Menu

Jan Amos Jelinek

LABIrynt to uniwersalna gra logiczna dla graczy powyżej 6. roku zycia. Charakteryzuje się prostymi zasadami, ale mocno aktywizuje wszystkich graczy. To chyba jedyna gra planszowa, w którą jednocześnie może grać nawet 35 osób. Założenia gry zostały opracowane przez pedagogów pracujących na codzień z dziećmi i mających wieloletnie doświadczenie w pracy z nimi. Są odbiciem treści zawartych w podstawie programowej nauczania zintegrowanego. Dzięki temu z powodzeniem mogą być wykorzystywane jako uzupełniający materiał dydaktyczny. Grając w LABIrynt dzieci nabywają i utrwalają umiejętność orientacji na płaszczyźnie. Uczestnicząc w rozgrywce ćwiczą też koncentrację, logiczne myślenie, przewidywanie i wyciąganie wniosków. Dorosłym, którzy sięgną po LABIrynt , gra dostarczy wiele emocji i umożliwi intelektualną rywalizację, ponieważ wymusza skupienie, podzielność uwagi przy kontrolowaniu ruchów swoich przeciwników oraz przewidywania posunięć tak, aby samemu jak najszybciej dojść do celu. Jest w niej duża losowość, która generuje zaskakujące sytuacje. W połączeniu z wielością kombinacji sprawią one, że każda rozgrywka jest niepowtarzalna. Gra LABIrynt może być doskonałą rozrywką intelektualną i towarzyską, a przede wszystkim atrakcyjną pomocą edukacyjną w szkole. Opakowanie zawiera : 35 dwustronnych plansz, 6 pionków, instrukcję.
Albert Einstein powiedział kiedyś: wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona… Kształtowanie wyobraźni polega na obracaniu w umyśle wyobrażonych rzeczy aż staną się wyraziste. Takie właśnie operacje umysłowe wyzwala wśród graczy KUBIK. Gra przeznaczona jest dla dzieci od 5 roku życia, młodzieży i dorosłych otwartych na rywalizację. Może w nią grac od 2 do 4 graczy. Celem edukacyjnym gry KUBIK jest kształtowanie intuicji geometrycznej, orientacji w przestrzeni i kombinatorycznego myślenia. Gra ogranicza się do następującej zasady: przestawiasz jeden kubik, aby cały układ klocków odzwierciedlał twój wzór. Ponieważ każdy gracz ma inny wzór, spoglądasz na układ bardzo uważnie. Kto szybciej będzie dostrzegał podobieństwa ten zwycięży. KUBIK jest kontynuacją gry Mistrz GETRIKO (2014), w której obracane były trójkąty. W grze KUBIK wyobraźnia zostaje rozszerzona do trzeciego wymiaru. Odkryj wszystkie kombinacje pięciu sześcianów. Podejmij wyzwanie i podkręć moc swojej wyobraźni. Opakowanie zawiera: zestaw 36 wzorów, 5 kolorowych drewnianych sześcianów, instrukcję. Autor pomysłu gry: dr Jan Amos Jelinek, Katedra Pedagogiki Małego Dziecka, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie.