Menu

Małgorzata Leduchowska

Książka ta jest praktycznym narzędziem dla nauczycieli współorganizujących proces kształcenia, pracujących z uczniami posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego lub orzeczenie o niepełnosprawności. Publikacja zawiera:opis zadań i obowiązków nauczyciela wspomagającegowskazówki do pracy z uczniemprzykłady obowiązującej dokumentacji szkolnej: plan pracy nauczyciela wspomagającego, Indywidualny Program Rewalidacji, Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny, Wielospecjalistyczną Ocenę Poziomu Funkcjonowania Uczniakarty pracy o zróżnicowanej tematyce do wykorzystania podczas zajęć rewalidacyjnych wraz z odpowiedziami.Całość stanowi niezbędne kompendium użytecznych porad dla każdego nauczyciela wspomagającego, który z takim Pomocnikiem… łatwo zorganizuje pracę zarówno z materiałami rewalidacyjnymi, jak i szkolną dokumentacją.
Dasz radę! to karty pracy do zajęć rewalidacyjnych stworzone przez nauczycielkę dla uczniów. Autorka, Małgorzata Leduchowska, pracuje z młodzieżą z orzeczeniem o niepełnosprawności intelektualnej w szkole ponadpodstawowej. Zauważyła, że uczniowie na tym poziomie kształcenia często mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem i analizą prostych tabel czy wykresów.Publikacja przeznaczona jest dla uczniów szkół ponadpodstawowych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Składa się z trzech głównych części:– Praca z tekstem– Praca z danymi liczbowymi– Praca nad sobą.Dzięki pracy z publikacją uczniowie zyskają umiejętności potrzebne nie tylko w szkole, ale również w codziennym życiu. Zadania związane z wyzwaniami każdego dnia, od analizowania przepisów kulinarnych przez odczytywanie danych z ogłoszeń po rozpoznawanie własnych emocji, to cenna pomoc dla młodych ludzi.
Dasz radę! to karty pracy do zajęć rewalidacyjnych stworzone przez nauczycielkę dla uczniów. Autorka, Małgorzata Leduchowska, pracuje z młodzieżą z orzeczeniem o niepełnosprawności intelektualnej w szkole ponadpodstawowej. Zauważyła, że uczniowie na tym poziomie kształcenia często mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem i analizą prostych tabel czy wykresów. Publikacja przeznaczona jest dla uczniów szkół ponadpodstawowych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Składa się z trzech głównych części: – Praca z tekstem – Praca z danymi liczbowymi – Praca nad sobą. Dzięki pracy z publikacją uczniowie zyskają umiejętności potrzebne nie tylko w szkole, ale również w codziennym życiu. Zadania związane z wyzwaniami każdego dnia, od analizowania przepisów kulinarnych przez odczytywanie danych z ogłoszeń po rozpoznawanie własnych emocji, to cenna pomoc dla młodych ludzi.
Sprzedawaj „przez słuchawkę” skutecznie! Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon zserii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”. „Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk” podpowiada jak wybadać klienta, jak rozpoznać jego potrzeby, jak radzić sobie z obiekcjami czy negatywnymi emocjami, jak zakończyć rozmowę skutecznie i jak budować relację zklientem. Poradnik pomoże Ci się odnaleźć wgąszczu wielu technik telemarketingowych, wskaże różne drogi postępowania. Którą wybrać, musisz zdecydować sam. Potraktuj tę książkę jak podręcznik. Pisz po nim, notuj, kreśl. Znajdziesz w nim odpowiednie do tego miejsca. Daj sobie komfort pracy nad tym, by być INNYM telesprzedawcą niż większość znudzonych pracowników call center. (…) Będzie to piękny, nowy i jakże inny początek. Małgorzata Leduchowska – autor
Sukcesy w sprzedaży osiągają dziś osoby, którym chce się zrozumieć, co klient ma w głowie i jaki jest prawdziwy przekaz jego komunikatów. Książka Małgorzaty Leduchowskiej uczy, jak być INNYM telesprzedawcą, niż większość znudzonych pracowników call center. Zawiera wiele porad i wskazówek o tym: • jak sprzedawać, by Klient chciał z Tobą rozmawiać w przyszłości i czuł się tym jedynym oraz wyjątkowym, • jak złamać swój opór przed dzwonieniem i zbudować swój indywidualny skrypt rozmowy, • jak radzić sobie z tym, co można usłyszeć po drugiej stronie słuchawki, • jak stosować w telesprzedaży nowe techniki i chwyty komunikacji interpersonalnej, • jak rozmawiać, by nie wciskać, a sprzedawać i budować relacje z Klientem.