Menu

Anna Sobich-Kamińska

Koty w pracowni pani Lukrecji z zaciekawieniem obserwują, jak kłębuszki wełny zamieniają się w kolorowe czapki, długie szaliki i puchate swetry… Pani Lukrecja potrafi wyczarować prawdziwe cuda przy pomocy drutów i szydełka. Ojejku, ale co tu się stało? Gburek przewrócił koszyk z kłębuszkami i wszystkie potoczyły się po całym pokoju, a pani Lukrecja ma jeszcze tyle zleceń! Miau! Skierka, Chochlik, Jacuś i Pusia ruszają na ratunek! Skrócone zasady gry: Gracze wcielają się koty, które pomagają swojej opiekunce zebrać kolorowe kłębki wełny. Pani Lukrecja robi z nich kolorowe wełniane czapki, szaliki i swetry. Każdy z kotów chce zasłużyć na miano najlepszego pomocnika, więc zamiast współpracować, koty rywalizują ze sobą o każdy kłębek! W tym pojedynku potrzeba sprytu, strategicznego myślenia oraz czterech łap! Wygra ten kot, który zdobędzie najwięcej punktów za wykonane zlecenia. Wiek graczy: 6+, liczba graczy: 2-4 graczy, czas rozgrywki: 40-60 min.
Tym razem to Ty PODAJ ŁAPĘ czworonożnym przyjaciołom! Gracze zostają wolontariuszami schroniska i pomagają znaleźć odpowiednie domy dla psów. Uczestnik gry musi zaplanować i wykonać plan treningowy dla swoich podopiecznych, aby usprawnić ich umiejętności i wzmocnić cechy. Każdy z opiekunów, chcących zaadoptować zwierzaka, oczekuje innych cech. Niektórzy szukają psa towarzyskiego i cierpliwego, a inni - odważnego i silnego. Podaj łapę i zostań przyjacielem zwierząt! Zawartość pudełka: plansza z 5 puzzli 4 duże karty Postępu 16 kart Właścicieli 16 kart Psów 13 kart Zdarzeń 30 kart Pomocy 4 pionki graczy 1 znacznik Pierwszego gracza 1 znacznik Rundy 1 znacznik Akcji 16 znaczników Postępu 4 znaczniki Energii Instrukcja Liczba graczy 2-4 Wiek 6+
Wyjątkowa zabawa dla prawdziwych fanów filmu Gwiezdne wojny! Przenieście się do tajemniczego świata Gwiezdnych wojen, by opowiedzieć najsłynniejsze sceny walki dobra ze złem na nowo. Dzięki dołączonym naklejkom i szablonom nadajcie przedstawionym scenom nowego, oryginalnego charakteru. Zostańcie nowymi scenarzystami Gwiezdnych wojen!
Poznajcie tajemnice oceanu! Ta wyjątkowa książka przeniesie Cię do kolorowego, tętniącego życiem podwodnego świata pełnego niezwykłych stworzeń. Razem z Żółwikiem poznacie ośmiornicę, błazenki, wieloryba, meduzy i wiele innych wyjątkowych mieszkańców oceanu. Poznacie też ich zwyczaje. Maska do nurkowania jest? Gotowi na przygodę?
Nietuzinkowe książki o tworzeniu i szukaniu inspiracji, o gustach. Mają za zadanie zachęcić dziecko do projektowania przedmiotów, ubrań, dodatków. Nauczą ozdabiania i poszukiwania swojego stylu. Moje projekty z filmem Star Wars zawierają ciekawostki związane z postaciami, quizy, informacje o statkach kosmicznych, wskazówki, jak zostać rycerzem JEDI. W książce znajdują się też pomysły dla osób, które lubią majsterkować lub tworzyć. Każdy znajdzie tam coś dla siebie
Zestaw książka + gra nawiązuje tematycznie do serialu o Detektywie Łodydze. W tym zestawie poruszamy tematykę ekologii (segregowanie śmieci, zagrożenia, jakie niesie ze sobą gospodarka człowieka, wpływ człowieka na przyrodę itp.) W książce znajdują się zadania, z zabawnymi, kolorowymi ilustracjami. Dzięki dołączonej grze, dzieci utrwalają nabyte podczas ćwiczeń z książką umiejętności. Niewątpliwą zaletą gry jest również to, że może bawić się w nią cała rodzina. Książka i gra stanowią integralną całość.
