Menu

Knaak Richard A.

Wyjątkowa opowieść o magii, wojnie i bohaterstwie, oparta na bestsellerowej, wielokrotnie nagradzanej serii gier firmy Blizzard Entertainment. Dawno temu, w spowitych mgłą niepamięci czasach, Azeroth zamieszkiwały najprzeróżniejsze niezwykłe stworzenia. Tajemnicze elfy i śmiałe krasnoludy współistniały z plemionami ludzi w harmonii, ciesząc się pokojem. Było tak do chwili, w której przybycie demonicznej armii, znanej jako Płonący Legion, na zawsze zburzyło porządek świata. Dziś orkowie, smoki, gobliny i trolle toczą walkę o dominację nad rozproszonymi, skłóconymi królestwami. W ten oto sposób realizuje się złowieszczy plan, który zadecyduje o losach świata Warcraft. W wyniku niepokojących napięć między najwyżej postawionymi czarodziejami świata, buntowniczy mag Rhonin wyprawia się w niebezpieczną podróż na opanowane przez orków ziemie Khaz Modan. Podczas swojej ekspedycji Rhonin odkryje zatrważający spisek, mroczniejszy niż wszystko, z czym do tej pory się zetknął. Jeśli w świecie Azeroth ma nastać kolejny świt, Rhonin będzie musiał zawrzeć niebezpieczny sojusz z pradawnymi istotami powietrza i ognia.
Kiedy świat Azeroth był młody, podobni bogom tytani zaprowadzili w nim ład, kształtując jego lądy i morza. Ich wysiłki sprawiły, że Azeroth stała się wspaniałą krainą – taką, jaką ją sobie wyobrazili. I mimo że tytani już dawno odeszli, ich wizja przetrwała. Zwie się Szmaragdowym Snem – jest bujną, dziką i pierwotną wersją świata World of Warcraft. Wiele tajemnic spowija Szmaragdowy Sen i jego samotnych strażników – zielone smoki. W minionych czasach druidzi wkraczali do Snu, by go doglądać i kontrolować przepływ życia w Azeroth – na tym polegała ich nigdy niekończąca się misja utrzymywania chwiejnej równowagi w naturze. Niestety nie wszystkie sny są przyjemne. Szmaragdowy Koszmar, obszar zepsucia wewnątrz Szmaragdowego Snu, zaczął się powiększać i zmieniać wszystko wokół w przerażającą krainę. Objął swym działaniem zielone smoki, które opuszczały go ze zrujnowanymi umysłami i wyniszczonymi ciałami. Druidom zapuszczającym się w gasnący Sen coraz trudniej było się z niego wydostać – czasem okazywało się to wręcz niemożliwe. Nie były to zresztą jedyne ofiary Koszmaru: oddziaływał on na coraz więcej istot. Wydaje się, że nawet Malfurion Burzogniewny, najznamienitszy z druidów Azeroth, mógł znaleźć się pod jego zgubnym wpływem. Kiedy po świecie zaczynają szaleć niekontrolowane koszmary, rusza wyprawa, której celem jest odszukanie i oswobodzenie arcydruida. Już wkrótce wrogowie poznają prawdziwe znaczenie nazwiska Burzogniewny!
Trzeci tom kultowej trylogii. Kult Trójcy upadł. Uldyzjanowi pozostaje uwolnić ludzkość od wpływów Katedry Światłości i jej Proroka – Inariusa, anioła renegata, który uważa, że stworzony przez niego świat należy doń niepodzielnie. Jednak Inarius nie jest jedynym, który chce zawładnąć światem ludzi… Od zarania dziejów anielskie zastępy Królestwa Niebios oraz demoniczne hordy Płonących Piekieł pogrążone były w wiecznym konflikcie o los całego Stworzenia. Teraz ta wojna objęła także Sanktuarium – świat ludzi. Każda ze stron pragnie zdobyć ludzkość dla własnych celów. Siły dobra toczą sekretną wojnę z siłami zła o dusze śmiertelników. Oto opowieść o Wojnie Grzechu – konflikcie, który już na zawsze zmieni przeznaczenie człowieka.
