem Góry są domem wzbudzającego postrach Orlego Króla, strażnika źródła magii. Dla intruzów i awanturników nie będzie litości – wszak Orli Król nie zapomniał, że skradzione mu klejnoty zdobią dziś samą Koronę Władzy! Rozszerzenie Góry wprowadza do gry nową, nie odkrytą Krainę. Specjalnie dopasowana plansza i ponad 100 nowych kart sprawiają, że to górskie królestwo budzi się do życia. Sześciu nowych Poszukiwaczy, każdy posiadający własną, przepiękną figurkę, zapewni graczom całkowicie nowe, cudowne doświadczenia. Wdrap się tak wysoko, na ile starczy ci odwagi, i zagarnij niewyobrażalne bogactwo czekające na wierzchołku najwyższego szczytu świata Talizmanu!? ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: ? 1 instrukcja ? 1 plansza a Gór ? 142 karty Gór ? 110 kart Zaklęć ? 12 kart przygód ? 3 karty Alternatywnych Zakończeń ? 6 kart Poszukiwaczy ? 6 plastikowych figurek ?? Uwaga! To nie jest samodzielna gra, do rozgrywki potrzebna jest gra Talisman: Magia i Miecz.? Wiek graczy: 14+ Liczba graczy: 2-6 Czas rozgrywki: 90 minut
Miasto kusi swym bogactwem i możliwościami… Dla odważnych podróżników poszukujących Korony Władzy, Miasto jest miejscem, w którym drzemie wielki potencjał, ale i równie wielkie zagrożenie. Przemierzając ulice, przyjezdni niechybnie napotkają najlepszych rzemieślników oraz zamożnych kupców, ale i bezwzględnych przestępców czy tajemniczych nieznajomych. Pośród wysokich wież i tętniących życiem ulic, liczne sklepy oferują różnorakie zbroje, oręż, wierzchowce i inne towary. Można tutaj nabyć zaczarowane przedmioty, mikstury oraz zaklęcia. Pobierając właściwe nauki można wzmocnić ciało i umysł, a przepowiednie pozwolą poznać swój los. Dla tych, którzy posiadają trochę złota na zbyciu, wizyta w Mieście może okazać się najlepszym sposobem na przetrwanie podczas dalszej podróży po najgroźniejszych krainach królestwa. Okazje kryjące się w murach Miasta mogą przeważyć szale życia i śmierci w Dolinie Ognia! …a za każdym rogiem czai się niebezpieczeństwo i bezprawie. Rozszerzenie Miasto wprowadza do gry nową Krainę, czekającą na odkrycie przez śmiałych bohaterów. Specjalnie dopasowana plansza i ponad 100 nowych kart budzi do życia tę gwarną metropolię. Sześciu nowych Poszukiwaczy, każdy posiadający własną, przepiękną figurkę, zapewni graczom całkowicie nowe, cudowne doświadczenia. Odwiedź Miasto, odważny podróżniku, i zachwyć siębogactwem skrywanym za jego murami!? ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: ? 1 instrukcja ? 1 plansza Miasta ? 82 karty Miasta ? 12 kart Zbrojowni ? 12 kart Chowańców ? 16 kart Magicznego Emporium ? 16 kart Eliksirów ? 8 kart Stajni ? 18 kart Listów Gończych ? 4 karty Neutralnego Charakteru ? 3 karty Alternatywnych Zakończeń ? 6 kart Poszukiwaczy ? 6 plastikowych figurek ?? Uwaga! To nie jest samodzielna gra, do rozgrywki potrzebna jest gra Talisman: Magia i Miecz. Wiek graczy: 14+ Liczba graczy: 2-6 Czas rozgrywki: 90 minut
Trzej Smoczy Władcy powracają do swojego rodowego domu w krainach ognia. Każdy z nich żądny dominacji nad królestwem Magii i Miecza, gotowy do walki, aby posiąść na własność legendarną Koronę Władzy. Ten, który sięgnie po ów potężny artefakt, zostanie koronowanym Królem Smoków. Wówczas wszystkie żywe istoty ugną się pod jego tyranicznymi rządami lub padną ofiarą jego gniewu. Rozpoczyna się nowa wyprawa po Koronę Władzy, tak przerażająca i niebezpieczna, jak nigdy wcześniej… …czas terroru i ognia wkrótce nastanie! Rozszerzenie Smoki zawiera nową niebezpieczną Krainę Wewnętrzną, o której podbój będą zmagać się bohaterowie. Ponad 300 nowych kart i żetonów przedstawia Smoczych Władców i ich zastępy smoków. W pudełku znajduje się również sześciu nowych Poszukiwaczy, których reprezentują szczegółowo wykonane plastikowe figurki. Dzięki wszystkim tym nowym elementom gracze będą mogli przeżyć kolejne emocjonujące przygody! Wejdź na Smoczą Wieżę i zmierz się z Królem Smoków! Zawartość pudełka: 1 instrukcja 1 dwustronna nakładka na planszę 168 kart Smoków 140 żetonów Smoków 1 żeton Korony 19 żetonów Snu 3 karty Smoczych Władców 3 karty Alternatywnych Zakończeń 6 kart Poszukiwaczy 6 plastikowych figurek Uwaga! To nie jest samodzielna gra, do rozgrywki potrzebna jest gra Talisman: Magia i Miecz. Wiek graczy: 14+ Liczba graczy: 2-6 Czas rozgrywki: 90 minut
Raz na pokolenie, Krwawy Księżyc r rozpoczyna swój straszliwy cykl, zatapiając całe Królestwo w bladym świetle. Zniewoleni jego złowieszczą obecnością, umarli budzą się z wiecznego snu i powstają z grobów, wampiry polują na niczego nieświadome ofiary, a czarownice odprawiają swe nocne rytuały. Co gorsza, przerażający Wilkołak grasuje po nocach w poszukiwaniu bohaterów, na których mógłby rzucić swoją klątwę. W rozszerzeniu Wilkołak gracze znajdą 111 nowych kart Przygód, 10 nowych kart Zaklęć, 1 kartę Czasu, 6 kart Likantropów, 3 karty Alternatywnych Zakończeń, 3 nowych Poszukiwaczy wraz z odpowiadającymi im plastikowymi figurkami, oraz samego Wilkołaka, dziką istotę, którą gracze będą posyłać przeciwnikom na ich zgubę. Czy dasz radę przeżyć do świtu? UWAGA! Rozszerzenie Wilkołak nie jest samodzielną grą. Należy posiadać podstawową wersję gry Talisman: Magia i Miecz.? Liczba graczy: 2-6 Wiek: od 13 lat Czas rozgrywki: 90 min.