Zestaw książka + gra nawiązuje tematycznie do serialu o Detektywie Łodydze. W tym zestawie poruszamy tematykę niezwykłych zjawisk przyrodniczych (działalność wulkanów, obieg wody w przyrodzie, oceany, budowa geologiczna Ziemi itp.) W książce znajdują się zadania, z zabawnymi, kolorowymi ilustracjami. Dzięki dołączonej grze, dzieci utrwalają nabyte podczas ćwiczeń z książką umiejętności. Niewątpliwą zaletą gry jest również to, że może bawić się w nią cała rodzina. Książka i gra stanowią integralną całość.
To książka dla pasjonatów Gwiezdnych Wojen, którzy od obecnej literatury oczekują czegoś więcej. W każdej książce czytelnicy znajdą pakiet ciekawych, rozwijających zadań i interaktywnych aktywności - uwaga - ubrany w nowoczesną i nietuzinkową szatę graficzną, która z pewnością zainteresuje każdego, zarówno młodego, jak i starszego fana sagi.
To książka dla pasjonatów Gwiezdnych Wojen, którzy od obecnej literatury oczekują czegoś więcej. W każdej książce czytelnicy znajdą pakiet ciekawych, rozwijających zadań i interaktywnych aktywności - uwaga - ubrany w nowoczesną i nietuzinkową szatę graficzną, która z pewnością zainteresuje każdego, zarówno młodego, jak i starszego fana sagi.
Gry i zabawy to książki zawierające pomysły na ciekawe zabawy, a także projekty takie jak np. „krok po kroku” stworzyć statek kosmiczny lub hełm. Na stronach przeznaczonych do wypchnięcia obecne są elementy potrzebne do wykonania projektu. Załączona rozkładówka z naklejkami może posłużyć jako ozdoba lub element wykończenia projektów.
Gry i zabawy to książki zawierające pomysły na ciekawe zabawy, a także projekty takie jak np. „krok po kroku” stworzyć statek kosmiczny lub hełm. Na stronach przeznaczonych do wypchnięcia obecne są elementy potrzebne do wykonania projektu. Załączona rozkładówka z naklejkami może posłużyć jako ozdoba lub element wykończenia projektów.
Jesteś fanem sagi Star Wars? Nie możesz doczekać się kolejnego filmu z tej serii? Moc zabawy! to książka właśnie dla Ciebie! Znajdziesz w niej mnóstwo ciekawostek o bohaterach filmu, sudoku C-3PO oraz grę planszową.
Głęboko pod wodą, wśród koralowców i wodorostów, znajduje się Podwodne Królestwo. To piękna i tajemnicza kraina, w której żyją figlarne syrenki, psotne trytony oraz inne, niesamowite morskie stworzenia. Syrenki i trytony, opiekują się rybkami, krabami, delfinami oraz innymi podwodnymi zwierzętami. Poza tym bardzo lubią pływać i organizować podwodne bale! A najwspanialszym z bali jest Tęczowy Bal! Wtedy cały podwodny świat nabiera kolorów! Gracze podróżują po Podwodnym Królestwie, zbierają perełki i kupują za nie Podwodne przedmioty, które potrzebne są, aby ozdobić salę na Tęczowy Bal. Gra dla 2-4 graczy, wiek 4+
Czy wiesz, że sport to zdrowie? Na pewno wiedzą o tym Sportostworki, które żyją w bajkowym Sportogrodzie! Sportostworki to wesołe i przyjazne istoty, które bardzo lubią ćwiczyć i brać udział w najróżniejszych zawodach. Biegi, podnoszenie ciężarów, skakanie na skakance, skok w dal, jazda na łyżwach, pływanie, piłka nożna czy koszykówka - każdy Sportostworek ma swoją ulubioną dyscyplinę! I każdy jest inny! Sport jest dla każdego - również dla Ciebie! Weź udział w zawodach w Sportogrodzie! I pamiętaj, że najważniejsza jest dobra zabawa i uczciwa gra! Zabawnie, kolorowo zilustrowana gra dla przedszkolaków i nie tylko. Idealna na wspólne rodzinne popołudnie. Gwarancja dobrej zabawy i dużej dawki śmiechu! A kiedy znudzi się gra planszowa, wystarczy potasować karty i zagrać w Sportowe kalambury! Idealny zestaw dla każdego: dwie gry w jednym pudełku! Gra dla 2-4 graczy, wiek 4+
