Menu

Hudson Jennifer

LĘK to program poznawczo-behawioralnej terapii zaburzeń lękowych u nastolatków w wieku 14-17 lat opracowany przez profesora Philipa C. Kendalla i jego zespół. Zeszyt ćwiczeń stanowi uzupełnienie podręcznika dla terapeuty. To doskonałe narzędzie do pracy, które wzmacnia zaangażowanie klientów w terapię. Dzięki niemu dowiadują się, na czym polega terapia i co czeka ich na kolejnej sesji. Uczą się rozpoznawać uczucia i poznają techniki relaksacyjne. Zdobyte w trakcie programu umiejętności pomogą im stawiać czoła niepokojącym sytuacjom, zamiast ich unikać, i będą procentować w życiu codziennym.
Pierwsze polskie wydanie jednego z najskuteczniejszych programów terapii zaburzeń lękowych u nastolatków. Podręcznik zawiera opis programu poznawczo-behawioralnej terapii zaburzeń lękowych u nastolatków w wieku 14–17 lat. Autorzy krok po kroku omawiają składających się nań 16 sesji terapeutycznych: ich cele, kolejne etapy i stosowane strategie. Poszczególne sesje poświęcone są takim zagadnieniom, jak: rozpoznawanie objawów lęku, myślenie osoby odczuwającej lęk i jego skutki, plan radzenia sobie czy wykorzystanie nabytych umiejętności w sytuacjach budzących lęk. Uzupełnieniem podręcznika terapeuty jest zeszyt ćwiczeń dla pacjenta. Całość składa się na program terapeutyczny „Lęk”.
Zeszyt ćwiczeń stanowi uzupełnienie podręcznika do programu poznawczo-behawioralnej terapii zaburzeń lękowych u nastolatków w wieku 14–17 lat. To doskonałe narzędzie do pracy, które wzmacnia zaangażowanie młodego człowieka w terapię. Nastolatki uczestniczące w terapii dowiadują się, na czym ona polega, jakie są jej zasady i kolejne etapy. Uczą się rozpoznawać uczucia i panować nad nimi oraz poznają techniki relaksacyjne. Zdobyte w programie doświadczenia pomogą im stawiać czoła niepokojącym sytuacjom, zamiast ich unikać, a opanowane umiejętności będą procentować w życiu codziennym.