Czy jesteś na tyle odważny, aby zanurzyć się w toń ciemności i stawić czoła jej wyzwaniom? Według podań na dnie najgłębszej jamy tej otchłani Pan Ciemności strzeże olbrzymiego skarbu, który rzekomo kryje nawet portal prowadzący do legendarnej Korony Władzy! Rzuć wyzwanie nieopisanemu niebezpieczeństwu i sprawdź, co kryje się w ciemnościach pod światem Magii i Miecza! Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest Talisman: Magia i Miecz. ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: Instrukcja, 1 plansza Podziemi, 18 kart Podziemi, 20 kart Zaklęć, 10 kart Przygód, 10 kart Skarbów, 5 kart Poszukiwaczy, 5 plastikowych figurek
Dawno, dawno temu, w odległej krainie żył sobie sędziwy król. Władca martwił się losami królestwa, które było nękane przez straszliwą bestię i ogłosił, że obrońca krainy zostanie sowicie nagrodzony. Na królewski dwór przybył więc śmiałek… Dawno, dawno temu…, to wielokrotnie nagradzana gra karciana, w której gracze wspólnie opowiadają historię. Jeden z graczy wciela się w rolę Narratora i rozpoczyna opowiadanie historii, korzystając przy tym z elementów przedstawionych na jego kartach opowieści i starając się poprowadzić wątek w kierunku swojej karty zakończenia. Jednak inni gracze korzystają ze swoich kart, aby mu przerwać i przejąć rolę narratora. Zwycięzcą zostaje gracz, który jako pierwszy zużyje swoje karty opowieści i zagra swoją kartę zakończenia. Jednakże celem gry nie jest wygrana, ale wspólne opowiedzenie historii, która wszystkim zapadnie w pamięć! Edycja rozszerzona zawiera dodatkowo 55 pustych kart, dzięki którym możliwe jest tworzenie własnych elementów i zakończeń historii. ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: 14 kart opowieści 51 kart zakończeń 55 pustych kart Instrukcja Liczba graczy: 2-6 Wiek: od 8 lat Czas rozgrywki: 30 min
Astronauci poszukiwani! Naukowcy twierdzą, że na skraju Układu Słonecznego istnieje tajemnicza dziewiąta planeta. Jednak mimo usilnych prób, jak na razie nie udało się znaleźć jednoznacznych dowodów na jej istnienie. Dołącz do ekscytującej ekspedycji kosmicznej, mającej na celu ustalenie, czy te teorie to tylko mrzonki, czy może naprawdę uda się odkryć Dziewiątą Planetę. W tej kooperacyjnej logicznej grze karcianej macie do wykonania 50 różnych misji. Uda wam się jedynie wtedy, gdy będziecie działać jako zespół. By sprostać wyzwaniom i z sukcesem zakończyć misję, kluczowa będzie komunikacja ale w przestrzeni kosmicznej wszystko może być trudniejsze niż się wydaje Zawartość pudełka: 40 dużych kart 5 kart zastępczych 36 małych kart 16 żetonów 1 znacznik dowódcy 1 instrukcja/dziennik pokładowy
Czerwona planeta i jej bogactwa naturalne mogą być twoje! Jest rok 1888. Pod powierzchnią Marsa odkryto bezcenne minerały. Energia pozyskana z celerium może popchnąć ludzkość ku przyszłości, a kryształy sylvanitu są gęstsze od wszystkiego, co można znaleźć na Ziemi. Najważniejsze jest jednak to, że na Marsie znaleziono ogromne pokłady lodu, który może zostać wykorzystany do stworzenia atmosfery, niezbędnej do skolonizowania planety. Rozpoczął się brutalny wyścig o zdobycie tych zasobów naturalnych. Twoja kompania wydobywcza zrobi wszystko, aby wysunąć się na prowadzenie i przejąć dla siebie bezcenne złoża, kryjące się na Czerwonej planecie. W grze Misja: Czerwona planeta 2-6 graczy wciela się w role kierownictwa korporacji wydobywczych, które w wiktoriańskim wieku pary ruszają na podbój Marsa. Gracze wysyłają swoich astronautów, aby zbadać różne strefy Marsa i wydobyć z nich wartościowe surowce. Niniejsze wydanie to nowa edycja gry, wzbogacona o potężne karty wydarzeń oraz możliwość badania księżyca Phobos. Dzięki tym usprawnieniom Misja: Czerwona planeta zyskała już doskonale dopracowany, ostateczny kształt.