Gra planszowa idealnia dla fanów serii Kroniki Archeo, ale nie tylko! Uczestnicy gry, wcielają się w postaci swoich ulubionych bohaterów serii Kroniki Archeo i podróżują po całym świecie, odwiedzając różne niezwykłe miejsca. W trakcie podróży, przy pomocy kart oraz żetonów Zagadki, Niebezpieczeństwa, przeżywają liczne przygody. Gra dla 2-4 graczy, wiek 9+
Quizowa gra planszowa z puzzlami i pytaniami typu: prawda–fałsz uzupełniającymi podstawową wiedzę na temat Wszechświata. Gracze maja za zadanie zdobyć wszystkie puzzle potrzebne do ułożenia planet, które losują na początku rozgrywki. Puzzle zdobywają, odpowiadając na pytania quizowe o Wszechświecie. Puzzle układane są na planszy z Układem Słonecznym i zarysami poszczególnych planet.
„Odkrywcy Amazonia” to rodzinna gra, w której liczy się spostrzegawczość i umiejętność dobrego planowania. Każdy gracz jest podróżnikiem, który dokładając kolejne kafelki, odkrywa nieznane zakamarki amazońskiej dżungli i poznaje zwierzęta, które w niej żyją. Za każdy „odkryty” (czyli dołożony) fragment dżungli, gracz dostaje punkty (ilość punktów zależy od tego, w jaki sposób gracz dołoży swój kafelek). Wygrywa ten gracz, który zdobędzie najwięcej punktów. Wspaniała zabawa z rodziną i przyjaciółmi!
Zostańcie nowymi scenarzystami Gwiezdnych wojen! Przenieście się do tajemniczego świata Gwiezdnych wojen, by opowiedzieć o najsłynniejszych scenach z filmowymi statkami i ich pilotami. Dzięki dołączonym naklejkom i szablonom nadajcie przedstawionym scenom nowego, oryginalnego charakteru. Uwaga: zabawa tylko dla prawdziwych fanów kultowego filmu!
Zostań odkrywcą fascynującej gorącej Sahary i poznaj niezwykłe zwierzęta, które ją zamieszkują! Nie pozwól, żeby szczęście decydowało za Ciebie – wykaż się sprytem i spostrzegawczością godną najodważniejszego podróżnika! „Odkrywcy: Sahara” to wyjątkowa kafelkowa gra rodzinna. Gracze losują, a następnie dokładają kafelki z pustynnymi zwierzętami, tak aby zdobyć jak najwięcej punktów. W rozgrywce liczy się taktyka oraz umiejętność planowania. O zwycięstwie może również przesądzić użycie magicznych talizmanów… „Sahara” to drugi, po „Amazonii”, tytuł w serii „Odkrywcy”. Wykorzystując wybrane kafelki i talizmany, obie gry można ze sobą połączyć! Dzięki temu zabawa będzie dłuższa i jeszcze bardziej urozmaicona. Zawartość: 80 kafelków Sahary 1 kafelek Namiotu 15 dwustronnych kafelków Fatamorgany 20 żetonów-talizmanów 5 dwustronnych żetonów punktów 5 pionków plansza do liczenia punktów instrukcja. Wiek 6-8 lat
„Piątka na piątkę” to zestaw pięciu gier znajdujący się w jednym pudełku! Wszystkie gry to idealne połączenie świetnej zabawy z walorami edukacyjnymi. W czasie zabawy dziecko odkryje otaczający go świat zwierząt (ssaki, ptaki, gady, płazy, ryby i bezkręgowce), rozwinie swoją spostrzegawczość i wyćwiczy pamięć. Łatwe do przyswojenia zasady bazujące na znanych grach – pamięć, bingo itp. – pozwolą wszystkim dzieciom świetnie się bawić! Gra dla 2-4 graczy Wiek 4+