DIABLO: WOJNA GRZECHU Od zarania dziejów anielskie zastępy Królestwa Niebios oraz demoniczne hordy Płonących Piekieł pogrążone były w wiecznym konflikcie o los całego Stworzenia. Teraz ta wojna objęła także Sanktuarium – świat ludzi. Każda ze stron pragnie zdobyć ludzkość dla własnych celów. Siły dobra toczą sekretną wojnę z siłami zła o dusze śmiertelników. Oto opowieść o Wojnie Grzechu – konflikcie, który już na zawsze zmieni przeznaczenie człowieka. KSIĘGA II: SMOCZE ŁUSKI Zdeterminowany, by zniszczyć kult Trójcy, Uldyzjan nie podejrzewa nawet, iż Inarius, tajemniczy Prorok Katedry Światłości, dyskretnie wspiera go w tym dziele. Inarius obsesyjnie pragnie przywrócić Sanktuarium utraconą świetność, wykorzystuje więc Uldyzjana w rozgrywce przeciwko swemu odwiecznemu wrogowi. Jednak do owej niebezpiecznej gry przystępuje ktoś jeszcze. Córka Pana Nienawiści, Lilith, niegdyś kochanka Inariusa, chce sama wykorzystać Uldyzjana i za jego nieświadomą pomocą zmienić wszystkich w armię nefalemów – istot podobnych bogom, daleko potężniejszych niż jakikolwiek demon czy anioł. Armię, która położy kres Stworzeniu i wyniesie Lilith ponad wszystkie istoty.
Od zarania dziejów anielskie zastępy Królestwa Niebios oraz demoniczne hordy Płonących Piekieł pogrążone były w wiecznym konflikcie o los całego Stworzenia. Teraz ta wojna objęła także Sanktuarium – świat ludzi. Każda ze stron pragnie zdobyć ludzkość dla własnych celów. Siły dobra i zła toczą sekretną wojnę o dusze śmiertelników. Oto opowieść o Wojnie Grzechu – konflikcie, który już na zawsze zmieni przeznaczenie człowieka. Trzy tysiące lat przed tym, jak mrok pochłonął Tristram, w niewielkiej wiosce nazwanej Seram mieszkał prosty farmer – Uldyzjan, syn Diomedesa. Nieoczekiwanie w życie Uldyzjana wkraczają siły, które raz na zawsze kładą kres jego spokojnej egzystencji. Zdumiony Uldyzjan staje się nagle centrum mrocznych wydarzeń. Niesłusznie obwiniany o brutalne morderstwo dwóch kapłanów zmuszony jest uciekać z rodzinnej wioski. Ku własnemu przerażeniu uświadamia sobie, że obudziła się w nim moc, o jakiej żadnemu człowiekowi się dotąd nie śniło. Musi zapanować nad przepełniającą go potęgą, zanim pochłonie ona całkowicie człowieczeństwo Uldyzjana. Niezwykle oryginalna opowieść magii i miecza o odwiecznej wojnie miedzy dobrem a złem, oparta na bestsellerowej, wielokrotnie nagradzanej grze Blizzard Entertainment, która zdobyła miliony fanów na całym świecie.
Opowieść o legendarnym bohaterze lancy- jego tajemniczych początkach, przysiędze i regule, zdradzie wśród rycerzy solamijskich, jego miłości do srebrnej smoczycy oraz przepowiedzianej konfrontacji między Królową Ciemności a siłami Paladine a.
Wśród wielu ras zamieszkujących Krynn tylko jedna od wieków uparcie trwała w swej dumie i wierzeniach, choć los srogo ją doświadczył. Minotaury postrzegały siebie samych jako dzieci przeznaczenia, przyszłych panów świata. Mimo wielu klęsk i długoletniego zniewolenia niezachwianie wierzyły, iż tak właśnie jest i kiedyś sprawiedliwości stanie się zadość. Oto opowieść jak powstał klan przeciwko klanowi i jak wygnany niegdysiejszy mistrz areny Kaz musi odkryć przerażającą tajemnicę Imperium, zanim cała rasa poniesie straszne konsekwencje międzyplemiennych waśni...