Przenieś się do magicznego Szepczącego Lasu, gdzie mieszka sympatyczny wiking Tappi wraz ze swoimi przyjaciółmi. W tajemniczym lesie, nieopodal rzeki, wyrosły przepyszne poziomki… czy uda Ci się je zebrać przed innymi? Wykonaj szybko wszystkie zadania i zgarnij poziomki pozostałym sprzed nosa! Aby się do nich dostać, najpierw pokonaj przeszkody stojące na drodze. Czeka na Ciebie . zepsuty most oraz powalone drzewa. Uważaj, po lesie przechadza się również Tappi, Chichotek i Gburek – oni również mogą mieć chrapkę na Twoje poziomki! „Tappi i poziomkowa przygoda” to wspaniała gra planszowa dla dzieci, która powstała na podstawie bestsellerowej serii książek o wikingu Tappim („Tappi”, „Tappi i przyjaciele”) autorstwa Marcina Morki). Gra jest idealna dla dzieci od 4 roku życia, zaczynających swoją przygodę z grami planszowymi. Proste zasady, pięknie ilustracje i znani z książek bohaterowie wprowadzą maluchy w fascynujący świat gier, które uczą przestrzegania zasad i planowania oraz rozwijają wyobraźnię i spostrzegawczość.
Podbij kosmos! Zostań astronautą i przemierz kosmos w poszukiwaniu nowych planet. Jednak bądź ostrożny! Na twojej drodze mogą pojawić się niebezpieczne asteroidy, które skutecznie pokrzyżują Ci plany. „Kosmiczny labirynt” to ciekawa gra jednoosobowa (możliwy również wariant dwuosobowy), w której liczy się spostrzegawczość, umiejętność dobrego planowania i zdolność logicznego myślenia. Gracz wciela się w postać astronauty, który musi dotrzeć do odległych planet. W tym celu przekręca lub przestawia kafelki tak, aby utworzyły drogę, która do nich prowadzi. Jednocześnie należy uważać, aby nie stworzyć połączenia między bohaterem a asteroidami, ponieważ wtedy gracz przegrywa. Gra umożliwia zabawę w różnych wariantach i na różnych poziomach trudności. Dzięki temu każda rozgrywka jest inna!
Witaj w „Dolinie królików”! Tutaj wszystko dzieje się niezwykle szybko. Wszystkie rodziny powiększają się w zawrotnym tempie. Kic! I mamy pierwszego króliczka. Kic! I jest ich już dziesięć, i to każdy w innym kolorze! „Dolina królików” to gra planszowa dla całej rodziny (nie tylko rodziny królików), która wymaga umiejętnego planowania i obserwowania ruchów rywali. Podczas rozgrywki gracze muszą utworzyć królicze rodziny zgodnie z obowiązującymi zasadami i realizując przy tym zadania z kart misji. Trzeba jednak pamiętać, że grę wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej punktów, a nie ta, która utworzy największą rodzinę! Wiek graczy: 6+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 30-60 minut
Uuu! Łaknące liter LITEROŁAKI wypełzły na ulice i szukają swojego ulubionego pożywienia – smakowitych samogłosek i tłuściutkich spółgłosek. Obudź w sobie LITEROŁAKA i zdobądź, jak najwięcej literek, żeby zaspokoić swój głód! Miasto na W? Zwierzę z E w środku? A może rzecz, która kończy się na T? Wykaż się refleksem oraz bystrością umysłu i podaj odpowiedź przed swoimi rywalami! Za proste? Gra zawiera również wariant zaawansowany dla starszych graczy, w którym liczba kluczowych liter zwiększa się do 5! Czy zdążysz wymyślić słowo, które pasuje do kategorii „roślina” i ma w sobie K, Ł, C, N i O*, zanim zrobią to inne LITEROŁAKI? * słonecznik